Ook een jammerende opa, same old same old.quote:
Ego ten topquote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
Enfin, ik ga me ook even verlagen naar P&W niveau.
Och, ik durf nu al te verwedden dat straks geopperd wordt dat het moreel verwerpelijk is dat er mensen zijn die de dood van een ander mens nu vieren. Bla-bla.quote:
Vind het ook verwerpelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik durf nu al te verwedden dat straks geopperd wordt dat het moreel verwerpelijk is dat er mensen zijn die de dood van een ander mens nu vieren. Bla-bla.
Maar toch, ik zal het aanschouwen, en me er dood aan ergeren.
Maar hoezo specifiek tegen mij?quote:
Lijkt me iets dat jou zeer aanspreekt, nationalisme, vechten voor een rechts regimequote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me iets dat jou zeer aanspreekt, nationalisme, vechten voor een rechts regime
Nu of tijdens de Tweede Wereldoorlogquote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet toch hopelijk wel wat het verschil is tussen de geallieerden en de asmogendheden he?
wo2quote:
Toen kon jij nog helemaal niet vechtenquote:
Ik wel. Maar bij mensen zoals jij vraag ik het me oprecht wel eens af.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet toch hopelijk wel wat het verschil is tussen de geallieerden en de asmogendheden he?
Reincarnatie, ik was Roosevelt. En remlof was a..on Mu..e.tquote:
Jij bent een mafkees, alleen wel onze mafkeesquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Maar bij mensen zoals jij vraag ik het me oprecht wel eens af.
Tikje teveel eer wellicht voor remlof?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reincarnatie, ik was Roosevelt. En remlof was a..on Mu..e.t
Noem je mij nu een NSBer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reincarnatie, ik was Roosevelt. En remlof was a..on Mu..e.t
Jij maakt 1,5 miljoen mensen belachelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Noem je mij nu een NSBer?
Dat vraagt op z'n minst wel om enige onderbouwing.
Huh? Ik heb het vandaag de hele dag niet over de PVV, noch Geert Wilders, noch z'n stemmers gehad bij mijn weten. En al helemaal niet over dat proces.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij maakt 1,5 miljoen mensen belachelijk
Jij bent voor een show proces, namelijk GW
Zoiets ?
Hoor jij jezelf wel, vandaag niet nee. De laatste 2 jaar heb je niets anders gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het vandaag de hele dag niet over de PVV, noch Geert Wilders, noch z'n stemmers gehad bij mijn weten. En al helemaal niet over dat proces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |