Volgens mij vindt Karim het heel erg lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezien hoe de inhoud van die schaal door Mo haar handen gleed, was te laat voor een cap....
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkelsquote:
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Weten jullie nog toen MamaJo in de daily zat en ze dat stukje aanhaalde waarbij Joanna met een vleesmes op een opgerolde theedoek ( die Guido's piemol moest voorstellen ) aan het inhakken was. En MamaJo's commentaar was iets van " Zo ken ik m'n dochter weer, zo is ze nu in het echt ook!"![]()
Koekoek?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gevaar voor de samenleving, gedwongen opsluiten aub.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederlandquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; als ik over 5 jaar nog met flip ben nodig ik alle ' mee-een's stemmers' uit voor een feestje.
Het was toch gvd uit?
Om het gezellig te houden denk ik eerder dat het een leuk gereedschap is voor zure personen die geen leven hebben, maakt het hier gelijk een stuk gezelliger!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkels
Twee weken toch?? Omdat ze verdriet heeft..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Monique heeft haar muts al een week niet geschoren.
Donequote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kit1984 het volgende:
0,00 Monique moet even veranderd worden wand ze heeft 500,00 euro over gehouden van zaterdag met de vrijmarkt
What a day for a daydream.... lalalalalaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederland
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Done![]()
Ben bek-af, op sinds 5.30![]()
![]()
Kga snooker kijken en pitten, trusse stre-amers, hopelijk word het nog een beetje boeiend![]()
Nee hij was op stap geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft Maik zijn hele agenda achter moeten laten?? Hoor haar wel vaker roepen wat Maik op dat moment aan het doen is
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
jo móét een masker want ze zit onder de pukkels.
Ga eens gezonder eten kind. Minder make up, je gezicht dagelijks reinigen.
U bent donor?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...
shame on youquote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...
Ja dat stappen lag niet in de planningquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze riep nu dat ie uit de sportschool kwam..
Jahh.. kijk daar hou ik nou van...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
What a day for a daydream.... lalalalala
Ik krijg al jeuk en puisten als ik dit leesquote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Mylene het volgende:
Joanna haar Chanel crème is op en ze moet het nu een goedkopere variant doen. Ze krijgt hier puisten van. Bovendien zegt ze doe je met die van Chanel veel langer mee en ben je goedkoper uit.
Ik zou gillend weg gerend zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Zeg kan die stream niet ff op een ander. Ik walg echt van mo en jo. Echt dat praten van die 2. Ik zou allang zijn weggelopen zijn.
aan de waan van de dag meedoen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat moet een kind van 24 eigenlijk met van die idioot dure cremes die geen flikker doen?
Ze heeft al een paar keer gedrukt, maar krijgt geen respons om naar binnen te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk en puisten als ik dit lees
Kuch hahahaha Lekker spul maar super duur maar dat het beter is dan andere smeersels????quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Mylene het volgende:
Joanna haar Chanel crème is op en ze moet het nu een goedkopere variant doen. Ze krijgt hier puisten van. Bovendien zegt ze doe je met die van Chanel veel langer mee en ben je goedkoper uit.
Tegen de tijd dat ik zo dronken ben ga ik alweer kotsen...de oorzaak laat ik in het midden....quote:
Dat niet alleen, ze weet het dus kennelijk zelfs terwijl ze het nooit meegemaakt heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 21:54 schreef Mylene het volgende:
22:00 de tijd wanneer Maik uit de sportschool komt, aldus Monique.
Je bent niet klaar met zo'n type als man zijnde. Ze belt waar je blijft enzo.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kit1984 het volgende:
0,00 Monique moet even veranderd worden wand ze heeft 500,00 euro over gehouden van zaterdag met de vrijmarkt
Kun je gerust zeggen, onafhankelijke onderzoeken hebben dat nl al bewezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
aan de waan van de dag meedoen.![]()
off topic:
Laatst bij de apotheek een vrouw die 4 of vijf potjes Vichy kocht en 160 euro moest afrekenen.![]()
Gelukkig kreeg ze er wel nog gratis een piepklein monsterje van iets bij.![]()
Ik had nog bijna gezegd: helpt niet veel hè dat spul
Tandpasta, me dunkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gedrukt, maar krijgt geen respons om naar binnen te gaan.
Ze zei ook alles om de puisten tegen te gaan.
Daar bedoelen ze een vagina mee.quote:
Ahahhahahahahahahahahahquote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:00[/url] schreef waxmask het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik zo dronken ben ga ik alweer kotsen...de oorzaak laat ik in het midden....
Neee wiri is het haaar hahahah.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:04[/url] schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze een vagina mee.
Muts!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel even weg om een wijntje te pakken, het gaat nu toch over piemels
whahahahaha cheersquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij bent zelf toch vaak de lulquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Is dat Surinaams of zo ?quote:
quote:
quote:
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:07[/url] schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is dat Surinaams of zo ?
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Louvre. Ben ik ook geweest. Mona lisa is maar een klein schilderijtje man. Je verwacht het niet
Ja ik ook. Overal grote schilderijen en dan ineens in een huge kamer een mini schilderij en nog achter glas ook. Wel indrukwekkend mooi. Ook wel iets mysticsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.
Ah, dank je !quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.
denk het ook. Sharon doet nog een poging met hem op niveau een gesprek te voerenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Maan77 het volgende:
Arme Karim.... wat zal hij Gerard missen zeg.
Ze is gewoon bipolair en nu weer in de ontremde manische fasequote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef espri het volgende:
inderdaad, mojank spoort niet en is veel te uitbundig nu, volgt zometeen weer een dramajankbui, kan niet anders....
Zo kwam ze wel over, ja..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze is gewoon bipolair en nu weer in de ontremde manische fase
Sharonquote:Op maandag 2 mei 2011 22:15 schreef Reksie1981 het volgende:
effe btw, van wie heeft Karim de sticker op het rad geplakt?
Eens, ik heb em halverwege uitgezet omdat ik er totaal niets meer van snapte.. Van het boek heb ik genoten..quote:
Dat is Surinaams voor haar.quote:
Het viel ook niet te volgen idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eens, ik heb em halverwege uitgezet omdat ik er totaal niets meer van snapte.. Van het boek heb ik genoten..
Het is een puber, zeker in relaties.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
Mo heeft weer een manische bui met een naar randje..
Net Sharon Sjaaron noemen.. En: Hé! waarom lees je in het midden...
Ze doet me zo vaak denken aan de lagere school, dat gedrag van haar..
Ik dacht al... "waar is Day?"quote:
Echt niet normaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja hoor, ze trekt hem er uit. Wat een dom wijf.
Ja nou ja de middelen om van de tandjes af te komen zijn er niet. Het zit dat beesie dwarsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Blijf met je poten van die loszittende tand van die hond af sharon.
Die probeerden ook op een achterbakse manier informatie uit te wisselen ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht al... "waar is Day?"
Doet me ook weer denken aan je vertaalsessie bij DGK toen Brian's famillie langskwam...![]()
Welnee, die hond sliep. Zo'n tand valt er vanzelf uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja de middelen om van de tandjes af te komen zijn er niet. Het zit dat beesie dwars
iedere show heeft zijn Joquote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die probeerden ook op een achterbakse manier informatie uit te wisselen ja.
quote:
Ik ben Surinaams, geen Antilliaans. Dan kom ik ook niet verder dan de scheldwoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht al... "waar is Day?"
Doet me ook weer denken aan je vertaalsessie bij DGK toen Brian's Natasia's famillie langskwam...![]()
Dat is niet helemaal waar. Ik speelde met een touw en daar bleven de tanden inhangen. Wat is het verschil ?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, die hond sliep. Zo'n tand valt er vanzelf uit.
idd.......quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja de middelen om van de tandjes af te komen zijn er niet. Het zit dat beesie dwars
Jij maakte je hond daar toch niet voor wakker?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik speelde met een touw en daar bleven de tanden inhangen. Wat is het verschil ?
Ik zou zo'n tand gewoon vanzelf hebben laten uitvallen, als je er kracht bij zet, is de kans aanwezig dat er een infectie komt.. Sharon zat imho ook al een tijdje te azen op haar trofee..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu gooi je het over een andere boeg, ik heb geen ideequote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij maakte je hond daar toch niet voor wakker?
Welnee, maar Sharon had gewoon zin om die tand eruit te trekken. Om daarna zelf te gaan kwispelen; oh een tandje een tandje, grote jongenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef danilel het volgende:
[..]
idd.......
mijn god mensen bel Marianne Thieme.........(sorry maar soms)
ja sharon wilde er 1 voor aan een kettinkjequote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zou zo'n tand gewoon vanzelf hebben laten uitvallen, als je er kracht bij zet, is de kans aanwezig dat er een infectie komt.. Sharon zat imho ook al een tijdje te azen op haar trofee..
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams, geen Antilliaans. Dan kom ik ook niet verder dan de scheldwoorden.
Jo is sowieso wel lief voor Flip alleen moet als hij haar geen gelijk geeft is het oorlogquote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is voor mij toch wel een bewijs dat Jo iets beter te pruimen is dan Mo.. Jo masseert en doet nog wel wat voor Flip (als ie ziek is) en Mo liet zich masseren en als Maik het wilde gaf ze niet thuis!
Nee die moeten er echt wel uit hoor. Het gaat spelenderwijs, dat lukt niet daarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zou zo'n tand gewoon vanzelf hebben laten uitvallen, als je er kracht bij zet, is de kans aanwezig dat er een infectie komt.. Sharon zat imho ook al een tijdje te azen op haar trofee..
Jo en lief?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jo is sowieso wel lief voor Flip alleen moet als hij haar geen gelijk geeft is het oorlogIk dacht sowieso dat het uit was?
Dat dus. Niks in het belang van de hond.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat erom dat Sharon kost wat kost een tandje van Sec wil hebben!
Buiten de poorten met het apporteren van een stok zou dat goed gaan.. Maar mijn idee was dat Sharon daar niet op wilde wachten...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die moeten er echt wel uit hoor. Het gaat spelenderwijs, dat lukt niet daar
Dat heeft de redactie haar natuurlijk verteld toen ze vorige weg wilde.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef chufi het volgende:
Mo is de laatste dagen overal irritant aanwezeig met haar intrigante stem en gebiedende wijs... Ze denkt volgens mij echt dat ze de popu-girl van de sst-rls is .....
Wanneer gooien ze het 'handboek voor de manipulerende vrouw' het huis in...quote:
Ze geven ook niet de juiste speeltjes voor een puppy.. Zeker nu. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. Die losse tandjes doen pijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Buiten de poorten met het apporteren van een stok zou dat goed gaan.. Maar mijn idee was dat Sharon daar niet op wilde wachten...
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Weer weinig gebeurt vandaag zo terug gelezen te hebben.
@Liesje1979...excuus had je verkeerd gelezen gisteravond.![]()
Door automatisch volgen mis je soms wat posts.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Nou, als je haar vandaag in de daily het Wilhelmus zag doen, dan zou je haar ook zo bij groep 8 op het podium zetten.... beetje achteraan en niemand heeft door dat er een volwassene bijstaat.quote:
kvind het meer tijd voor kopstotenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
nu is het tijd voor aftrekken en aanstoten.........
Ik krijg er een blauwe zak van, en ik ben een vrouwquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
jo tegen flip; je doet net of ik een hoer ben.
Nou jo, je bént een hoer, je ziel en zaligheid wordt door je moeder wereldkundig gemaakt, iets met ziel en duivel.
Was ze maar een hoer. Dat zou een stuk makkelijker zijn voor Flipquote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
jo tegen flip; je doet net of ik een hoer ben.
Nou jo, je bént een hoer, je ziel en zaligheid wordt door je moeder wereldkundig gemaakt, iets met ziel en duivel.
Afrekenen en wegwezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ze maar een hoer. Dat zou een stuk makkelijker zijn voor Flip
juist niet want dan moet ie nog betalen ook voor die flubberkutquote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat cock teasen zou ik als vent al lang opgegeven hebbenquote:
Ok zie in Flip geen H v Ballengooyenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dik betaald btwquote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
juist niet want dan moet ie nog betalen ook voor die flubberkut
Ik kreeg het niet goed mee, maar zou me niet verbazen. Ze heeft sinds vorige week sowieso een grotere bek tegen 'achter'. De gesprekken in de kvdw hebben haar meer zelfvertrouwen gegeven. Behalve wat Maik betreft dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Ik lig in bed, lijer"
Of verstond ik dat verkeerd ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
Mo gaat de regels pakken of ze wel een zender om moet als ze in bed ligt
Prima, geen probleem.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
Nou dan liggen ze vandaag dus eens niet om 23.00 met zijn alle in bed.
Volgens mij krijgen ze gewoon beide een sticker als ze het afmaken toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef danilel het volgende:
dit word er een voor Sharon........(hoop ik)
als ze Jo afmaken krijgen ze van mij ook een stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze gewoon beide een sticker als ze het afmaken toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze Jo afmaken krijgen ze van mij ook een sticker
En als wij dat nu wel eeens met zn allen gaan doen !!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
Nou dan liggen ze vandaag dus eens niet om 23.00 met zijn alle in bed.
Mo op d'r bek van mijquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze Jo afmaken krijgen ze van mij ook een sticker
scheurt het niet dan breekt ut welquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Haha op skealers. Kunnen we lachen. Ik zeg pleur en sleur
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog een beetje spannend geweest vandaag
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog een beetje spannend geweest vandaag
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet goed mee, maar zou me niet verbazen. Ze heeft sinds vorige week sowieso een grotere bek tegen 'achter'. De gesprekken in de kvdw hebben haar meer zelfvertrouwen gegeven. Behalve wat Maik betreft dan.
Welke ?quote:
Ik zat het net te denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef danilel het volgende:
Ik zou nu de hond wel ff in de bench doen, voor zijn eigen veiligheid!
dus jo is ook niet bruut genomenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee je hebt niks gemist geloof ik. ik heb vandaag voor het eerst niet gekeken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef sst het volgende:
alles behalve polsbeschermers.. hoe bedenken ze het
die hoeft niet helaasquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat mo met der voortanden op de grond klapt
Als je valt dan vang je je eigen op met je handen dus polsen zijn erg kwetsbaarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef sst het volgende:
alles behalve polsbeschermers.. hoe bedenken ze het
wie wil zo'n gedrocht nou nemen dan? Misschien en verlepte trol......quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijgen alleen sharon en flip een kans voor nog een sticker ?
ach voor een keer bij gebrek aan beterquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie wil zo'n gedrocht nou nemen dan? Misschien en verlepte trol......
De rest heb al een missie gehad voor een sticker afgelopen dagen.quote:
hoe komt flip dan aan 6 stickersquote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De rest heb al een missie gehad voor een sticker afgelopen dagen.
die hadden beide nog geen persoonlijke missie gehad voor een stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
waarom krijgen alleen sharon en flip een kans voor nog een sticker ?
Nou ze zijn geen 8 meer he? Bezopen in het zwembad duiken is wel okquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je valt dan vang je je eigen op met je handen dus polsen zijn erg kwetsbaar
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach voor een keer bij gebrek aan beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |