quote:

FRAUDEquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Met een stok op een kist slaan of blikjes omgooien vind ik wel iets anders dan feitelijke kennis van iets. Vind de opdrachten niet gelijkwaardig!

Die barbie gaat gedumpt worden... zij heeft niks te dumpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Vind t niet raar dat joanna m dumpt zou ik echt gek van worden de hele tijd dat aanraken en volgen steeds als zij girltalk heeft komt hij weer aanzetten! Zou ik schijtziek van worden.. Maar aan de andere kant zij behandelt hem vaak als n zak stront.. Nee die relatie is gedoempt te mislukken dus beter meteen afkappen die handel

Oew spannundddd, en dan krijgen we daarna eindelijk weer deze!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wanneer gaat de dat dumpen dan nu weer gebeuren? Kunnen ze beter bewaren voor als Jo genomineerd is en dat Flip haar dan dumpt

Ja het bevestigt maar weer hoe afstandelijker je doet tegen n man hoe harder die rent hahaha tja het is n feit dat n man dat als n uitdaging ziet...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind het raar dat Flip Jo niet dumpt! Maar schijnbaar hebben ze elkaar toch nodig om te overleven

Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Met een stok op een kist slaan of blikjes omgooien vind ik wel iets anders dan feitelijke kennis van iets. Vind de opdrachten niet gelijkwaardig!

Het ziet er eerlijk gezegd niet uit of iemand gaat dumpen. Maar als ze het dan toch graag willen kan het beter bewaard worden voor als Jo genomineerd isquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die barbie gaat gedumpt worden... zij heeft niks te dumpen.

Lijkt mij nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind dit best wel een moeilijke missie..itt een jurkje verknippen.

Nee inderdaad, heeft ze knap gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.

Euh dat is een oudje toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb je screenshot ff gepikt voor in het updatetopic

Vind ik ook maar dat is wel een missie die voor haar te doen is en bij Jo trouwens ook. Vind de missie van Karim beetje dom eigenlijk.quote:

Foei toch! auteursrecht e.dquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb je screenshot ff gepikt voor in het updatetopic
 .....Is goed hoor, leuk zelfs!!!
 .....Is goed hoor, leuk zelfs!!!

Maandje ofzo who caresquote:

Oke, geef ik toe!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Missie van Monique was leer 5 coupletten van Wilhelmus uit je hoofd in tien minuten: was ook niet eenvoudig.

Is disana niet meer de hoeder van dat topic?quote:

Sharon?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Candyfreak het volgende:
Voor wie heeft Karim de sticker geplakt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |