wat voor lijstje?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef rc_1990 het volgende:
Ze mochten niet praten over hun lijstje. Dat is dus nu alweer mislukt
Inderdaad. Maar hun krijgen vast geen sanctiequote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef rc_1990 het volgende:
Ze mochten niet praten over hun lijstje. Dat is dus nu alweer mislukt
En daarbij vraag ik nooit wat van je!!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
Joanna ratelt weer effe d'r lijstje af, je hebt m'n kluis, m'n gouden ei, m'n extra sticker en je staat op 1 bij mij.![]()
Nee dat is duidelijk. Maar het hele doel van het programma waren de geheime en echt verbasend hoe snel die mensen alles vertellen aan elkaar wat ze eigenlijk geheim moesten houden. Doen ze trouwens wel allemaalquote:
misschien dat Sofietje nog een leuke tip voor hem heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
Denkt die lapzwans nu echt dat hij zo even een baantje vindt ??![]()
theonlyguido
Nee even serieus. Ik moet een leuk bijbaantje hebben wat eventueel met een hbo studie samen kan. Geen student met tips hier? Werkgevers?
9 minutes ago via Twitter for iPhone
theonlyguido
Een leuk bijbaantje is altijd moeilijk te vinden. Naast @greenmelon is ook werk buiten een Macbook en iPhone om reuze interessant. Iemand?
29 minutes ago via web
Reply
theonlyguido
Binnenkort maar weer eens solliciteren. #ikmaakbroodjes is me gaan vervelen. Catering op evenementen is niet altijd even leuk.
En gisteren wilde ze geen relatie want ze kwam er net uit één.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Chuckster het volgende:
Flip heeft dus bindingsangst en het is weer goed in de ogen van Jo.
Ik wil ook een vriendin die zo simpel denkend is
Hij wil weer de KvdW in ..quote:
Simpel ik vind het redelijk ingewikkeld..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Chuckster het volgende:
Flip heeft dus bindingsangst en het is weer goed in de ogen van Jo.
Ik wil ook een vriendin die zo simpel denkend is
Ho ho ! Joanna kreeg zaterdag toch een sanctie omdat d'r missie mislukt was?quote:
Geloof mij, het kan erger dan Joquote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Simpel ik vind het redelijk ingewikkeld..
misschien een buskaartje zullen we hem al vast uitzwaaienquote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef angeljacky het volgende:
Karim heeft een missie, heeft een envelop in handen en loopt te ijsberen in de keuken
ja die deed haar echt zeer hequote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ho ho ! Joanna kreeg zaterdag toch een sanctie omdat d'r missie mislukt was?![]()
Ze moest een sticker van een andere bewoner ( Goh, Flip)op het rad plakken!
![]()
....
![]()
![]()
Klopt, dat was inderdaad een zware sanctiequote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ho ho ! Joanna kreeg zaterdag toch een sanctie omdat d'r missie mislukt was?![]()
Ze moest een sticker van een andere bewoner ( Goh, Flip)op het rad plakken!
![]()
....
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien een buskaartje zullen we hem al vast uitzwaaien
Zo te zien is die aan de kant gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |