Steady?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe heet de boot van gerard? (kun je een potje dammen mee winnen met hem)
dan ben ik de naam spontaan vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
De Gerebootquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
staan een paar foto's in 'zijn' topic..'de bewoners - gerard blabla'quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga liever met hem ouija-bordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Bootox?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze verlullen zich toch allemaal de hele tijdquote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Joanna verlult zich " weet je wat Flip in de kamer gezegd heeft bla bla bla "
Sharon kaatst " daar mag hij helemaal nog niet over praten "
Beetje jammer dat ze er niet over doorgaat, come on Sjer.
Script violation, zowel jo als flip. Uiteraard geen sanctiequote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
Joanna verlult zich " weet je wat Flip in de kamer gezegd heeft bla bla bla "
Sharon kaatst " daar mag hij helemaal nog niet over praten "
Beetje jammer dat ze er niet over doorgaat, come on Sjer.
Steadyquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
ik vind het raar dat Flip Jo niet dumpt! Maar schijnbaar hebben ze elkaar toch nodig om te overlevenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Vind t niet raar dat joanna m dumpt zou ik echt gek van worden de hele tijd dat aanraken en volgen steeds als zij girltalk heeft komt hij weer aanzetten! Zou ik schijtziek van worden.. Maar aan de andere kant zij behandelt hem vaak als n zak stront.. Nee die relatie is gedoempt te mislukken dus beter meteen afkappen die handel
Wanneer gaat de dat dumpen dan nu weer gebeuren? Kunnen ze beter bewaren voor als Jo genomineerd is en dat Flip haar dan dumptquote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef dktm het volgende:
Vind t niet raar dat joanna m dumpt zou ik echt gek van worden de hele tijd dat aanraken en volgen steeds als zij girltalk heeft komt hij weer aanzetten! Zou ik schijtziek van worden.. Maar aan de andere kant zij behandelt hem vaak als n zak stront.. Nee die relatie is gedoempt te mislukken dus beter meteen afkappen die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |