Neee wiri is het haaar hahahah.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:04[/url] schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze een vagina mee.
Muts!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel even weg om een wijntje te pakken, het gaat nu toch over piemels
whahahahaha cheersquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij bent zelf toch vaak de lulquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Is dat Surinaams of zo ?quote:
quote:
quote:
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:07[/url] schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is dat Surinaams of zo ?
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Louvre. Ben ik ook geweest. Mona lisa is maar een klein schilderijtje man. Je verwacht het niet
Ja ik ook. Overal grote schilderijen en dan ineens in een huge kamer een mini schilderij en nog achter glas ook. Wel indrukwekkend mooi. Ook wel iets mysticsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.
Ah, dank je !quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.
denk het ook. Sharon doet nog een poging met hem op niveau een gesprek te voerenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Maan77 het volgende:
Arme Karim.... wat zal hij Gerard missen zeg.
Ze is gewoon bipolair en nu weer in de ontremde manische fasequote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef espri het volgende:
inderdaad, mojank spoort niet en is veel te uitbundig nu, volgt zometeen weer een dramajankbui, kan niet anders....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |