Volgens mij vindt Karim het heel erg lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezien hoe de inhoud van die schaal door Mo haar handen gleed, was te laat voor een cap....
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkelsquote:
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Weten jullie nog toen MamaJo in de daily zat en ze dat stukje aanhaalde waarbij Joanna met een vleesmes op een opgerolde theedoek ( die Guido's piemol moest voorstellen ) aan het inhakken was. En MamaJo's commentaar was iets van " Zo ken ik m'n dochter weer, zo is ze nu in het echt ook!"![]()
Koekoek?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gevaar voor de samenleving, gedwongen opsluiten aub.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederlandquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; als ik over 5 jaar nog met flip ben nodig ik alle ' mee-een's stemmers' uit voor een feestje.
Het was toch gvd uit?
Om het gezellig te houden denk ik eerder dat het een leuk gereedschap is voor zure personen die geen leven hebben, maakt het hier gelijk een stuk gezelliger!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkels
Twee weken toch?? Omdat ze verdriet heeft..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Monique heeft haar muts al een week niet geschoren.
Donequote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kit1984 het volgende:
0,00 Monique moet even veranderd worden wand ze heeft 500,00 euro over gehouden van zaterdag met de vrijmarkt
What a day for a daydream.... lalalalalaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederland
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Done![]()
Ben bek-af, op sinds 5.30![]()
![]()
Kga snooker kijken en pitten, trusse stre-amers, hopelijk word het nog een beetje boeiend![]()
Nee hij was op stap geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft Maik zijn hele agenda achter moeten laten?? Hoor haar wel vaker roepen wat Maik op dat moment aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |