Volgens mij vindt Karim het heel erg lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gezien hoe de inhoud van die schaal door Mo haar handen gleed, was te laat voor een cap....
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkelsquote:
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Weten jullie nog toen MamaJo in de daily zat en ze dat stukje aanhaalde waarbij Joanna met een vleesmes op een opgerolde theedoek ( die Guido's piemol moest voorstellen ) aan het inhakken was. En MamaJo's commentaar was iets van " Zo ken ik m'n dochter weer, zo is ze nu in het echt ook!"![]()
Koekoek?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een gevaar voor de samenleving, gedwongen opsluiten aub.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die moeder is rijp voor het gekkenhuis.
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederlandquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; als ik over 5 jaar nog met flip ben nodig ik alle ' mee-een's stemmers' uit voor een feestje.
Het was toch gvd uit?
Om het gezellig te houden denk ik eerder dat het een leuk gereedschap is voor zure personen die geen leven hebben, maakt het hier gelijk een stuk gezelliger!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Vleesmes tja best leuk gereedschap voor die fipo sukkels
Twee weken toch?? Omdat ze verdriet heeft..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Mylene het volgende:
Monique heeft haar muts al een week niet geschoren.
Donequote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kit1984 het volgende:
0,00 Monique moet even veranderd worden wand ze heeft 500,00 euro over gehouden van zaterdag met de vrijmarkt
What a day for a daydream.... lalalalalaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En Flip zijn net dat zijn dan ongeveer 5 miljoen mensen 34% van Nederland
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Done![]()
Ben bek-af, op sinds 5.30![]()
![]()
Kga snooker kijken en pitten, trusse stre-amers, hopelijk word het nog een beetje boeiend![]()
Nee hij was op stap geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft Maik zijn hele agenda achter moeten laten?? Hoor haar wel vaker roepen wat Maik op dat moment aan het doen is
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
jo móét een masker want ze zit onder de pukkels.
Ga eens gezonder eten kind. Minder make up, je gezicht dagelijks reinigen.
U bent donor?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...
shame on youquote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een goedje op basis van eiwit en proteïne...
Ja dat stappen lag niet in de planningquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze riep nu dat ie uit de sportschool kwam..
Jahh.. kijk daar hou ik nou van...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
What a day for a daydream.... lalalalala
Ik krijg al jeuk en puisten als ik dit leesquote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Mylene het volgende:
Joanna haar Chanel crème is op en ze moet het nu een goedkopere variant doen. Ze krijgt hier puisten van. Bovendien zegt ze doe je met die van Chanel veel langer mee en ben je goedkoper uit.
Ik zou gillend weg gerend zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Zeg kan die stream niet ff op een ander. Ik walg echt van mo en jo. Echt dat praten van die 2. Ik zou allang zijn weggelopen zijn.
aan de waan van de dag meedoen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat moet een kind van 24 eigenlijk met van die idioot dure cremes die geen flikker doen?
Ze heeft al een paar keer gedrukt, maar krijgt geen respons om naar binnen te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk en puisten als ik dit lees
Kuch hahahaha Lekker spul maar super duur maar dat het beter is dan andere smeersels????quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Mylene het volgende:
Joanna haar Chanel crème is op en ze moet het nu een goedkopere variant doen. Ze krijgt hier puisten van. Bovendien zegt ze doe je met die van Chanel veel langer mee en ben je goedkoper uit.
Tegen de tijd dat ik zo dronken ben ga ik alweer kotsen...de oorzaak laat ik in het midden....quote:
Dat niet alleen, ze weet het dus kennelijk zelfs terwijl ze het nooit meegemaakt heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 21:54 schreef Mylene het volgende:
22:00 de tijd wanneer Maik uit de sportschool komt, aldus Monique.
Je bent niet klaar met zo'n type als man zijnde. Ze belt waar je blijft enzo.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kit1984 het volgende:
0,00 Monique moet even veranderd worden wand ze heeft 500,00 euro over gehouden van zaterdag met de vrijmarkt
Kun je gerust zeggen, onafhankelijke onderzoeken hebben dat nl al bewezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
aan de waan van de dag meedoen.![]()
off topic:
Laatst bij de apotheek een vrouw die 4 of vijf potjes Vichy kocht en 160 euro moest afrekenen.![]()
Gelukkig kreeg ze er wel nog gratis een piepklein monsterje van iets bij.![]()
Ik had nog bijna gezegd: helpt niet veel hè dat spul
Tandpasta, me dunkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gedrukt, maar krijgt geen respons om naar binnen te gaan.
Ze zei ook alles om de puisten tegen te gaan.
Daar bedoelen ze een vagina mee.quote:
Ahahhahahahahahahahahahquote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:00[/url] schreef waxmask het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik zo dronken ben ga ik alweer kotsen...de oorzaak laat ik in het midden....
Neee wiri is het haaar hahahah.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:04[/url] schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze een vagina mee.
Muts!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel even weg om een wijntje te pakken, het gaat nu toch over piemels
whahahahaha cheersquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij bent zelf toch vaak de lulquote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Is dat Surinaams of zo ?quote:
quote:
quote:
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.quote:[img] Op [url= 2 mei 2011 22:07[/url] schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is dat Surinaams of zo ?
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Louvre. Ben ik ook geweest. Mona lisa is maar een klein schilderijtje man. Je verwacht het niet
Ja ik ook. Overal grote schilderijen en dan ineens in een huge kamer een mini schilderij en nog achter glas ook. Wel indrukwekkend mooi. Ook wel iets mysticsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Ik was me een partij verbaasd toen ik het de eerste keer zag.
Ah, dank je !quote:Op maandag 2 mei 2011 22:08 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het heeft 2 betekenissen, kan ook gewoon wiet zijn.
denk het ook. Sharon doet nog een poging met hem op niveau een gesprek te voerenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:09 schreef Maan77 het volgende:
Arme Karim.... wat zal hij Gerard missen zeg.
Ze is gewoon bipolair en nu weer in de ontremde manische fasequote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef espri het volgende:
inderdaad, mojank spoort niet en is veel te uitbundig nu, volgt zometeen weer een dramajankbui, kan niet anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |