In behandeling betekent niets meer dan 'ontvangen, nog niet verwerkt'quote:
Oh ok thnxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In behandeling betekent niets meer dan 'ontvangen, nog niet verwerkt'
Vergeet niet dat er bijkans geen mens meer aan te pas komt he.
Die status kan ook zo maar een maand duren. Al is de BD er dit jaar wel erg vroeg bij. Goede zaak!
Thnx, en dat weet je zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Tegan het volgende:
Oh, die eerste is nu verwerkt, en de tweede nog niet, maar dat gaat nog gebeuren (dat de tweede de eerste overschrijft) en dan krijg je dus waarschijnlijk de rest later nog bijgestort.
Geld nog niet binnen overigens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:50 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Gisteren de brief ontvangen met dagtekening 7 mei. Aangifte gedaan op 12 februari.
Tot volgend jaar maar weer!
Hoop het niet. hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Of ze moeten die tweede kwijt raken ofzo.
Wanneer heb je het verstuurd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef MaxC het volgende:
Vandaag brief ontvangen en stond er vandaag ook op. Kleine 500 euro
Volgens mij kun je tot 5 jaar terug belasting terug vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik vond het een beetje vreemd. Blijkbaar heb ik mijn aangifte over 2009 verkeerd ingevuld of is hij niet aangekomen op een of andere manier. Ben ook erg laks geweest om dit te controleren.
Nu kreeg ik echter deze week een brief van de belastingdienst om mijn aangifte van 2009 nog in te vullen omdat ik 537 euro terug zou krijgen?
Dat kan toch niet meer? Want voor zover ik weet moest dat vóór 1 april 2010 gedaan hebben en ik heb geen uitstel gekregen. Waarom dan toch nog deze brief? Of kan ik hem wel nog invullen.
Idem hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Dipstaart het volgende:
Half februari aangifte gedaan. Vandaag brief gehad (dagtekening 7 mei) en geld binnen
Je bent alleen verplicht belastingaangifte te doen voor april het volgende jaar als je belastingschuldig bent (als je veel geld hebt, als je werkt, of als de belastingdienst je vraagt om aangifte te doen, of nog veel meer redenen). Als je alleen geld terugkrijgt dan ben je niet verplicht aangifte te doen (als je onder de 7k per jaar verdient bv.) en dan kan je tot vijf jaar later nog aangifte doen. Blijkbaar vraagt de Belastingdienst je nu alsnog aangifte te doen van een eerder jaar, dat kunnen ze ook doen. Als je geld van de Belastingdienst krijg van vinden ze het namelijk niet erg als je er niet om vraagt, andersom welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik vond het een beetje vreemd. Blijkbaar heb ik mijn aangifte over 2009 verkeerd ingevuld of is hij niet aangekomen op een of andere manier. Ben ook erg laks geweest om dit te controleren.
Nu kreeg ik echter deze week een brief van de belastingdienst om mijn aangifte van 2009 nog in te vullen omdat ik 537 euro terug zou krijgen?
Dat kan toch niet meer? Want voor zover ik weet moest dat vóór 1 april 2010 gedaan hebben en ik heb geen uitstel gekregen. Waarom dan toch nog deze brief? Of kan ik hem wel nog invullen.
Ja ik had hem gecontroleerd en hij gaf een ander bedrag aan op het einde dan dat de belastingdienst berekende, ik heb de fout ook hersteld en het is goed gekomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En je controleert de aangifte ook niet nogmaals voordat je die wegstuurt? En ook al had je de aangifte al weg, dan kun je alsnog je fout herstellen en opnieuw insturen.
Sorry hoor, ik vind de conclusie van Tha_Duck helemaal niet te snel getrokken, je bent ZELF verantwoordelijk voor het doen van je aangifte. Wanneer jij in plaats van 100 euro, 1000 euro overboekt naar de bank, gemakkelijk gemaakt foutje, is het dan ook een fout van de bank?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Kirb het volgende:
Al mensen die eind maart aangifte hebben gedaan en het geld al hebben?
Typisch, meestal betalen ze de maandagen toch uit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef YebCar het volgende:
geld en brief beide vandaag binnen,
voor de geintresseerde:
dagtekening 7 mei,
aangifte ergens midden feb verstuurd digitaal
en zit bij de ASN bank
Ook dagtekening 7 mei?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Begin januari ingevuld, vandaag brief gehad dat ik 208 euro terug krijgGeld staat erop (Rabo)
Lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef Ciske- het volgende:
Begin februari ingevuld en vandaag binnengekregen (dagtekening 7 mei)
596 eurootjes
Nee, je krijgt een aanslagbiljet, geen rekeningafschriftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens,
als je nog een openstaande post hebt bij de BD, staat dit dan ook op de brief waarop staat hoeveel je terugkrijgt?
Bij mij niet, maar ik heb geen openstaande posten voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens,
als je nog een openstaande post hebt bij de BD, staat dit dan ook op de brief waarop staat hoeveel je terugkrijgt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een aanslagbiljet, geen rekeningafschrift
is het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Leek me een normale vraag, Maar ja, wie ben ik.
Hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:36 schreef PteV het volgende:
Ook vandaag terug gehad...en toen ik thuis kwam lag de blauwe envelop op de mat =)
quote:
Het word bezorgd door Sandd, dus jullie kunnen de tripjes besparen naar de brievenbus. Sandd bezorg dinsdag, donderdag of aan de lokale sloot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef Nizno het volgende:
eind maart ingezonden en vanmorgen de brief van TNTmeneer ontvangen, vanmiddag mn geld van de ABNmeneren
toch knap dat ik hem kreeg van de heer in de oranje TNTjas die ook de brieven van de bank e.d. bracht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Het word bezorgd door Sandd, dus jullie kunnen de tripjes besparen naar de brievenbus. Sandd bezorg dinsdag, donderdag of aan de lokale sloot.
Werkt mevrouw Nizno zélf niet bij de BD????? Ja toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef Nizno het volgende:
eind maart ingezonden en vanmorgen de brief van TNTmeneer ontvangen, vanmiddag mn geld van de ABNmeneren
Inderdaad, ik denk dat ZOWEL TNT als SANDD de mega hoeveelheid partijenpost hebben toegewezen gekregen door de BD, wellicht hebben deze 2 bezorgdiensten onderling wel een regeling getroffen. Maar doet het er werkelijk toe? Neuh.....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch knap dat ik hem kreeg van de heer in de oranje TNTjas die ook de brieven van de bank e.d. bracht.
Niet meer dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Werkte mevrouw Nizno zélf niet bij de BD????? Ja toch?
Hoe dan ook, net als iedere Nederlander die geld terug krijgt ben ik blij voor je!
Misschien op volgorde van BSN nummer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:15 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Werkt mevrouw Nizno zélf niet bij de BD????? Ja toch?
Hoe dan ook, net als iedere Nederlander die geld terug krijgt ben ik blij voor je!
Ik hoop aan de hand van dit topic zelf ook de enige leuke blauwe envelop binnen enkele dagen te mogen ontvangen, of dat nu met Sandddddd of TNTTTTT is, dat maakt me geen fluit uit.
Ps, ik heb 1-3-2011 elektronisch aangifte gedaan, bevestiging ontvangen en mijn conclusie is dat het inderdaad "at random" behandeld wordt, want er zijn al mensen die de aangifte eind maart hebben verstuurd EN al bericht en geld hebben ontvangen.
De afhandeling gaat dus NIET per datum, NIET per achternaam, misschien zit er wel een patroon in, ik weet in elk geval niet wat voor een patroon dat zou kunnen zijn.
Ennieweej, ik hou dit topic dagelijks in de gaten, zoveel vreugde volgen is altijd leuk!
Iedereen veel succes en plezier met je centjes (bij teruggave) en sterkte in geval van betaling.
ik ook, geld 6 mei binnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef djenneke het volgende:
Gisteren brief binnen, dagtekening 7 mei, geld nog nergens te bekennen
Hier worden ze toch echt door de TNT gedaan collega.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Het word bezorgd door Sandd, dus jullie kunnen de tripjes besparen naar de brievenbus. Sandd bezorg dinsdag, donderdag of aan de lokale sloot.
Zowel TNT als Sandd bezorgen de bekende blauwe enveloppen. Mijn vader kreeg hem via TNT en ik via Sandd. Het is hetzelfde adres, alleen moest hij geld betalen en kreeg ik het terug. Overigens kwamen ze beiden van hetzelfde kantoor (Almeloooooo).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:12 schreef carboni het volgende:
[..]
/offtopicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier worden ze toch echt door de TNT gedaan collega.
Geen stressquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef xaban06 het volgende:
9 maart aangifte gedaan, zowel geen brief als geen geld binnen.
dan komt je zorgtoeslag dus waarschijnlijk de 10e op je rekeningquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor. Kijk op de brief, staat er zorgtoeslag 2008.
Inkomsten belasting is niet eens ontvangen hahahah
Inderdaad, Niznoquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan komt je zorgtoeslag dus waarschijnlijk de 10e op je rekening
Kun je nog even netjes genieten van het feit dat er nog meer onderweg is.
Dat idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
Waarom bellen mensen... Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik heb ergens in maart aangifte gedaan en ik ga er vanuit dat ik ergens in juni wel eens iets ga horen.
Die mensen die bellen houden alleen maar die hardwerkende belasting uitzoek mensjes van hun arbeid afquote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
Waarom bellen mensen... Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik heb ergens in maart aangifte gedaan en ik ga er vanuit dat ik ergens in juni wel eens iets ga horen.
ik hoop zó dat die vent maar gewoon een willekeurige datum noemde. Dat zou ik in ieder geval doen als ik daar zou werken al die zeikende mensen zouden bellen terwijl je gewoon af zou moeten wachten...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:03 schreef Glennpo het volgende:
Van de week ff gebeld, de meneer van de belastingdienst kon me al melden dat ik de brief zal krijgen met dagtekening 20 mei..... heb hem 23 februari digitaal verzonden..
Kan niet wachten op de centjesss$$$$
dagtekening 29 juni noemen is nog leuker natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop zó dat die vent maar gewoon een willekeurige datum noemde. Dat zou ik in ieder geval doen als ik daar zou werken al die zeikende mensen zouden bellen terwijl je gewoon af zou moeten wachten...
dus je hebt meerdere keren gebeldquote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
Gebeld, nog steeds in behandeling, al 2 weken!
Volgens mij blijft ie in behandeling tot 29 juni...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
was het niet zo dat als je 2 keer binnen een maand belt dat ze je dan naar achteren schuiven in de behandelprocedure?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Volgens mij blijft ie in behandeling tot 29 juni...
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
Haha erg leukquote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het niet zo dat als je 2 keer binnen een maand belt dat ze je dan naar achteren schuiven in de behandelprocedure?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |