quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Kirb het volgende:
Al mensen die eind maart aangifte hebben gedaan en het geld al hebben?
Typisch, meestal betalen ze de maandagen toch uit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef YebCar het volgende:
geld en brief beide vandaag binnen,
voor de geintresseerde:
dagtekening 7 mei,
aangifte ergens midden feb verstuurd digitaal
en zit bij de ASN bank
Ook dagtekening 7 mei?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Begin januari ingevuld, vandaag brief gehad dat ik 208 euro terug krijgGeld staat erop (Rabo)
Lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef Ciske- het volgende:
Begin februari ingevuld en vandaag binnengekregen (dagtekening 7 mei)
596 eurootjes
Nee, je krijgt een aanslagbiljet, geen rekeningafschriftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens,
als je nog een openstaande post hebt bij de BD, staat dit dan ook op de brief waarop staat hoeveel je terugkrijgt?
Bij mij niet, maar ik heb geen openstaande posten voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens,
als je nog een openstaande post hebt bij de BD, staat dit dan ook op de brief waarop staat hoeveel je terugkrijgt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een aanslagbiljet, geen rekeningafschrift
is het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Leek me een normale vraag, Maar ja, wie ben ik.
Hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:36 schreef PteV het volgende:
Ook vandaag terug gehad...en toen ik thuis kwam lag de blauwe envelop op de mat =)
quote:
Het word bezorgd door Sandd, dus jullie kunnen de tripjes besparen naar de brievenbus. Sandd bezorg dinsdag, donderdag of aan de lokale sloot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef Nizno het volgende:
eind maart ingezonden en vanmorgen de brief van TNTmeneer ontvangen, vanmiddag mn geld van de ABNmeneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |