Dat idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
Waarom bellen mensen... Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik heb ergens in maart aangifte gedaan en ik ga er vanuit dat ik ergens in juni wel eens iets ga horen.
Die mensen die bellen houden alleen maar die hardwerkende belasting uitzoek mensjes van hun arbeid afquote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
Waarom bellen mensen... Ik kan dat echt niet begrijpen. Ik heb ergens in maart aangifte gedaan en ik ga er vanuit dat ik ergens in juni wel eens iets ga horen.
ik hoop zó dat die vent maar gewoon een willekeurige datum noemde. Dat zou ik in ieder geval doen als ik daar zou werken al die zeikende mensen zouden bellen terwijl je gewoon af zou moeten wachten...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:03 schreef Glennpo het volgende:
Van de week ff gebeld, de meneer van de belastingdienst kon me al melden dat ik de brief zal krijgen met dagtekening 20 mei..... heb hem 23 februari digitaal verzonden..
Kan niet wachten op de centjesss$$$$
dagtekening 29 juni noemen is nog leuker natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop zó dat die vent maar gewoon een willekeurige datum noemde. Dat zou ik in ieder geval doen als ik daar zou werken al die zeikende mensen zouden bellen terwijl je gewoon af zou moeten wachten...
dus je hebt meerdere keren gebeldquote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
Gebeld, nog steeds in behandeling, al 2 weken!
Volgens mij blijft ie in behandeling tot 29 juni...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
was het niet zo dat als je 2 keer binnen een maand belt dat ze je dan naar achteren schuiven in de behandelprocedure?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Volgens mij blijft ie in behandeling tot 29 juni...
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef Bold het volgende:
Haha erg leukquote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het niet zo dat als je 2 keer binnen een maand belt dat ze je dan naar achteren schuiven in de behandelprocedure?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |