Dan nog is het lekker om een leuk bedragje terug tekrijgen. Ook als je genoeg verdiendquote:
Echt serieus. Ik heb recht op niks. Zit precies op ¤0,-quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan nog is het lekker om een leuk bedragje terug tekrijgen. Ook als je genoeg verdiend
dan pas????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef Animale het volgende:
Meestal ontvang je de teruggave pas in juni of juli.
Vrijdag weer bellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:10 schreef Bold het volgende:
Ik had vrijdag gebeld en kreeg te horen dat het in behandeling was, verstuurd 6 feruari, vandaag weer gebeld was het nog steeds in behandeling. Duurt behandelingstijd zo lang???
Waarom nou weer triest??? Alsof ik de enige ben in nl die belt! En ik heb trouwens mn redenen daarvoor waarom ik bel net zoals jij die misschien hebt waarom jij NIET belt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:34 schreef FortunaHome het volgende:
Bold, wat begrijp je niet aan het feit dat je voor 1 juli bericht krijgt? Echt triest hoor dat bellen...
In behandeling betekent gewoon wel ontvangen en nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:10 schreef Bold het volgende:
Ik had vrijdag gebeld en kreeg te horen dat het in behandeling was, verstuurd 6 feruari, vandaag weer gebeld was het nog steeds in behandeling. Duurt behandelingstijd zo lang???
Ok dat is dan duidelijk, thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In behandeling betekent gewoon wel ontvangen en nog niet verwerkt.
Kan dus zo zijn dat ze hem in juni nog steeds 'in behandeling' hebben.
Wat is de dagtekening?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef justmattie het volgende:
Ik heb de blauwe enveloppe net ontvangen![]()
![]()
Helaas moet ik dik ¤ 100,- betalen
Wat is veels te laat???quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef fotostarter het volgende:
Heb hem veeeeeels te laat verstuurd.
Vandaag brief met dagtekening 10 mei dat er een mooi bedrag gestort zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |