Dan nog is het lekker om een leuk bedragje terug tekrijgen. Ook als je genoeg verdiendquote:
Echt serieus. Ik heb recht op niks. Zit precies op ¤0,-quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan nog is het lekker om een leuk bedragje terug tekrijgen. Ook als je genoeg verdiend
dan pas????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef Animale het volgende:
Meestal ontvang je de teruggave pas in juni of juli.
Vrijdag weer bellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:10 schreef Bold het volgende:
Ik had vrijdag gebeld en kreeg te horen dat het in behandeling was, verstuurd 6 feruari, vandaag weer gebeld was het nog steeds in behandeling. Duurt behandelingstijd zo lang???
Waarom nou weer triest??? Alsof ik de enige ben in nl die belt! En ik heb trouwens mn redenen daarvoor waarom ik bel net zoals jij die misschien hebt waarom jij NIET belt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:34 schreef FortunaHome het volgende:
Bold, wat begrijp je niet aan het feit dat je voor 1 juli bericht krijgt? Echt triest hoor dat bellen...
In behandeling betekent gewoon wel ontvangen en nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:10 schreef Bold het volgende:
Ik had vrijdag gebeld en kreeg te horen dat het in behandeling was, verstuurd 6 feruari, vandaag weer gebeld was het nog steeds in behandeling. Duurt behandelingstijd zo lang???
Ok dat is dan duidelijk, thnxquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In behandeling betekent gewoon wel ontvangen en nog niet verwerkt.
Kan dus zo zijn dat ze hem in juni nog steeds 'in behandeling' hebben.
Wat is de dagtekening?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef justmattie het volgende:
Ik heb de blauwe enveloppe net ontvangen![]()
![]()
Helaas moet ik dik ¤ 100,- betalen
Wat is veels te laat???quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef fotostarter het volgende:
Heb hem veeeeeels te laat verstuurd.
Vandaag brief met dagtekening 10 mei dat er een mooi bedrag gestort zal worden
lekker dan ik 10 februari al verstuurd en heb nog geen brief ontvangen krijg ik wel deze week als het goed is.quote:
weet iemand dit???quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef quintes36 het volgende:
Vreemd, mijn vrouw heeft al bericht met dagtekening 7 mei(die moet betalen).Ik nog geen bericht(krijg geld terug).Toch samen aangifte gedaan als fiscaal partner.Gaat dat niet tegelijker tijd???
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Je hebt toch beiden een apart BSN-nummer?
Ow dat wist ik niet als je moet betalen dat het eerder komt? Maar waarschijnlijk druppelt het nu bij iedereen binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.
incorrect, het gaat gewoon ad random. Dus vandaar dat aangiftes die op dezelfde minuut binnen zijn gekomen niet op dezelfde dag bericht hoeven te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Heb je denk ik wel gelukIs het de teruggave van 2010?
Nah,was een beetje sarcastisch bedoeld.Is gewoon een beetje cru dat je eerst bericht krijg dat je moet betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
incorrect, het gaat gewoon ad random. Dus vandaar dat aangiftes die op dezelfde minuut binnen zijn gekomen niet op dezelfde dag bericht hoeven te krijgen.
Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging en bij hadden ze hem ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja
Al moet ik wel zeggen dat er enkele problemen waren.
Digitaal aangeleverd, geen bevestiging, en zag dat ze hem niet ontvangen hadden.
Gebeld, en ze hadden hem wel
Heb ze veel plezier gewenst ermee. En vandaag plots de brief
Laat ik dat nu helemaal vergeten zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef franske19 het volgende:
Vorig jaar op 6 mei. Dit jaar nog niets gehad, we zien wel. Deze maand wordt sowieso lekker met vakantiegeld uitkering.
TNT bezorgd nog steeds hier de belastingbrieven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging en bij hadden ze hem ook.
Nu gaan ze hopelijk een aanslag verrekenen met de terugaaf (BD een aantal dagen geleden gebeld en die kon me alleen melden dat er een brief met dagtekening 12mei onderweg)
Door wie worden de brieven nou bezorgd? Woensdag is geen Sandd-dag
denk het echt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef BoGhy het volgende:
Hoorde vandaag dat de teruggaaf op alfabetische volgorde gaat. Misschien is het een idee dat iedereen die het terugkrijgt de eerste letter van zijn achternaam vermeld?
Ik weet wel zeker van niet.. Vorig jaar tegelijk brieven ontvangen op C en Squote:
true, maar ja als een meneer van de Limburger dat tikt dan gelooft iedereen dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:42 schreef FortunaHome het volgende:
Het gaat dus echt niet op datum van binnenkomstis al vaker gebleken hoor...
Volgens mij was dat een uitspraak van de zegsman van de Belastingdienst...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
true, maar ja als een meneer van de Limburger dat tikt dan gelooft iedereen dat.
die 5 weken verwijst naar deze tekstquote:onderdag, 05 mei 2011
Belastinggeld vanaf maandag op de rekening
DEN HAAG – Wie vóór 1 april van dit jaar belastingaangifte heeft gedaan en geld terugkrijgt van de fiscus, kan dat bedrag vanaf maandag op zijn rekening verwachten. Dat laat woordvoerder Herman Opmeer van de Belastingdienst weten.
De Belastingdienst begint zaterdag met het versturen van in totaal bijna 7,2 miljoen aanslagen van Nederlanders die voor 1 april belastingaangifte hebben gedaan. Zes wekenlang en zes dagen per week gaan er 200.000 aanslagen per dag de deur uit. „Bij ontvangst van de
brief staat een eventuele teruggaaf vaak direct op de rekening”, aldus de zegsman van de Belastingdienst.
alle teksten tussen aanhalingstekens zijn van de zegsman. En laat die zin nou zonder aanhalingstekens staan....quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een uitspraak van de zegsman van de Belastingdienst...
Weet je.. who cares. Als het geld maar binnenkomt, of ik het nu als eerste of als laatste krijg.
dat kan tot 4 jaar duren uit mn hoofd gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef Tegan het volgende:
Even over definitieve aanslag 2009, wanneer hoor je die te krijgen?
Want ik heb hier een voorlopige aanslag van 2009 gehad op de dag dat het geld werd overgemaakt aan mij. En volgens mij heb ik nooit meer een definitieve gehad van 2009...
De Z van Zesentachtig?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier vandaag ook voorlopig bericht terug over 2010 met dagtekening 7 mei. We hebben hem eind januari verstuurd, onze achternaam begint met een Z. Valt dus weinig over te zeggen.
Waarom irritatie? De regels zijn toch simpel? Misschien moet je zelf een partij oprichten, een programma schrijven, kiezers vinden en vervolgens je plannen uitvoeren. Of zit je liever lekker lui op je reet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef Killjoy het volgende:
Oh dat zou wel mooi zijn, dan is de belastingirritatie voor dit jaar voor mij (en vele anderen) tenminste afgehandeld, op naar volgend jaar.
Of je trekt even snel een conclusie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom irritatie? De regels zijn toch simpel? Misschien moet je zelf een partij oprichten, een programma schrijven, kiezers vinden en vervolgens je plannen uitvoeren. Of zit je liever lekker lui op je reet?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Killjoy het volgende:
[..]hoe bedoel je dat? Genaaid?
Of je trekt even snel een conclusie.
Ik vind het niet erg om de aangifte te doen, maar als je een foutje maakt ben je meteen genaaid dus zit er (op zijn minst voor mij) wat spanning en irritatie aan vast.
Dan moet je geen foutje maken. Het is toch zot dat als jij een fout maakt, dat je dan vervolgens boos bent op iemand anders?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Of je trekt even snel een conclusie.
Ik vind het niet erg om de aangifte te doen, maar als je een foutje maakt ben je meteen genaaid dus zit er (op zijn minst voor mij) wat spanning en irritatie aan vast.
En weer met de snelle conclusie, een fout is makkelijk gemaakt, had ik vorig jaar, toen moest ik opeens 1200 euro betalen ipv een paar tientjes terugkrijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan moet je geen foutje maken. Het is toch zot dat als jij een fout maakt, dat je dan vervolgens boos bent op iemand anders?
is apart.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef Bold het volgende:
Zijn de medewerkers die je aan de lijn krijgt als je belt ook diegene die de aangiftes verwerken of is daar een aparte afdeling voor?
En je controleert de aangifte ook niet nogmaals voordat je die wegstuurt? En ook al had je de aangifte al weg, dan kun je alsnog je fout herstellen en opnieuw insturen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Killjoy het volgende:
[..]
En weer met de snelle conclusie, een fout is makkelijk gemaakt, had ik vorig jaar, toen moest ik opeens 1200 euro betalen ipv een paar tientjes terugkrijgen.
Wie zegt dat ik boos ben op ze?
"spanning en irritatie". Dat klinkt niet of je lachend de vogeltjesdans aan het doen bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Killjoy het volgende:
[..]
En weer met de snelle conclusie, een fout is makkelijk gemaakt, had ik vorig jaar, toen moest ik opeens 1200 euro betalen ipv een paar tientjes terugkrijgen.
Wie zegt dat ik boos ben op ze?
Volgens mij maakt dat geen verschil toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb heel de ochtend o.a. blauwe enveloppen voor Sandd bezorgd. Mijn collega heeft er ook één bij mij in de bus gegooid. Wat me opviel is dat m'n ouders de blauwe enveloppe via TNT kregen (ze moesten betalen) en ik via Sandd (ik kreeg terug).
Ik heb de aangifte op 20 februari ingezonden en vandaag de voorlopige aangifte terug gekregen.
Had idd vanochtend voor dat de tnt kwam een brief van de belasting met teruggave, paar minuten later de gewone post met weer een enveloppen waarin het te verrekenen bedrag stond.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb heel de ochtend o.a. blauwe enveloppen voor Sandd bezorgd. Mijn collega heeft er ook één bij mij in de bus gegooid. Wat me opviel is dat m'n ouders de blauwe enveloppe via TNT kregen (ze moesten betalen) en ik via Sandd (ik kreeg terug).
Ik heb de aangifte op 20 februari ingezonden en vandaag de voorlopige aangifte terug gekregen.
Wat is de dagtekening van jullie brieven?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:56 schreef xericax het volgende:
[..]
Had idd vanochtend voor dat de tnt kwam een brief van de belasting met teruggave, paar minuten later de gewone post met weer een enveloppen waarin het te verrekenen bedrag stond.
1) Aparte afdelingquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef Bold het volgende:
Zijn de medewerkers die je aan de lijn krijgt als je belt ook diegene die de aangiftes verwerken of is daar een aparte afdeling voor?
ik zit bij de rabo, helaas nog nix binnen. Dus we wachten lekker af. Nog 2 weken en dan wel vakantie geldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef xericax het volgende:
GrrHeeft iemand binnen die bij de rabo zit? Krijg zin om te shoppen.
smsje als er boven de 100 e gestort wordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef Cameti het volgende:
Rabobank hier. Voor zover ik weet nog niet binnen. Al heb ik afgelopen 3 dagen nog niet op mijn rekening gekeken
JEEEEE!quote:Op uw rekening eindigend op **** is een bedrag van EUR 2.454,00
met de volgende omschrijving
'GIRO 3445588 BELASTINGDIENST TERUGGAAF NR. ********
bijgeschreven.
Konden ze nog niet zeggen dat er een brief verstuurd zou worden met dagtekening......?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Bold het volgende:
Heb 6 februari digitaal aangifte gedaan, gebeld, is nog steeds in behandeling
Nee en dat vond ik zo vreemd, want t is al een week in behandelingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Konden ze nog niet zeggen dat er een brief verstuurd zou worden met dagtekening......?
Dat heb ik je al uitgelegd volgens mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Bold het volgende:
[..]
Nee en dat vond ik zo vreemd, want t is al een week in behandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |