Wat is veels te laat???quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef fotostarter het volgende:
Heb hem veeeeeels te laat verstuurd.
Vandaag brief met dagtekening 10 mei dat er een mooi bedrag gestort zal worden
lekker dan ik 10 februari al verstuurd en heb nog geen brief ontvangen krijg ik wel deze week als het goed is.quote:
weet iemand dit???quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef quintes36 het volgende:
Vreemd, mijn vrouw heeft al bericht met dagtekening 7 mei(die moet betalen).Ik nog geen bericht(krijg geld terug).Toch samen aangifte gedaan als fiscaal partner.Gaat dat niet tegelijker tijd???
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Je hebt toch beiden een apart BSN-nummer?
Ow dat wist ik niet als je moet betalen dat het eerder komt? Maar waarschijnlijk druppelt het nu bij iedereen binnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.
incorrect, het gaat gewoon ad random. Dus vandaar dat aangiftes die op dezelfde minuut binnen zijn gekomen niet op dezelfde dag bericht hoeven te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Ja,dat klopt,ik vat em al.het kwartje valt plus bricht dat je moet betalen komt altijd eerder.
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Heb je denk ik wel gelukIs het de teruggave van 2010?
Nah,was een beetje sarcastisch bedoeld.Is gewoon een beetje cru dat je eerst bericht krijg dat je moet betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
incorrect, het gaat gewoon ad random. Dus vandaar dat aangiftes die op dezelfde minuut binnen zijn gekomen niet op dezelfde dag bericht hoeven te krijgen.
Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging en bij hadden ze hem ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja
Al moet ik wel zeggen dat er enkele problemen waren.
Digitaal aangeleverd, geen bevestiging, en zag dat ze hem niet ontvangen hadden.
Gebeld, en ze hadden hem wel
Heb ze veel plezier gewenst ermee. En vandaag plots de brief
Laat ik dat nu helemaal vergeten zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef franske19 het volgende:
Vorig jaar op 6 mei. Dit jaar nog niets gehad, we zien wel. Deze maand wordt sowieso lekker met vakantiegeld uitkering.
TNT bezorgd nog steeds hier de belastingbrieven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging en bij hadden ze hem ook.
Nu gaan ze hopelijk een aanslag verrekenen met de terugaaf (BD een aantal dagen geleden gebeld en die kon me alleen melden dat er een brief met dagtekening 12mei onderweg)
Door wie worden de brieven nou bezorgd? Woensdag is geen Sandd-dag
denk het echt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef BoGhy het volgende:
Hoorde vandaag dat de teruggaaf op alfabetische volgorde gaat. Misschien is het een idee dat iedereen die het terugkrijgt de eerste letter van zijn achternaam vermeld?
Ik weet wel zeker van niet.. Vorig jaar tegelijk brieven ontvangen op C en Squote:
true, maar ja als een meneer van de Limburger dat tikt dan gelooft iedereen dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:42 schreef FortunaHome het volgende:
Het gaat dus echt niet op datum van binnenkomstis al vaker gebleken hoor...
Volgens mij was dat een uitspraak van de zegsman van de Belastingdienst...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
true, maar ja als een meneer van de Limburger dat tikt dan gelooft iedereen dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |