Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikNu verklein je je kansen.
Ik denk nog van niet. Er zijn nog veel meer punten over het midden-oosten/moslims die ik niet gezien heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar oke, ik denk dat we wel uitgediscussieerd zijn.
Dit.quote:
Ik moet toch ergens een van mn NB-skills uitoefenenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikNu verklein je je kansen.
quote:
lijkt mij ookquote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het allemaal gemist.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij iedere Moslim herkent.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Er zijn teveel moslims in Nederland. Dat is mijn mening. Groetjes Ragboer.
Hallo Ragboer. Ik deel deze mening. Groetjes Henk.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Ga weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
kale koppen niet te stoppen tochquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
goeden kontributsiequote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Dat zijn mijn slagtanden.quote:
Iedereen uit landen als Marokko doen zich voor als moslims, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet zijn. Iets met de 5 zuilen van de islam.quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iedereen uit landen als Marokko doen zich voor als moslims, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet zijn. Iets met de 5 zuilen van de islam.
herkennen jullie de sarcasme hier? zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
goeden kontributsie
nou gr gr aan de kids.
Ja, geef dan uitleg. Helder licht.quote:
Je hebt slagtanden boven op je kop..dat is minstens net zo gek.quote:
Het gaat over moslims (in Nederland). Maar niet iedereen in Nederland die zegt dat ie moslim is, is moslim. Zoek maar iets op over de 5 zuilen van de islam. Kun je vast wel, of niet?quote:
Nee, maar al dat Noord-Afrikaanse volk hier herken ik wel.quote:
Ok danquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hallo Ragboer. Ik deel deze mening. Groetjes Henk.
Nu is Klinker boos op me...quote:
Nee hoor.quote:
Ik woon niet op een kamp.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
goeden kontributsie
nou gr gr aan de kids.
noooo is gotzillaaaaaa! lun! lun!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
this fire is outta controlllll i gotta burn this cityyyyy
Ik ben een halve moslim. Misschien niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat over moslims (in Nederland). Maar niet iedereen in Nederland die zegt dat ie moslim is, is moslim. Zoek maar iets op over de 5 zuilen van de islam. Kun je vast wel, of niet?
Maar jij bent lief. Stiekem.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een halve moslim. Misschien niet eens.
je bent mos?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat dat ook op je lijstje?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer met jou willen lachen [ afbeelding ]
hoe kan dat nu?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoeveel Nederlanders halen dat aantal met gemak, denk je? Die moeten ook maar de grens over?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de moslims die meer dan 3 keer in aanraking zijn gekomen met de politie terug gestuurd mogen worden naar hun oorspronkelijke land.
Niet iedere Moslim is Noord-Afrikaans en niet iedere Noord-Afrikaan is Moslim, dus je punt is?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, maar al dat Noord-Afrikaanse volk hier herken ik wel.
Jij bent uitzondering, omdat we je kennenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent niet half moslim. je bent het of je bent het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met ouders.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent uitzondering, omdat we je kennen
Ik zet 'm onder knikkerenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topihttp://i.fokzine.net/temp(...)/50#96268505]maandag 2 mei 2011 21:06[/url] schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat dat ook op je lijstje?
Moet ik dan mijn eigen knikkers meenemen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zet 'm onder knikkeren [ afbeelding ]
Tering, uit welk incestueus gristendorp kom jij zeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet iedere Moslim is Noord-Afrikaans en niet iedere Noord-Afrikaan is Moslim, dus je punt is?
Haar ouders zijn misschien wel moslim? Islamitische afkomst, word je opgevoed met islamitische rituelen enzo.quote:
Tholen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tering, uit welk incestueus gristendorp kom jij zeg?
Haat eens niet zo op Zero.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijstquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn eigen knikkers meenemen?
Staat knuffelen er ook in?
2 knikkers?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijst
Blijft moeilijk he, inhoudelijk blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:
Yesquote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijst
nee, net als bij elk ander geloof word de islam (meestal) soepeltjes door de strot van de kinderen geschoven.quote:
De mens is nog altijd vrij om zelf te denken. Helaas respecteert niet iedereen dat (zoals ouders).quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he, inhoudelijk blijven.
[..]. Als jouw ouders Christelijk zijn en het geloof belijden word jij ook Christelijk, daar heb je als je een baby bent vrij weinig over te zeggen.
Nee..ik heb een hele zak knikkers bij de Intertoys gehaaldquote:
Mja, ik denk dat ik wel problemen krijg met mijn ouders en familie als ik afstand doe van mn geloof.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee, net als bij elk ander geloof word de islam (meestal) soepeltjes door de strot van de kinderen geschoven.
Je denkt nooit vrij. Je wordt altijd beïnvloed door anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
De mens is nog altijd vrij om zelf te denken. Helaas respecteert niet iedereen dat (zoals ouders).
Nice. Heb je ook reuzenbonken enzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..ik heb een hele zak knikkers bij de Intertoys gehaald [ afbeelding ]
Dit lijstje gaat over mijn wil hequote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes![]()
Dan is je lijstje al zo goed als compleet als dat er al in staat.
Als je dat van binnen doet, is dat dan niet net zo erg in hun ogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel problemen krijg met mijn ouders en familie als ik afstand doe van mn geloof.
en dat is een van de grote probleem van de islam en ik raad je dan ook aan het niet te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel problemen krijg met mijn ouders en familie als ik afstand doe van mn geloof.
Tenzij je ervoor kiest om te doen wat je zelf wilt, met eigen moreel eraan toegevoegd. Dan lijkt het misschien dat je beïnvloed wordt, omdat je hetzelfde doet als iemand anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nooit vrij. Je wordt altijd beïnvloed door anderen.
Tja, dan merken zij het tenminste niet tochquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dat van binnen doet, is dat dan niet net zo erg in hun ogen?
Nog niet..ik ga nu met deze knikkers in de pauze op het schoolplein bij de basisscholen hier steeds grotere knikkers winnenquote:
Jawel, maar redelijkerwijs moet en kan vind ik, je je eigen keuzes maken. Als mens moet je daartoe tot in staat zijn ondanks alle invloeden van buitenaf.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nooit vrij. Je wordt altijd beïnvloed door anderen.
tot plotseling eerwraak om de hoek komt kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tenzij je ervoor kiest om te doen wat je zelf wilt, met eigen moreel eraan toegevoegd. Dan lijkt het misschien dat je beïnvloed wordt, omdat je hetzelfde doet als iemand anders.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en dat is een van de grote probleem van de islam en ik raad je dan ook aan het niet te doen.
Bij ieder ander geloof is het niet veel anders (geweest). De Islam is qua huidige begrippen nog wat traditioneel, het Christendom was tot een paar decennia echt precies hetzelfde met mensen die van het geloof af wilden stappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en dat is een van de grote probleem van de islam en ik raad je dan ook aan het niet te doen.
Nee okee. Maar dan leef je in een leugen gericht naar buiten toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, dan merken zij het tenminste niet toch
Succes ermee.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog niet..ik ga nu met deze knikkers in de pauze op het schoolplein bij de basisscholen hier steeds grotere knikkers winnen
Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
tot plotseling eerwraak om de hoek komt kijken.
Oh nou dan zal ik maar rustig afwachten tot ie compleet isquote:Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit lijstje gaat over mijn wil heDus hij is nog lang niet compleet [ afbeelding ]
Tja, als dat het beste is zie ik geen andere oplossing.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee okee. Maar dan leef je in een leugen gericht naar buiten toe.
Koekjes en thee weer ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ieuw ik vind dit onderwerp niet leuk. Ik kom op FOK! om daar niet aan te denken enzo krijg ik dit.
Je kunt niet altijd je eigen weg gaan. Je hebt zoveel dingen om rekening mee te houden, dat dat vaak gewoon niet mogelijk is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, maar redelijkerwijs moet en kan vind ik, je je eigen keuzes maken. Als mens moet je daartoe tot in staat zijn ondanks alle invloeden van buitenaf.
je ziet in mijn zin het woordje "is" wat er op duidt dat ik het over het heden heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij ieder ander geloof is het niet veel anders (geweest). De Islam is qua huidige begrippen nog wat traditioneel, het Christendom was tot een paar decennia echt precies hetzelfde met mensen die van het geloof af wilden stappen.
sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, als dat het beste is zie ik geen andere oplossing.
Iedereen loopt te zeveren over hoe erg de Islam wel niet is met eerwraak, mensen die afstappen van het geloof etc. etc. maar iedereen vergeet dat het bij andere geloven precies hetzelfde is (geweest) en dat het dus nogal hypocriet is om alleen op de Islam af te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je ziet in mijn zin het woordje "is" wat er op duidt dat ik het over het heden heb.
Ik zal 'm uitprinten en naar je toesturenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik maar rustig afwachten tot ie compleet is
Maar in Nederland wordt je hooguit verstoten, en niet omgebracht als christen zijnde. En dan heb ik het over de echt zware gereformeerden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen loopt te zeveren over hoe erg de Islam wel niet is met eerwraak, mensen die afstappen van het geloof etc. etc. maar iedereen vergeet dat het bij andere geloven precies hetzelfde is (geweest) en dat het dus nogal hypocriet is om alleen op de Islam af te geven.
Ik ga m over een half uurtje van het station halenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehh. Lief ben jij wel
Is Haarklipje er ook al?
Dat is lief van jequote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal 'm uitprinten en naar je toesturenHoe gek ik dat..post krijgen van een fokker..
Naar lijkt me dat welquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zei eens dat ik niet geloofde en toen ruzie alles omgnooit meer zeg ik dat nog een keer thuis.
Awhh, komt wel goed tochquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga m over een half uurtje van het station halenEerst nog even tanken. Hoop dat mijn autootje het tankstation haalt
Ik had m'n pinpas niet mee dus ik kon vanmiddag niet tanken onderweg naar huis
lichte zenuwen wel
Je vindt vast wel een manier om er goed mee om te gaan (later).quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zei eens dat ik niet geloofde en toen ruzie alles omgnooit meer zeg ik dat nog een keer thuis.
Joah, tankstation is vlakbij opzich, kan altijd nog lopen en een klein tankje halenquote:
het christendom is in Nederland langzaam aan het uitsterven en ik hoor niks over eerwraken door christenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen loopt te zeveren over hoe erg de Islam wel niet is met eerwraak, mensen die afstappen van het geloof etc. etc. maar iedereen vergeet dat het bij andere geloven precies hetzelfde is (geweest) en dat het dus nogal hypocriet is om alleen op de Islam af te geven.
Nu niet meer nee. Dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar in Nederland wordt je hooguit verstoten, en niet omgebracht als christen zijnde. En dan heb ik het over de echt zware gereformeerden.
Klinkt als een objectief verhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik mot die lui niet, heel simpel. Eerst begint zo'n Marokkaan mijn moeder voor kankerhoer uit te schelden, alleen omdat ze een wijntje dronk in de tuin. Ik heb zelf ook een litteken in mijn gezicht, veroorzaakt door vier Marokkanen die het nodig vonden om te trappen, reden: ik kon de weg niet wijzen. Ik woon ook in een gebied waar je veel criminaliteit en overlast hebt van Marokkanen. Het is gewoon niet leuk meer, in bepaalde straten constant bang moeten zijn dat je iets overkomt. En dan al die linkse politici die van alles goed praten, totaal van de wereld. Kom een langs hier, dan praat je wel anders. Ik word gewoon al woedend en boos als ik er aan denk. Ik wil nog meer opschrijven maar dat doe ik maar niet, anders ga ik te ver.
Is het ook wel ja.quote:
Wie weet, ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vindt vast wel een manier om er goed mee om te gaan (later).
Hehehe, doenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, tankstation is vlakbij opzich, kan altijd nog lopen en een klein tankje halen![]()
Neuh, ik scheur gewoon in mijn botsautootje erheenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het ook wel ja.
[..]
Wie weet, ik kan niet in de toekomst kijken.
[..]
Hehehe, doen
Uhu, komt goed. Bedanktquote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ik scheur gewoon in mijn botsautootje erheen
Maarmaar, als je wil praten of stoom afblazen of wat dan ook ooit, weet je pm te vinden he?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zullen we het over iets vrolijks gaan hebben nu?
Nee..ik voel een leuke discussie aankomenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
Want het geloof is niet iets vrolijks?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
Niet lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu, komt goed. Bedankt![]()
Hihi botsautootje, welke heb je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet lachenToch moest ik lachen, denk meer omdat je zei dat ik niet mocht lachen dat ik daarom lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liev wel!
Joah, en hij rijdt wel heel fijnquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch moest ik lachen, denk meer omdat je zei dat ik niet mocht lachen dat ik daarom lachte
Liev wel!
Daarom zeg ik ook, allochtonen die regelmatig met de politie in aanraking komen (en dan niet door rood licht rijden of te hard rijden, maar ernstige vergrijpen) het land uit en volgens het rechtsysteem van het land van herkomst berecht worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klinkt als een objectief verhaal. Verder is het natuurlijk van de zotte dat jouw eigen ervaringen er maar voor moeten zorgen dat iedere Noord-Afrikaan het land uit moet. Maar zover was je zelf ook wel, toch?
Toch...?
Maar niet als mensen er verdrietig van worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Furdinand het volgende:
toch wel leuk zo af en toe wat serieuze dingen zo.
Aww heerlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, en hij rijdt wel heel fijnsuper licht alles. En piepklein, dus mooi op de goede maat alles.
Al moet ik alsnog mijn stoel bijna helemaal naar voren zetten. Het ziet er ook belachelijk uit als Haarklip er in zit, die stoot bijna z'n hoofd tegen het dak
Ja best wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Furdinand het volgende:
Dat zou ook gewoon moeten kunnen ipv altijd maar bespreken wat we vanavond gaan etenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Furdinand het volgende:
ja maar ik heb vakantie ik wil enkel plezier en plezantighedenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben mijn ouders ook heel dankbaar dat ik er in mag rijden van zequote:
met elk onderwerp is er wel iemand die er verdrietig van wordquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar niet als mensen er verdrietig van worden.
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ook gewoon moeten kunnen ipv altijd maar bespreken wat we vanavond gaan eten
Ik moet er altijd wel om lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Furdinand het volgende:
Gewoon, door wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik voel die pijn nog steeds En Zeroku die net doet alsof het niks is en me zowat uitmaakt voor een Hitler.quote:
Dude, het is half 10quote:
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
met elk onderwerp is er wel iemand die er verdrietig van word
Goed argument wel.quote:
Wat noem je ernstig, en wat noem je geen ernstige delicten? En wat als je een mengvorm van die twee hebt? Je kunt dat soort dingen wel roepen, maar dat is kort door de bocht gewoon discriminatie op grond van afkomst en dat is gewoon verboden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, allochtonen die regelmatig met de politie in aanraking komen (en dan niet door rood licht rijden of te hard rijden, maar ernstige vergrijpen) het land uit en volgens het rechtsysteem van het land van herkomst berecht worden.
Het is toch belachelijk om ze allemaal het land uit te willen hebben.
Vrienden van me komen uit Sri Lanka, ze zijn gevlucht voor de Tamil oorlog daar (zijn zelf Tamil, moesten om bepaalde redenen naar de andere kant van het land, zouden nu vermoord worden waar dan ook in Sri Lanka)
Ze hebben 18 jaar op een verblijfsvergunning moeten wachten. Dat terwijl die man best wilde werken, maar hij kon niet legaal werken want hij had geen verblijfsvergunning (hij bracht dus kranten rond onder mijn naam en die van mn zus)
Belachelijk toch dat zo iemand zolang geen verblijfsvergunning heeft...
Neejoh, gewoon doorslapen tot morgenochtend.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dude, het is half 10
Straks ben ik om 3 uur klaar wakker
Ja op fok.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat een verschrikkelijk onderwerp hier...
Iemand nog lekkere vrouwen gezien?
Ik keek in de spiegelquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Rauwquote:
met ernstig bedoel ik dingen als diefstal, geweld, moord, verkrachting enz.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed argument wel.
[..]
Wat noem je ernstig, en wat noem je geen ernstige delicten? En wat als je een mengvorm van die twee hebt? Je kunt dat soort dingen wel roepen, maar dat is kort door de bocht gewoon discriminatie op grond van afkomst en dat is gewoon verboden.
Ja, dat soort voorbeelden zijn niet prettig nee. Maar zo zijn er honderden voorbeelden en er is gewoon geen tijd om al die gevallen zo diep te onderzoeken dat dit soort dingen aan het licht komen, hoe spijtig dat ook is.
Hij is toch een mongool.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon, door wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik voel die pijn nog steeds En Zeroku die net doet alsof het niks is en me zowat uitmaakt voor een Hitler.
Ja ze liggen nu allemaal op mij te wachten in mijn kingsize bedquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik vind diefstal niet ernstig ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
met ernstig bedoel ik dingen als diefstal, geweld, moord, verkrachting enz.
Haten op Zeroquote:
Ernstig -> misdrijfquote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed argument wel.
[..]
Wat noem je ernstig, en wat noem je geen ernstige delicten? En wat als je een mengvorm van die twee hebt? Je kunt dat soort dingen wel roepen, maar dat is kort door de bocht gewoon discriminatie op grond van afkomst en dat is gewoon verboden.
Ja, dat soort voorbeelden zijn niet prettig nee. Maar zo zijn er honderden voorbeelden en er is gewoon geen tijd om al die gevallen zo diep te onderzoeken dat dit soort dingen aan het licht komen, hoe spijtig dat ook is.
Moet kunnen,quote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind diefstal niet ernstig ofzo.
[..]
Haten op Zero.
Je zult dat via de rechtsstaat moeten regelen en dan kom je uit op of misdrijven of een art. 67-delict. Maar zelfs dan geldt dat je dan gewoon discrimineert op afkomstquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
met ernstig bedoel ik dingen als diefstal, geweld, moord, verkrachting enz.
diefstal noem ik crimineelquote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind diefstal niet ernstig ofzo.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ernstig -> misdrijf
Niet ernstig -> overtreding
Zo moeilijk is het niet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zult dat via de rechtsstaat moeten regelen en dan kom je uit op of misdrijven of een art. 67-delict. Maar zelfs dan geldt dat je dan gewoon discrimineert op afkomst.
Vrijdag liep ik in Utrecht rond en de Poema nog ingeweest en s'ochtends weer in de bus naar huis om zaterdag lekker te slapenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan..waar was je vrijdag en zaterdag nou?
quote:
> Danquote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar zelfs dan geldt dat je dan gewoon discrimineert op afgrond.
Economische vluchtelingen mogen wat mij betreft wegblijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Daarom vind ik het huidige beleid van Asiel en nog wat ministerie achterlijk.
Uitzondering maken voor Afghaanse meisjesEn hoe zit het dan met de anderen? En je moet geen uitzonderingen op de regel maken, vluchteling is vluchteling punt. Zo niet, meteen het land uit.
Jammer, maar met uitzonderingen op de regel/wet maken schiet een land niet op.
En dit klinkt harder dan ik het bedoel
Dat vind ik ook helemaal zo'n gek iets inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Daarom vind ik het huidige beleid van Asiel en nog wat ministerie achterlijk.
Uitzondering maken voor Afghaanse meisjesEn hoe zit het dan met de anderen? En je moet geen uitzonderingen op de regel maken, vluchteling is vluchteling punt. Zo niet, meteen het land uit.
Jammer, maar met uitzonderingen op de regel/wet maken schiet een land niet op.
En dit klinkt harder dan ik het bedoel
heet zijn vooral de luie kampers die niet willen werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en dat is nog zoiets, mensen die zitten te zeiken dat die 'buitenlanders' nooit werken. Dat komt omdat ze geen verblijfsvergunning hebben inderdaad. Tja dan zit er niks anders op om thuis te zitten... Mijn vader werd gek zowat, omdat hij niet mocht werken/studeren.
Volgende keer stuur ik je gewoon een PM met de kroeg waar je heen moetquote:Op maandag 2 mei 2011 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vrijdag liep ik in Utrecht rond en de Poema nog ingeweest en s'ochtends weer in de bus naar huis om zaterdag lekker te slapen
Dude.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
serieuze shit hierlaat ik een bijdrage leveren met een plaatje van een vork
[ afbeelding ]
Het zijn ook vooral de generaliseerders die overdrijven wat dat betreft.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heet zijn vooral de luie kampers die niet willen werken
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Goede bijdrage.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Handig wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bijdrage:quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets valt gewoon niet te regelen, want dan discrimineer je gewoon.quote:
Doe mij maar rood.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onder deze lijn gaat het over de kleur blauw
____________________________________________________________________________________________
Blauw is mooiquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
____________________________________________________________________________________________
Nee. Leg eens beter uit. Als je een allochtoon aanhoudt omdat ie iemand vermoord heeft, is dat discriminatie? Makes sense.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets valt gewoon niet te regelen, want dan discrimineer je gewoon.
Zo duidelijk?
Je vrouw heeft thee met versgebakken chocoladekoekjes gekregenquote:
Of dat water dat helder blauw is op tropische eilanden?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Blauw is mooivooral zonnigezomerseluchtblauw
Hier heb je een mes. nu nog alleen een lepel en een bord en dan heb ik een kwartetquote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Cry me a river...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon, door wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik voel die pijn nog steeds En Zeroku die net doet alsof het niks is en me zowat uitmaakt voor een Hitler.
Er wordt zoveel gediscrimineerd..shit happens.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets valt gewoon niet te regelen, want dan discrimineer je gewoon.
Zo duidelijk?
flikker op man. ik loop een jaartje in dat wereldje rond en ik WALG van die mensen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral de generaliseerders die overdrijven wat dat betreft.
Nee knuppel. Als je alleen allochtonen uitzet die misdrijven begaan discrimineer je.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee. Leg eens beter uit. Als je een allochtoon aanhoudt omdat ie iemand vermoord heeft, is dat discriminatie? Makes sense.
thuis de forever alone uithangenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH GRAPJE TOCH ONDER DEZE LIJN GAAT HET OVER MORGEN![]()
![]()
![]()
WAT GAAN JULLIE MORGEN DOEN????
________________________________________________________________________________________
Waar zijn de modsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
__________________________________________________________________________________
Ik ga al weg.quote:
Werken, hardlopen, film kijken, niets doenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH GRAPJE TOCH ONDER DEZE LIJN GAAT HET OVER MORGEN![]()
![]()
![]()
WAT GAAN JULLIE MORGEN DOEN????
________________________________________________________________________________________
Ohja, logisch.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee knuppel. Als je alleen allochtonen uitzet die misdrijven begaan discrimineer je.
Sommige mensen krijgen een verblijfsvergunning..sommige niet..ook discriminatie. Zo gaat dat in deze wereld.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee knuppel. Als je alleen allochtonen uitzet die misdrijven begaan discrimineer je.
Goedzo man, ben je al echt begonnen daar?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen weer even tijd voor nuttigheid en weinig Fok! hoor ik kreeg bijna het gevoel alsof ik een leven had vandaag
iedereen zegt wat ie morgen gaat doen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die naar mij luistert.
Nou oke ik heb morgen een date. [ afbeelding ]
Cheyl.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, alleen kun je dat als Staat niet maken. Shit happens.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gediscrimineerd..shit happens.
Ik ken genoeg mensen van een kamp, nooit problemen mee (gehad).quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
flikker op man. ik loop een jaartje in dat wereldje rond en ik WALG van die mensen.
Nice!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo dannnn?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb geen date morgen, maar tijd voor FOK! zal niet veel zijn.
hehehe nee over precies 2 weken mijn eerste werkdagquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Goedzo man, ben je al echt begonnen daar?
Zeg dat nou niet, nu gaan alle mannelijke FOK!ers verder zoeken en wordt je genegeerdquote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik bedoelde ook niet letterlijk mensen uit een kamp.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen kun je dat als Staat niet maken. Shit happens.
[..]
Ik ken genoeg mensen van een kamp, nooit problemen mee (gehad).
Ooohquote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe nee over precies 2 weken mijn eerste werkdagen 5 mei heb ik nog een kennismakingsdag daar
Nee johhh.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu gaan alle mannelijke FOK!ers verder zoeken en wordt je genegeerd
Ahh druk dagje dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om half 9 kapper, bed weer in en dan 's middags de stad in en 's avonds werken.
En toch doen ze het..poep gebeurt nog steeds.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, alleen kun je dat als Staat niet maken. Shit happens.
Oui oui.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee johhh.
[..]
Ahh druk dagje dus.
Ik dacht zelf aan Westerbork.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet letterlijk mensen uit een kamp.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet letterlijk mensen uit een kamp.
Lekker duidelijk dan weerquote:heet zijn vooral de luie kampers die niet willen werken
waar ga je werken dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe nee over precies 2 weken mijn eerste werkdagen 5 mei heb ik nog een kennismakingsdag daar
Want dan is het vrijdag ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef Furdinand het volgende:
jongens jullie weten allemaal 4 en 5 mei super belangrijk enzo maar 6 mei is nog veel belangrijker!!!
Ik denk dat dat wel meevalt. Er zijn genoeg instanties die over de schouders meeloeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En toch doen ze het..poep gebeurt nog steeds.
Hoelang is Pimmetje dan dood?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef Furdinand het volgende:
jongens jullie weten allemaal 4 en 5 mei super belangrijk enzo maar 6 mei is nog veel belangrijker!!!
Komt er dan weer een nieuwe expansion voor WoW uit ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef Furdinand het volgende:
9 jaar.quote:
Veel mensen denken dat het wel meevalt. Missie geslaagd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Er zijn genoeg instanties die over de schouders meeloeren.
Jaquote:
OOOOO VETTTquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het wel meevalt. Missie geslaagd.
Time fliess.quote:
Fuck had ik moeten weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaMaar dat betekent eigenlijk: Ik heb buikpijn. Dat is het enige wat ik onthouden heb na 3 jaartjes frans
Ik ga het niet uitleggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ga je het ook nog uitleggen, of laat je het bij deze stemmingmakende one-liner?
Vandaag waren er veel Duitse toeristen in Volendamquote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck had ik moeten weten.
Enige Duitse zin die ik ken is
Ich liebe dich.
Daarna houdt het op
Ok.quote:
Duitsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag waren er veel Duitse toeristen in Volendam
JUNGE LEUTEEEE
Weet je wie ook Duits sprak?quote:
Zal je alleen maar meer krijgenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag waren er veel Duitse toeristen in Volendam
JUNGE LEUTEEEE
Sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Hatsekiedee het volgende:
oh wacht Pim Fortuin ofzo, ik dacht dat je je hamster Pimmetje bedoelde ofzo gebruik dan ook niet van die gekke verkleinwoordjes
YOu must be kidding me?!quote:
Jaaa ook heel veel Aziaten gespot al ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal je alleen maar meer krijgen
Japanners komen ook altijd af en aan. Met die Edammer kaasmarkt al helemaal
Nope.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
YOu must be kidding me?!
[..]
Jaaa ook heel veel Aziaten gespot al ja!
Ja Aziaten moet ik zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
YOu must be kidding me?!
[..]
Jaaa ook heel veel Aziaten gespot al ja!
Huh.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
YOURE THE BEST! AROOOUUUND! NO ONE IS GONNA EVER STOP YOU NOOOOOW!
De Franse taalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Walgelijke taal. Zo hard en grof. Bah.
[..]
Hihihi, kan gebeuren
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Walgelijke taal. Zo hard en grof. Bah.
[..]
Hihihi, kan gebeuren
Brits-Engelssss inderdaad, heerlijk. Zo geil alles.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De Franse taal![]()
Zo zacht, mooi
Of Brits- Engels
DU SCHWEINHUND!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Het ligt aan de manier van uitspreken he. Dat verschilt per persoon.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind Nederlands een mooie taal..kan het ook gewoon verstaan [ afbeelding ]
Inderdaad, dat geile bekakte Engelsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brits-Engelssss inderdaad, heerlijk. Zo geil alles.
roodharige Ierenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Deutsche Madchen
Britse hoeren
....
Canadese en Australiërs
Sommige, Sommigequote:
Das ook heel leuk om naar te luisteren ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
Vrouwen die een taal spreken die voor mij niet te begrijpen is
En als er nog wel wat zinnigs uit wil komen dan het liefst in het Vlaams [ afbeelding ]
Jaquote:
Dat eerste klinkt alsof het uit een liedje over de liefde komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
Vrouwen die een taal spreken die voor mij niet te begrijpen is
En als er nog wel wat zinnigs uit wil komen dan het liefst in het Vlaams [ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan maar songwriter moet wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt alsof het uit een liedje over de liefde komt.
redheadsquote:
En dan veel geld verdienen en leuke meisjes opeisen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar songwriter moet worden [ afbeelding ]
Mooi zelfportret, lijkt sprekendquote:
Ik heb jou al in mijn machtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan veel geld verdienen en leuke meisjes opeisen.
hij deelt ook wel wat meisjes met mij zo is bob welquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan veel geld verdienen en leuke meisjes opeisen.
Dat sowieso welquote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij deelt ook wel wat meisjes met mij zo is bob wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |