Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikNu verklein je je kansen.
Ik denk nog van niet. Er zijn nog veel meer punten over het midden-oosten/moslims die ik niet gezien heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar oke, ik denk dat we wel uitgediscussieerd zijn.
Dit.quote:
Ik moet toch ergens een van mn NB-skills uitoefenenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen zeggen denk ikNu verklein je je kansen.
quote:
lijkt mij ookquote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het allemaal gemist.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij iedere Moslim herkent.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Er zijn teveel moslims in Nederland. Dat is mijn mening. Groetjes Ragboer.
Hallo Ragboer. Ik deel deze mening. Groetjes Henk.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Ga weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
kale koppen niet te stoppen tochquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
goeden kontributsiequote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Dat zijn mijn slagtanden.quote:
Iedereen uit landen als Marokko doen zich voor als moslims, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet zijn. Iets met de 5 zuilen van de islam.quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iedereen uit landen als Marokko doen zich voor als moslims, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet zijn. Iets met de 5 zuilen van de islam.
herkennen jullie de sarcasme hier? zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
goeden kontributsie
nou gr gr aan de kids.
Ja, geef dan uitleg. Helder licht.quote:
Je hebt slagtanden boven op je kop..dat is minstens net zo gek.quote:
Het gaat over moslims (in Nederland). Maar niet iedereen in Nederland die zegt dat ie moslim is, is moslim. Zoek maar iets op over de 5 zuilen van de islam. Kun je vast wel, of niet?quote:
Nee, maar al dat Noord-Afrikaanse volk hier herken ik wel.quote:
Ok danquote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hallo Ragboer. Ik deel deze mening. Groetjes Henk.
Nu is Klinker boos op me...quote:
Nee hoor.quote:
Ik woon niet op een kamp.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
goeden kontributsie
nou gr gr aan de kids.
noooo is gotzillaaaaaa! lun! lun!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
this fire is outta controlllll i gotta burn this cityyyyy
Ik ben een halve moslim. Misschien niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat over moslims (in Nederland). Maar niet iedereen in Nederland die zegt dat ie moslim is, is moslim. Zoek maar iets op over de 5 zuilen van de islam. Kun je vast wel, of niet?
Maar jij bent lief. Stiekem.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een halve moslim. Misschien niet eens.
je bent mos?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat dat ook op je lijstje?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer met jou willen lachen [ afbeelding ]
hoe kan dat nu?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoeveel Nederlanders halen dat aantal met gemak, denk je? Die moeten ook maar de grens over?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat de moslims die meer dan 3 keer in aanraking zijn gekomen met de politie terug gestuurd mogen worden naar hun oorspronkelijke land.
Niet iedere Moslim is Noord-Afrikaans en niet iedere Noord-Afrikaan is Moslim, dus je punt is?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, maar al dat Noord-Afrikaanse volk hier herken ik wel.
Jij bent uitzondering, omdat we je kennenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent niet half moslim. je bent het of je bent het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met ouders.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent uitzondering, omdat we je kennen
Ik zet 'm onder knikkerenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topihttp://i.fokzine.net/temp(...)/50#96268505]maandag 2 mei 2011 21:06[/url] schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat dat ook op je lijstje?
Moet ik dan mijn eigen knikkers meenemen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zet 'm onder knikkeren [ afbeelding ]
Tering, uit welk incestueus gristendorp kom jij zeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet iedere Moslim is Noord-Afrikaans en niet iedere Noord-Afrikaan is Moslim, dus je punt is?
Haar ouders zijn misschien wel moslim? Islamitische afkomst, word je opgevoed met islamitische rituelen enzo.quote:
Tholen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tering, uit welk incestueus gristendorp kom jij zeg?
Haat eens niet zo op Zero.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijstquote:Op maandag 2 mei 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn eigen knikkers meenemen?
Staat knuffelen er ook in?
2 knikkers?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijst
Blijft moeilijk he, inhoudelijk blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:
Yesquote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De knikkers zorg ik wel voor en knuffelen staat bovenaan de lijst
nee, net als bij elk ander geloof word de islam (meestal) soepeltjes door de strot van de kinderen geschoven.quote:
De mens is nog altijd vrij om zelf te denken. Helaas respecteert niet iedereen dat (zoals ouders).quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he, inhoudelijk blijven.
[..]. Als jouw ouders Christelijk zijn en het geloof belijden word jij ook Christelijk, daar heb je als je een baby bent vrij weinig over te zeggen.
Nee..ik heb een hele zak knikkers bij de Intertoys gehaaldquote:
Mja, ik denk dat ik wel problemen krijg met mijn ouders en familie als ik afstand doe van mn geloof.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee, net als bij elk ander geloof word de islam (meestal) soepeltjes door de strot van de kinderen geschoven.
Je denkt nooit vrij. Je wordt altijd beïnvloed door anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
De mens is nog altijd vrij om zelf te denken. Helaas respecteert niet iedereen dat (zoals ouders).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |