Dat is mogelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een combinatie van de twee. De houding van dictators werkt terrorisme in de hand. Vervolgens vluchten die landen als Afghanistan waar ze vrij spel hebben (hadden).
Waarom? Ze hebben vast foto's gemaakt, DNA materiaal afgenomen, en wellicht zelfs video gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De reden dat ze met elitetroepen erheen zijn gegaan en niet gewoon een bombardement hebben uitgevoerd is alleen omdat ze bewijs nodig hebben. Dat is dus wel degelijk belangrijk geweest. Waarom ze vervolgens het lijk in zee wegmoffelen is gewoon dom voor de bewijsvoering.
En dat is het enige juiste commentaar bij dit hele gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja.
Hoe dan ook, terrorisme gaat nergens heen. Onrecht is de voedingsbodem voor terrorisme, aan onrecht geen gebrek.
Het doden van Osama Bin Laden heeft ook niets te maken met Irak. Verder heeft de media al jaren het spotlight gezet op de slachtoffers van de oorlogen in Irak en Afghanistan. Zo vaak zelfs dat je het gewoon een beetje vergeet, het is onderhand dagelijks nieuws.....(Althans, dat was het van 2002 tot 2006 zo'n beetje wel.)quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze zijn op Ned 2 weer lekker bezig. Wel de familieleden en enkele overlevenden van 9/11 in de spotlights zetten. Maar de onschuldige slachtoffers van de Amerikaanse aanvallen op Irak, Afghanistan en andere landen compleet verzwijgen. Propaganda ten top weer.
quote:ma 02 mei 2011, 20:54
Osama gebruikte vrouwen als menselijk schild
WASHINGTON - Osama bin Laden probeerde zich achter vrouwen te verschuilen toen Amerikaanse militairen de schuilplaats van de al-Qaedaleider in Pakistan binnenvielen. Een van de vrouwen die als menselijk schild werden gebruikt, kwam daardoor om het leven. Dit heeft John Brennan, die in het Witte Huis de strijd tegen het terrorisme coördineert, maandag tegen de pers in Washington gezegd.
onrecht is een voedingsbodem voor verzet, onmacht voor terreurquote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja.
Hoe dan ook, terrorisme gaat nergens heen. Onrecht is de voedingsbodem voor terrorisme, aan onrecht geen gebrek.
Nee.. we hebben te maken met vrij eenzijdige berichtgeving. Daarnaast weten diverse nieuwsmedia donders goed wat er aan de hand is en werken zij willens en wetens mee aan deze propagandistische bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Het doden van Osama Bin Laden heeft ook niets te maken met Irak. Verder heeft de media al jaren het spotlight gezet op de slachtoffers van de oorlogen in Irak en Afghanistan. Zo vaak zelfs dat je het gewoon een beetje vergeet, het is onderhand dagelijks nieuws.....(Althans, dat was het van 2002 tot 2006 zo'n beetje wel.)
Ik denk dat de media in de VS, en de media in Nederland ook veel nauwer verbonden zijn met de Amerikaanse slachtoffers, dan met de Afghaanse slachtoffers. Ik denk dat ze op de Afghaanse televisie meer praten over de 8 jaar ellende van Osama Bin Laden in eigen land, dan die paar dansende Amerikanen in New York.
Het lijkt er bijna op dat je gewoon iets te kankeren MOET hebben m.b.t. Amerika.
Wat voor bewijs ben je precies naar op zoek? Ik bedoel, als er foto's getoond worden van zijn lichaam, komt dan alsnog "photoshop" in je op, of is dat genoeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef DionysuZ het volgende:
Persoonlijk geloof ik het pas als het bewijs getoond wordt.
Heb je geen Al-Jazeera op de kabel? Vind die toch redelijk objectief met betrekking tot nieuws uit die regio.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee.. we hebben te maken met vrij eenzijdige berichtgeving. Daarnaast weten diverse nieuwsmedia donders goed wat er aan de hand is en werken zij willens en wetens mee aan deze propagandistische bullshit.
Vind je? Ik vond Ned2 juist vrij "links".quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee.. we hebben te maken met vrij eenzijdige berichtgeving. Daarnaast weten diverse nieuwsmedia donders goed wat er aan de hand is en werken zij willens en wetens mee aan deze propagandistische bullshit.
Ik ben geen complotdenker. Ik hou er ook niet van om in dezelfde hoek geschaard te worden alleen omdat ik niet zomaar iets geloof. Ik vind het wel verdomd eng om te zien hoeveel mensen blind geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat voor bewijs ben je precies naar op zoek? Ik bedoel, als er foto's getoond worden van zijn lichaam, komt dan alsnog "photoshop" in je op, of is dat genoeg?
Als het DNA rapport wordt uitgegeven waarin staat dat de DNA van het gevonden lichaam overeenkomt met DNA van andere familieleden, komt dan in je op "vervalste data" of is dat genoeg?
Als er een video komt van de aanval, of een video komt van het zeemansgraf, komt er dan alsnog "Hollywood" in je op, of is dat genoeg?
De hamvraag is dus eigenlijk: Kun jij op 1 of andere manier overtuigd worden, ZONDER zelf het lichaam te zien, en wat is het precies wat je zal overtuigen?
Jawel, maar Al-Jazeera is ook gewoon een westers product in een Arabisch jasje. Om ze objectief te noemen vind ik ronduit naïef.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Heb je geen Al-Jazeera op de kabel? Vind die toch redelijk objectief met betrekking tot nieuws uit die regio.
Zolang staatshoofden vaag doen over allerlei dingen en liegen over futuliteiten zal men vraagtekens hebben, da's zo gek niet natuurlijk. Verder ben ik het met je eens, sommige mensen zijn niet te overtuigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat voor bewijs ben je precies naar op zoek? Ik bedoel, als er foto's getoond worden van zijn lichaam, komt dan alsnog "photoshop" in je op, of is dat genoeg?
Als het DNA rapport wordt uitgegeven waarin staat dat de DNA van het gevonden lichaam overeenkomt met DNA van andere familieleden, komt dan in je op "vervalste data" of is dat genoeg?
Als er een video komt van de aanval, of een video komt van het zeemansgraf, komt er dan alsnog "Hollywood" in je op, of is dat genoeg?
De hamvraag is dus eigenlijk: Kun jij op 1 of andere manier overtuigd worden, ZONDER zelf het lichaam te zien, en wat is het precies wat je zal overtuigen?
Lieve man zo....quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef masterofthetelecaster het volgende:
hij leeft nog!
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_osama_leeft_.html
natuurlijk istie voor Twentequote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef masterofthetelecaster het volgende:
hij leeft nog!
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_osama_leeft_.html
Vanuit het "gewone" perspectief was het inderdaad redelijk links.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond Ned2 juist vrij "links".
Die presentator liet slechts een paar landen zien waar de afgelopen 10 jaar aanslagen - door Al-Qaeda verwante groepen - gepleegd zijn. In werkelijkheid zijn het veel meer landen, richting de 50 landen.
Natuurlijk krijgen wij dagelijks ons dagelijks portie bullshit ingelepeld en slikken het als zoete koek. Hij zal wel gedood zijn(daar geloof ik wel in). Uiteindelijk hebben ze hun eigen creatie uit de weg geruimd. De VS moet nu puinruimen voordat het compleet uit de hand gaat lopen. Ik hoop dat het westen hier nu iets van geleerd heeft. Dus daarom hoop ik niet dat men die Afghanen gaat opleiden tot zogenaamde politie. Je creëert dan weer potentieel gevaar voor de toekomst.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je moet ook bekijken vanuit welk perspectief het belicht wordt. Wij zijn verbonden met het Westen, vandaar dat er meer aandacht voor de Amerikaanse slachtoffers is. Pakistaanse zenders bijvoorbeeld besteden meer aandacht aan de Afghaanse slachtoffers, en veel minder aan de Amerikaanse slachtoffers. Oftewel, beide kanten kiezen hun zijde.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanuit het "gewone" perspectief was het inderdaad redelijk links.
Ze gingen wel weer even de tere zieltjes bespelen door een overlevende te interviewen en een moeder van een omgekomen brandweerman. Als je er achter bent dat dit alles slechts een farce is, dan krijg je kotsneigingen. Ik wil hier niet teveel op ingaan aangezien dit geen BNW topic is
Niks gevaar. Zolang je niet de agressor uithangt heb je niet zoveel te vrezen, dunkt mij. Al geloof ik geen kont van het officiële verhaal....dan toch... missie geslaagd... spullen pakken en naar huis.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen wij dagelijks ons dagelijks portie bullshit ingelepeld en slikken het als zoete koek. Hij zal wel gedood zijn(daar geloof ik wel in). Uiteindelijk hebben ze hun eigen creatie uit de weg geruimd. De VS moet nu puinruimen voordat het compleet uit de hand gaat lopen. Ik hoop dat het westen hier nu iets van geleerd heeft. Dus daarom hoop ik niet dat men die Afghanen gaat opleiden tot zogenaamde politie. Je creëert dan weer potentieel gevaar voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |