quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
Karim heeft de liefde van zijn leven laten lopen door Bianca naar huis te sturen
54%, Joanna had 50% dus mocht een stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef danilel het volgende:
wat was het percentage nu bij monique, en wie had de sticker?
54 en Jo de stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef danilel het volgende:
wat was het percentage nu bij monique, en wie had de sticker?
Flip, mo en joquote:
ik vind dat ik wel een sticker verdiend heb, ben netjes blijven zitten en heb niet geschreeuwdquote:
Uiteraard niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef m00h het volgende:
Nog iets noemenswaardigs gebeurd sinds vertrek gerard?
Karim staat er helemaal nog niet op.quote:
Heeft de stem vanmiddag gezgedquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe weet iedereen nou zo zeker dat morgen de nominaties pas bekend worden en niet vanavond
Is verteld door de stemquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe weet iedereen nou zo zeker dat morgen de nominaties pas bekend worden en niet vanavond
Heeft de stem vanmiddag gezegd..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
even kijken of ik ze nog allemaal weet.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind dat ik wel een sticker verdiend heb, ben netjes blijven zitten en heb niet geschreeuwd
Hier, voor jou ook 1![]()
Is verteld door Der Stimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Dankuquote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
even kijken of ik ze nog allemaal weet.
hoeveel procent denkt dat de relatie van Jo en Flip stand houdt, na sst.
hoeveel procent denkt dat Maik echt om Mo geeft, van haar houdt.
hoeveel procent denkt dat Karim de liefde van zijn leven heeft laten lopen door Bianca weg te sturen.
hoeveel procent gunt Sharon een terugkeer naar Ko Pi Pi
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoeveel procent denkt dat Karim de liefde van zijn leven heeft laten lopen door Bianca weg te sturen.
Moeilijk te zien dan. Heeft ie net als Flip iets roods aan??quote:
En wat waren de antwoorden?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en de cijfers dan????quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja, sticker Karim, drie lege vakken, sticker Karimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Moeilijk te zien dan. Heeft ie net als Flip iets roods aan??
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
Ik kijk voor het eerst heel effe sinds de live-show want de reacties van Mo en Jo zijn te episch om te missen.![]()
Strax misschien de daily maar ff kijken maar dan wel via internet, fuck nep5
Ook mijn vraag!quote:
Wil ze weer aandacht?quote:
Ikweetut.quote:
Ze zoekt weer excuses waarom ze lager had in gezet dat de restquote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
Mo, de vraag ging over Sharon, niet over Karim.
das nog hoog ingeschat hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ikweetut.![]()
Ben wel heel benieuwd naar de kijkcyfers van vanavond, morgenochtend. ik gok 140.000 max.
Precies !quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef ZaZoe het volgende:
Deze hadden ze erin moeten gooien voor mo
[ afbeelding ]
Tsja max hequote:
Echt hè, welke kleuterschool laten ze die poll invullen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef ZaZoe het volgende:
Deze hadden ze erin moeten gooien voor mo
[ afbeelding ]
Ja maar de arm van flip is beter te zien, die houdt hij omhoog toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Moeilijk te zien dan. Heeft ie net als Flip iets roods aan??
Huhquote:
33% -54%- 8%- 33%quote:
Segredo heeft mensenkennis.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
Mootje zegt 100% van NL denkt dat Maik verliefd is op Mo yeahNou ik ben wel 100000000% verliefd :-D #sstnl add me @maikbos
2 minutes ago
Zal-ie het zelf geloven?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
Mootje zegt 100% van NL denkt dat Maik verliefd is op Mo yeahNou ik ben wel 100000000% verliefd :-D #sstnl add me @maikbos
2 minutes ago
Das toch lieffffquote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
2 minutes ago
Dat kan natuurlijk altijd nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Men gaat nu aantonen dat het rad niet gemanipuleerd is ?
Wat moet Maik met zo'n oude geblondeerde Limburgse bimbo....ze ziet er uit als 40 en begint al behoorlijk te rimpelen, nog afgezien van die steeds meer zichtbaar wordende snor op haar bovenlip...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
2 minutes ago
Ik denk het opdracht van de stemquote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
nee hoor de generale rep magneet zit bij Mo en het werkt dus morgen de goede magneet op moquote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Lijkt me eerder een boodschap van Jo (gezien het percentagemisbruik)quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
2 minutes ago
ik zie mijn fout, Sharon moet 90% zijn, sorryquote:
Een magneetje is zo aangebracht in de nacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Begreep ik meteen al hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan dat mens echt niet meer zien, vind het een vreselijk wijf, ordinair, dom dom dommmmmmmmm, vies en aso, met haar heksenstem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de duidelijkheid, ik heb het over mo
die kun je scheren, probleem ook opgelost.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Wat moet Maik met zo'n oude geblondeerde Limburgse bimbo....ze ziet er uit als 40 en begint al behoorlijk te rimpelen, nog afgezien van die steeds meer zichtbaar wordende snor op haar bovenlip...
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk het opdracht van de stem![]()
Maar voor de live uitzending moeten ze altijd in de slaapkamer dus kan er van alles gedaan worden.
heel marroko heeft een snor, nou en?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die kun je scheren, probleem ook opgelost.
Ja, want een magneetje zal echt helpenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een magneetje is zo aangebracht in de nacht.
Wie bedoelde ze daarmee ?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
hebben jullie het al gezien het kadootje voor Joan: het T-shirt met Buddha erop. Margo
Het aantal .. en... boeiuuuhhhhhh.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
heeft iemand de aantal stickers op een rijtje ?
het zal toch niet hé, dat ze dat ook echt krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
hebben jullie het al gezien het kadootje voor Joan: het T-shirt met Buddha erop. Margo
Mo: 3 stickersquote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
heeft iemand de aantal stickers op een rijtje ?
karim maar 2quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Mo: 3 stickers
Jo: 3 stickers
Sharon: 3 stickers
Philip: 6 stickers
Karim: 2 stickers
Hoezo wist mamajo dat al?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Bij deze een berichtje over de Week van de Campagne in Secret Story. Vanaf vrijdag aanstaande (6 mei dus) begint de Week van de Campagne. We gaan fans oproepen om campagne te voeren voor hun favoriete bewoner. Aangezien jullie Secret Story op de voet volgen, zijn jullie natuurlijk de aangewezen personen om deel te nemen aan een dergelijke campagne of om deze te initiëren. Vandaar dit bericht met onze vraag of en hoe intensief jullie campagne willen gaan voeren voor jullie kandidaat. Het campagne voeren moet zowel online als offline plaatsvinden. Het mag dus niet alleen gaan om een fanhyve bijvoorbeeld. We zoeken naar originele en creatieve initiatieven die geen commerciële lading hebben(!), maar gewoon heel sympathiek zijn. Uiteraard zullen we jullie op de voet volgen en de beste campagne(s) worden uiteraard beloond. We willen misschien zelfs langskomen met de camera. Kortom: Ga je campagne voeren? En zo ja, heb je al een idee hoe? We horen graag van jullie wat jullie plannen zijn.[/i]
quote:
Keequote:
weet ik et, ik copy paste alleen maar ;0 heb geen lijn met haar goddelijke Dianaquote:
is haar eigen ideequote:Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoezo wist mamajo dat al?
Domme vraag eigenlijk.
huh ???quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik maak het einde van de COS niet meer mee, kreeg net door toedoen van Beequeen een waarschuwing, dat ik mijn mening niet meer mag geven. Dus ik heb zo een ban en kan niet gezellig meer met jullie meer meedoen.
Het lijkt SST wel, waar je een toneelhaak krijgt, omdat een user idolaat is en obsessie heeft naar bewoners, Beequeen!!! Gefeliciteerd!!!
Je jankt nog harder dan Monique en Joanna en daarom krijg ik weer eens een ban.
Ik hoop dat je er blij mee bent, vuile tyfustrut die je bent.
Die waarschuwing komt vast niet uit de lucht vallen. Je krijgt geen waarschuwing voor een knufje.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik maak het einde van de COS niet meer mee, kreeg net door toedoen van Beequeen een waarschuwing, dat ik mijn mening niet meer mag geven. Dus ik heb zo een ban en kan niet gezellig meer met jullie meer meedoen.
Het lijkt SST wel, waar je een toneelhaak krijgt, omdat een user idolaat is en obsessie heeft naar bewoners, Beequeen!!! Gefeliciteerd!!!
Dus nu moeten de ( overgebleven ) kijkers maar voor buzz zorgen omdat het ze zelf blijkbaar hard falen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Bij deze een berichtje over de Week van de Campagne in Secret Story. Vanaf vrijdag aanstaande (6 mei dus) begint de Week van de Campagne. We gaan fans oproepen om campagne te voeren voor hun favoriete bewoner. Aangezien jullie Secret Story op de voet volgen, zijn jullie natuurlijk de aangewezen personen om deel te nemen aan een dergelijke campagne of om deze te initiëren. Vandaar dit bericht met onze vraag of en hoe intensief jullie campagne willen gaan voeren voor jullie kandidaat. Het campagne voeren moet zowel online als offline plaatsvinden. Het mag dus niet alleen gaan om een fanhyve bijvoorbeeld. We zoeken naar originele en creatieve initiatieven die geen commerciële lading hebben(!), maar gewoon heel sympathiek zijn. Uiteraard zullen we jullie op de voet volgen en de beste campagne(s) worden uiteraard beloond. We willen misschien zelfs langskomen met de camera. Kortom: Ga je campagne voeren? En zo ja, heb je al een idee hoe? We horen graag van jullie wat jullie plannen zijn.[/i]
helemaal bovenin zie je soort gereedschapstooltje boven het forum..quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Maan77 het volgende:
Hallo, een vraagje. Hoe stel ik mn avatar in? heb gekeken bij profiel aanpassen, maar zag alleen icon veranderen en kon niet mn avatar aanpassen.
Toevallig, gisteravond of vanmorgen hoorde ik jo al spreken over campagne voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
weet ik et, ik copy paste alleen maar ;0 heb geen lijn met haar goddelijke Diana
Zal ie leuk vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
Sharon word gekoppeld aan Mark Rutte door Mo
Je krijgt toch niet zomaar een ban?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was toch bij die ene Idols ook? Met Jamai en Sjim posters?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus nu moeten de ( overgebleven ) kijkers maar voor buzz zorgen omdat het ze zelf blijkbaar hard falen?
Wow...
wat heb je uitgevreten dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tsja die heeft op twitter ook al 3 onderaannemers die oproepen om te stemmen voor Joanna en/of Flip waneer nodig. Slimme vrouw, dat dan weer wel, maar de manier waarop.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoezo wist mamajo dat al?
Domme vraag eigenlijk.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan dat mens echt niet meer zien, vind het een vreselijk wijf, ordinair, dom dom dommmmmmmmm, vies en aso, met haar heksenstem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de duidelijkheid, ik heb het over mo
Dat is falen zonder schroom.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
Dus nu moeten de ( overgebleven ) kijkers maar voor buzz zorgen omdat het ze zelf blijkbaar hard falen?
Wow...
Hoezo, is er dan wat anders dan seks, ed?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Omdat mo een kerel zoekt moet sharon ook maar een kerel zoeken/ vinden? Kan dat limburgse mokkel aan niets anders denken?
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Urb het volgende:
Hebben mensen deze zelfde eindstanden ook gezien of zijn deze goede antwoorden wellicht een beetje dubieus?
Heeft iemand een link naar die tekening van MamaJo die Snetje gister postte? kan em nie vinden.
IBennyquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo, is er dan wat anders dan seks, ed?
hij gaat van de week logeren bij gerardquote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Candyfreak het volgende:
ziendie
by SST_Alexander
@
@SST_Alexander @SST_Gerard nice time @bataviatown
1 May Favorite Retweet Reply
Gerard ging toch gister alleen met zijn vrouw?
dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Ginosa het volgende:
Mo probeert nu overwicht te krijgen in de groep ("mijn geheim was immers HB") door op stellige toon allerlei dingen te schreeuwen. Belangrijkste voor haar is dat ze niet wordt genomineerd want dan is het echt (en dan ook heel dramatisch) exit.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij gaat van de week logeren bij gerard
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.quote:
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quotes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef mootie het volgende:
Die waarschuwing komt vast niet uit de lucht vallen. Je krijgt geen waarschuwing voor een knufje.
wat zei hij dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quoutes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.
On Topic: Mo wil iets romantisch.
Je gaat toch geen Mootje doen hè.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.
Dan weet je inmiddels waar je thuis hoort, in een kleuterklasjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.
Dan gaat ie nooit meer weg!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij gaat van de week logeren bij gerard
Doe nou rustig. Misschien valt het mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Goh, wat is die Mo ego zeg pfff,ze gunt andere mensen heel wat! En maar zeiken dat ze niks krijgt, ze heeft maik ontmoet ( onbegrijpelijk wat hij in dr ziet ) ze is nooit genomineerd, ze zit bij de laatste 5 en maar janken en zielig doen. Jo was net "gedumpt" en ze hield totaal geen rekening met dr gevoelens, gewoon lekker zoenen en meer met Maik. Als Flip ff aandacht aan Jo geeft word ze jaloers en is ze zielig.
ah dat moet lukken!quote:
Mo is gewoon een zeikwijf...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Goh, wat is die Mo ego zeg pfff,ze gunt andere mensen heel wat! En maar zeiken dat ze niks krijgt, ze heeft maik ontmoet ( onbegrijpelijk wat hij in dr ziet ) ze is nooit genomineerd, ze zit bij de laatste 5 en maar janken en zielig doen. Jo was net "gedumpt" en ze hield totaal geen rekening met dr gevoelens, gewoon lekker zoenen en meer met Maik. Als Flip ff aandacht aan Jo geeft word ze jaloers en is ze zielig.
Loodgieter komt hier om half 8, dus count me outquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
moeten we een daily topic openen of blijven we hier met ons 10-en
- kappen! -quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quotes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.
On Topic: Mo wil iets romantisch.
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Inderdaad alleen jammer dat de andere bewoners het niet zienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Zo werkt het inderdaad niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!
Die verstaat zijn vak toch hopelijk?? Dan hoef je toch niet te helpen of aanwijzingen te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Loodgieter komt hier om half 8, dus count me out
Je moet het zelf weten maar volgens mij solliciteer je nu zelf naar een ban.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
- kappen! -
On-topic. Karim is cool met zijn rode broek en blauwe shirt.
On Topic: Ik zit klaar voor de daily.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Ginosa het volgende:
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha ik heb de gif gevonden die uitlegt wat je bij Mo moet doen!
[ afbeelding ]
En wat heb je nu gewonnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt 125 notes gekregen van onze moderators.
Ik had vanochtend 117.
Je wil er echt heel graag af he? Kroon op werk enzulks.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt 125 notes gekregen van onze moderators.
Ik had vanochtend 117.
Dank, hij is echt super.quote:
Ik maak alleen maar een statement, meer niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil er echt heel graag af he? Kroon op werk enzulks.
Ik hoop het voor je en niet meer happen nu!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar een statement, meer niet.
Zelfs jij kan het niet ontkennen.
Maar ik laat het hierbij en neem je waarschuwing in acht, dat ik het einde van SST nog mag meemaken op de COS.
Er was serieus zo'n hyve gemaakt?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://monaarhuis.hyves.nl/
Ahaquote:
dat is te simpel hequote:Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom laten ze beelden zien die we ook op de streams hebben gezien? En niet de beelden van achter de SL?
jammer heb ik niet duidelijk gezien...........quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een giller, Jo ligt op de bank met haar handen te zwaaien naar Flip, zo van kom bij me!!! en Flip loopt er straal langs!!!!
Ik had dat net gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een giller, Jo ligt op de bank met haar handen te zwaaien naar Flip, zo van kom bij me!!! en Flip loopt er straal langs!!!!
Hij liep alleen in zijn broekje, langs de bank zo naar buiten, loopt even later terug en schenkt weer geen aandacht aan haar en zie je haar sip kijken.quote:
Goed gedaan van Philipquote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij liep alleen in zijn broekje, langs de bank zo naar buiten, loopt even later terug en schenkt weer geen aandacht aan haar en zie je haar sip kijken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
hey allemaal, niet meer gekeken of langsgeweest hier sinds donderdag, en vanmiddag zet ik de tv aan met een zoenende jo en phil, met als ondertiteling 'vanavond de break up van phil en jo' oid, lol, top tv..
heb ik verder nog iets gemist wat de moeite waard is nadat geer wegging?
Ik heb het ook niet gezien maar klinkt als een actie met ballen!quote:
Het is spannender in de Cos dan op de streams, dus neequote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
hey allemaal, niet meer gekeken of langsgeweest hier sinds donderdag, en vanmiddag zet ik de tv aan met een zoenende jo en phil, met als ondertiteling 'vanavond de break up van phil en jo' oid, lol, top tv..
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo leert flip de les uit een boekje...
Ik zou Bram Bakker weleens over jo en mamajo willen horen..
Hahah, da's wel typisch. Ergste is nog dat er nog mensen intrappen ook....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
Mja, doet een poging...quote:
dat kreeg ik nog net mee op tv, dronken mo is ook leuke tv (dronken iedereen is leuke tv)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Mo die onverwachts in Karim springt en met haar hoofd achterover klapt, dat mens is een gevaar voor zichzelf.
Heeft er nog niemand dat kind uit de droom geholpen? Die gaat een flinke rekening krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Hahah, da's wel typisch. Ergste is nog dat er nog mensen intrappen ook....![]()
Gelukkig kunnen Joanna en FLip rekenen op hun trouwe, doch niet zo hoogbegaafe fans...
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
1 May
Ze leest Flip de les dus.quote:
Heeft ze verdient imo dus sssttt!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heeft er nog niemand dat kind uit de droom geholpen? Die gaat een flinke rekening krijgen.
ze zijn zo weinig geinteresseerd in de geloofwaardigheid dat ze het niet eens interesseert dat ze vergeet te slaapwandelenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een onzin die bindingsangst. Ga slaapwandelen doos.
Al zou hij het hebben, zou het misschien leuk van JOanna zijn om wat begrip te tonen aangezien hij nogal een kut relatie met een borderliner heeft gehad enzo, maarja d'r eigen "situatie" is natuurlijk alleen belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://monaarhuis.hyves.nl/
Ze is vergeten hoe dat moet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ciao BQquote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is vergeten hoe dat moet.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Ze kan hem alleen maar afbekken, het zorgzame barbietje.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Al zou hij het hebben, zou het misschien leuk van JOanna zijn om wat begrip te tonen aangezien hij nogal een kut relatie met een borderliner heeft gehad enzo, maarja d'r eigen "situatie" is natuurlijk alleen belangrijk.![]()
![]()
Ah okay, ergens vind ik het een beetje sneu...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze verdient imo dus sssttt!![]()
Tis dezelfde tweet nog btw, maar hij blijft leuk.
En pleur het zwembad inquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Met een blok beton aan d'r been?quote:
Laterquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga na 11 weken maar weer es grey's anatomy kijken![]()
latersssssss
Ik ga ook even wat anders bekijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga na 11 weken maar weer es grey's anatomy kijken![]()
latersssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |