hij is voor mij van harte welkom!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef SST_Karim het volgende:
Karim komt ook meechatten, maar die heeft nog even wat anders te doen.![]()
![]()
Kun je ook in normaal Nederlands posten?quote:
Ik ben lid van het internet. umad?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je ook in normaal Nederlands posten?
Beter lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat MamaJo hier helemaal af wordt gemaakt, die houdt het niet lang vol.
Guidoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft er al één oud bewoner zich gemeld hier? érgens op Fok dan?
quote:
Bart was volgens mij de eerstequote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Als het om RLS-bewoners gaat is Bart idd de eerste.quote:
Jurien, Guido en Gerard naar wat ik weetquote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Aggut... en die ene keer dat ze er contractueel even op mochten was ik net effe niet zeker.,.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Jurien, Guido en Gerard naar wat ik weet
nou...Gerard was ff flink op dreef hoor .... nachtwerk zelfsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggut... en die ene keer dat ze er contractueel even op mochten was ik net effe niet zeker.,.
waar, wanneer, hoelaat? Tell mequote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef snetje het volgende:
[..]
nou...Gerard was ff flink op dreef hoor .... nachtwerk zelfs
Ja zo is dat, fenneke daarentegen....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef dktm het volgende:
Jurien valt toch niet bepaald als bewoner te worden benoemd hahahaha kan m mij niet eens meer voor de geest halen, hij heeft langer in t vliegtuig gezeten dan dat ie in t huis was hahahah
Ja jou moest ik hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef snetje het volgende:
[..]
nou...Gerard was ff flink op dreef hoor .... nachtwerk zelfs
Heet hier Gerard welkomquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |