Oké is prima danquote:Omdat het past in dit topic.
Over 3 weken is SST afgelopen. En ik vond dat deze quote hier wel in zou pasten.
Jurien is gewoon jurien op FOKquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef TWP het volgende:
Poffu (Guido) mag ook wel in de OPJurien inderdaad ook maar weet z'n username niet?
Niet want die gaat meteen op wereldreisquote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef SST_Karim het volgende:
Karim komt ook meechatten, maar die heeft nog even wat anders te doen.![]()
![]()
hey. je bent de afgelopen dagen OOK weinig online geweest. Zeker de schade in moeten halen, met Gerard?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef Pablolaatje het volgende:
Haha grappig, leuk dak er ook tussen ben gezet
Ben jij Sil?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef SST_Karim het volgende:
![]()
Ik zag je twee weken geleden met dat interviewtje en dacht meteen 'oh dat moet hem zijn'quote:
Karimquote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef SST_Karim het volgende:
![]()
Het was al duidelijk dat Karim de date niet door zou zetten de keus was dus niet zo belangrijk.quote:Schrok je niet heel erg toen hij die ene koos terwijl het publiek die Peggy leuker vond?
Dat was jou misschien duidelijk als beste vriend, ik ken hem niet dus ik dacht toen wel even 'WTF wat doet ie?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef SST_Karim het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat Karim de date niet door zou zetten de keus was dus niet zo belangrijk.
Ik kreeg zowaar medelijden met hem, want hij zat totaal niet op een date te wachten. Na die 4 dagen op zolder zouden ze hem ook nog eens verplichten om met die paddo-trut op te willen schepen. Maar hij hield gelukkig voet bij stuk (hoe toepasselijk na zijn sokkel-avontuur) om niet te gaan daten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef SST_Karim het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat Karim de date niet door zou zetten de keus was dus niet zo belangrijk.
Daar staat ie tochquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu maar hopen dat dit in de OP van de COS mag staan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef SST_Karim het volgende:
Er ging een enorme OEOEOEH vibe door de studio, ik vond het wel wat.
Karim voor al uw entertainment.
Vrij logisch eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef Pablolaatje het volgende:
Haha grappig, leuk dak er ook tussen ben gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |