Ik hoop het voor je en niet meer happen nu!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar een statement, meer niet.
Zelfs jij kan het niet ontkennen.
Maar ik laat het hierbij en neem je waarschuwing in acht, dat ik het einde van SST nog mag meemaken op de COS.
Er was serieus zo'n hyve gemaakt?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://monaarhuis.hyves.nl/
Ahaquote:
dat is te simpel hequote:Op maandag 2 mei 2011 19:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom laten ze beelden zien die we ook op de streams hebben gezien? En niet de beelden van achter de SL?
jammer heb ik niet duidelijk gezien...........quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een giller, Jo ligt op de bank met haar handen te zwaaien naar Flip, zo van kom bij me!!! en Flip loopt er straal langs!!!!
Ik had dat net gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een giller, Jo ligt op de bank met haar handen te zwaaien naar Flip, zo van kom bij me!!! en Flip loopt er straal langs!!!!
Hij liep alleen in zijn broekje, langs de bank zo naar buiten, loopt even later terug en schenkt weer geen aandacht aan haar en zie je haar sip kijken.quote:
Goed gedaan van Philipquote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij liep alleen in zijn broekje, langs de bank zo naar buiten, loopt even later terug en schenkt weer geen aandacht aan haar en zie je haar sip kijken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
hey allemaal, niet meer gekeken of langsgeweest hier sinds donderdag, en vanmiddag zet ik de tv aan met een zoenende jo en phil, met als ondertiteling 'vanavond de break up van phil en jo' oid, lol, top tv..
heb ik verder nog iets gemist wat de moeite waard is nadat geer wegging?
Ik heb het ook niet gezien maar klinkt als een actie met ballen!quote:
Het is spannender in de Cos dan op de streams, dus neequote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
hey allemaal, niet meer gekeken of langsgeweest hier sinds donderdag, en vanmiddag zet ik de tv aan met een zoenende jo en phil, met als ondertiteling 'vanavond de break up van phil en jo' oid, lol, top tv..
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo leert flip de les uit een boekje...
Ik zou Bram Bakker weleens over jo en mamajo willen horen..
Hahah, da's wel typisch. Ergste is nog dat er nog mensen intrappen ook....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Dakotamu het volgende:
Mja, doet een poging...quote:
dat kreeg ik nog net mee op tv, dronken mo is ook leuke tv (dronken iedereen is leuke tv)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Mo die onverwachts in Karim springt en met haar hoofd achterover klapt, dat mens is een gevaar voor zichzelf.
Heeft er nog niemand dat kind uit de droom geholpen? Die gaat een flinke rekening krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Hahah, da's wel typisch. Ergste is nog dat er nog mensen intrappen ook....![]()
Gelukkig kunnen Joanna en FLip rekenen op hun trouwe, doch niet zo hoogbegaafe fans...
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
1 May
Ze leest Flip de les dus.quote:
Heeft ze verdient imo dus sssttt!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heeft er nog niemand dat kind uit de droom geholpen? Die gaat een flinke rekening krijgen.
ze zijn zo weinig geinteresseerd in de geloofwaardigheid dat ze het niet eens interesseert dat ze vergeet te slaapwandelenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een onzin die bindingsangst. Ga slaapwandelen doos.
Al zou hij het hebben, zou het misschien leuk van JOanna zijn om wat begrip te tonen aangezien hij nogal een kut relatie met een borderliner heeft gehad enzo, maarja d'r eigen "situatie" is natuurlijk alleen belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://monaarhuis.hyves.nl/
Ze is vergeten hoe dat moet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ciao BQquote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is vergeten hoe dat moet.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
Ze kan hem alleen maar afbekken, het zorgzame barbietje.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Al zou hij het hebben, zou het misschien leuk van JOanna zijn om wat begrip te tonen aangezien hij nogal een kut relatie met een borderliner heeft gehad enzo, maarja d'r eigen "situatie" is natuurlijk alleen belangrijk.![]()
![]()
Ah okay, ergens vind ik het een beetje sneu...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze verdient imo dus sssttt!![]()
Tis dezelfde tweet nog btw, maar hij blijft leuk.
En pleur het zwembad inquote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Met een blok beton aan d'r been?quote:
Laterquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga na 11 weken maar weer es grey's anatomy kijken![]()
latersssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |