quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij gaat van de week logeren bij gerard
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.quote:
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quotes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef mootie het volgende:
Die waarschuwing komt vast niet uit de lucht vallen. Je krijgt geen waarschuwing voor een knufje.
wat zei hij dan ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quoutes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.
On Topic: Mo wil iets romantisch.
Je gaat toch geen Mootje doen hè.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.
Dan weet je inmiddels waar je thuis hoort, in een kleuterklasjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel als je LekkerSimpel bent en MOD's als Gert en PietjePuk007 tegen je hebt met een klacht van Beequeen. Dat is het junioren elftal van Urk tegen FC Barcelona. Dat verlies je toch.
Dan gaat ie nooit meer weg!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij gaat van de week logeren bij gerard
Doe nou rustig. Misschien valt het mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Goh, wat is die Mo ego zeg pfff,ze gunt andere mensen heel wat! En maar zeiken dat ze niks krijgt, ze heeft maik ontmoet ( onbegrijpelijk wat hij in dr ziet ) ze is nooit genomineerd, ze zit bij de laatste 5 en maar janken en zielig doen. Jo was net "gedumpt" en ze hield totaal geen rekening met dr gevoelens, gewoon lekker zoenen en meer met Maik. Als Flip ff aandacht aan Jo geeft word ze jaloers en is ze zielig.
ah dat moet lukken!quote:
Mo is gewoon een zeikwijf...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Goh, wat is die Mo ego zeg pfff,ze gunt andere mensen heel wat! En maar zeiken dat ze niks krijgt, ze heeft maik ontmoet ( onbegrijpelijk wat hij in dr ziet ) ze is nooit genomineerd, ze zit bij de laatste 5 en maar janken en zielig doen. Jo was net "gedumpt" en ze hield totaal geen rekening met dr gevoelens, gewoon lekker zoenen en meer met Maik. Als Flip ff aandacht aan Jo geeft word ze jaloers en is ze zielig.
Loodgieter komt hier om half 8, dus count me outquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
moeten we een daily topic openen of blijven we hier met ons 10-en
- kappen! -quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, LS staat bij mij op negeer, dus ik kan alleen maar lezen via quotes. En nee, hij was ronduit onbeschoft en behoorlijk onder de gordel.
On Topic: Mo wil iets romantisch.
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Inderdaad alleen jammer dat de andere bewoners het niet zienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef Maan77 het volgende:
Zo werkt het inderdaad niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!
Die verstaat zijn vak toch hopelijk?? Dan hoef je toch niet te helpen of aanwijzingen te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Loodgieter komt hier om half 8, dus count me out
Je moet het zelf weten maar volgens mij solliciteer je nu zelf naar een ban.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
- kappen! -
On-topic. Karim is cool met zijn rode broek en blauwe shirt.
On Topic: Ik zit klaar voor de daily.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Ginosa het volgende:
Ik draai nog maar kort mee hier maar ik mag toch hopen voor iedereen op FOK! dat het zo niet werkt!
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha ik heb de gif gevonden die uitlegt wat je bij Mo moet doen!
[ afbeelding ]
En wat heb je nu gewonnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt 125 notes gekregen van onze moderators.
Ik had vanochtend 117.
Je wil er echt heel graag af he? Kroon op werk enzulks.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt 125 notes gekregen van onze moderators.
Ik had vanochtend 117.
Dank, hij is echt super.quote:
Ik maak alleen maar een statement, meer niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil er echt heel graag af he? Kroon op werk enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |