Karim staat er helemaal nog niet op.quote:
Heeft de stem vanmiddag gezgedquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe weet iedereen nou zo zeker dat morgen de nominaties pas bekend worden en niet vanavond
Is verteld door de stemquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe weet iedereen nou zo zeker dat morgen de nominaties pas bekend worden en niet vanavond
Heeft de stem vanmiddag gezegd..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
even kijken of ik ze nog allemaal weet.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind dat ik wel een sticker verdiend heb, ben netjes blijven zitten en heb niet geschreeuwd
Hier, voor jou ook 1![]()
Is verteld door Der Stimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Dankuquote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
even kijken of ik ze nog allemaal weet.
hoeveel procent denkt dat de relatie van Jo en Flip stand houdt, na sst.
hoeveel procent denkt dat Maik echt om Mo geeft, van haar houdt.
hoeveel procent denkt dat Karim de liefde van zijn leven heeft laten lopen door Bianca weg te sturen.
hoeveel procent gunt Sharon een terugkeer naar Ko Pi Pi
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoeveel procent denkt dat Karim de liefde van zijn leven heeft laten lopen door Bianca weg te sturen.
Moeilijk te zien dan. Heeft ie net als Flip iets roods aan??quote:
En wat waren de antwoorden?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en de cijfers dan????quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja, sticker Karim, drie lege vakken, sticker Karimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Moeilijk te zien dan. Heeft ie net als Flip iets roods aan??
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
Ik kijk voor het eerst heel effe sinds de live-show want de reacties van Mo en Jo zijn te episch om te missen.![]()
Strax misschien de daily maar ff kijken maar dan wel via internet, fuck nep5
Ook mijn vraag!quote:
Wil ze weer aandacht?quote:
Ikweetut.quote:
Ze zoekt weer excuses waarom ze lager had in gezet dat de restquote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
Mo, de vraag ging over Sharon, niet over Karim.
das nog hoog ingeschat hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Ikweetut.![]()
Ben wel heel benieuwd naar de kijkcyfers van vanavond, morgenochtend. ik gok 140.000 max.
Precies !quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef ZaZoe het volgende:
Deze hadden ze erin moeten gooien voor mo
[ afbeelding ]
Tsja max hequote:
Echt hè, welke kleuterschool laten ze die poll invullen?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef ZaZoe het volgende:
Deze hadden ze erin moeten gooien voor mo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |