Aukje zou ook haar minder bedeelde fans een kans moeten geven van haar live optredens te genieten. Ze wordt toch niet commercieel he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef McBlackLake het volgende:
Ik wilde laatst een optreden van Aukje op m'n verjaardag maar ik kon het niet betalen
En Rinus is zwaar onderbedeeld door dit media offensief van Marloes. Bij Omroep Maxim was ze niet eens bij haar eigen huisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marloes is trouwens hard bezig met een media offensief .
Twee dagen geleden was ze te zien in het programma van Paul de Leeuw en een tijdje terug had ze een diepte interview bij omroep Maxim. Het gaat de goeie kant op met Marloes.
Wat is ditquote:
Superfilmpje dit, maar ik begrijp niet wat Palma tussen al die A-listers moet. Nou ja, Jeroen veinst ook maar een gewone jongen te zijn, natuurlijk, ondanks zijn successen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef eleusis het volgende:
Jezus, hier zitten jullieGebruik toch het reeksenfeature goddôme.
En tevens: eindelijk waardering voor Aukje
Het is dat ik te oud ben, maar anders...
Tevens, Jeroen Stevens met zijn nieuwe hit: "Succes wensen".
Als je geen nuttige bijdrage kunt leveren noch van de muziek alhier kunt genieten, kun je maar beter terug naar de topics op FOK! die aan jouw kortzichtige en commerciële preferenties voldoen.quote:
Oke sorry, ik zal de topic kwaliteit eventjes verhogen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je geen nuttige bijdrage kunt leveren noch van de muziek alhier kunt genieten, kun je maar beter terug naar de topics op FOK! die aan jouw kortzichtige en commerciële preferenties voldoen.
Antonio is de weg van het geloof ingeslagen, dan heb ik toch liever zijn chansons over het kamp.
Ik laat de posts verwijderen + bans maar aan de mods over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 03:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke sorry, ik zal de topic kwaliteit eventjes verhogen.
Rinus is de laatste tijd een beetje de verkeerde kant opgegaan, hij is veel te commercieel geworden. Maar wij zijn hier wel degelijk bloedserieus. Iedereen die dat niet snapt is een cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 03:15 schreef monkyyy het volgende:
Oh kom op, jullie kunnen niet serieus zijn, ik bedoel kom op, jullie kunnen niet serieus hier naar luisteren en denken : Ja, dit is goede muziek, ik wou dat ik zo was
Zo ja, dan zijn jullie nog autistischer dan ik, grats met dat btw, ik wist niet dat het mogelijk was.
En Rinus is de koning van de cultuurbarbarenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:18 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Rinus is de laatste tijd een beetje de verkeerde kant opgegaan, hij is veel te commercieel geworden. Maar wij zijn hier wel degelijk bloedserieus. Iedereen die dat niet snapt is een cultuurbarbaar.
Ja klopt en hij was hier op FOK! ontdekt en hij heeft daar helemaal niks over gezegd en iedereen maar "Ja GeenStijl dit GeenStijl dat".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:18 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Rinus is de laatste tijd een beetje de verkeerde kant opgegaan, hij is veel te commercieel geworden. Maar wij zijn hier wel degelijk bloedserieus. Iedereen die dat niet snapt is een cultuurbarbaar.
Rinus heeft zijn succes te danken aan Zangeres Sharon! Maar heeft hij haar al bedankt? Nee!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef das_phantom het volgende:
Marloes heeft haar succes anders te danken aan Rinus
Wat is dat toch met die artiesten tegenwoordig , dat ze alleen nog maar met covers komen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Rectum het volgende:
Danny Canters heeft een kappersopleiding gedaan.
Waarom lach je? Danny is gewoon een hard werkende jongen... Tenminste niet z'n commerciële kwast.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Rectum het volgende:
Danny Canters heeft een kappersopleiding gedaan.
Kippenvelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef eleusis het volgende:
Tevens, Jeroen Stevens met zijn nieuwe hit: "Succes wensen".
Indrukwekkend om maar weer eens te zien hoeveel talent Amsterdam wel niet in huis heeft. Het bruist, het sprankelt! Natuurlijk, in de provincie kunnen ze er ook wat van, maar dit is toch een klasse apart.quote:
Tranen in mijn ogen, wat een prachtige chanson weer.quote:
Tranen in mn ogenquote:
Die Elz volgt een beetje het pad van Marloes vind ik, en dat mag ze gerust aan Marloes zelf overlaten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tranen in mn ogen![]()
Dit zijn van die nummers dat ik blij ben dat ik leef , dat ik dit soort muziek mee mag maken, ik ben zwaar ontroerd
Was de nieuwe van Elz Bakker al geplaatst ?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef eleusis het volgende:
Ik heb weer een puike aanwinst gevonden.
Hier gaan we nog veel van horen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef yoppiesaus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
Is zij pas 10?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tienjarige meisjes met dat soort teksten op hun kledij.
Gast...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Zou 'm zeker tussen haar twee gladde kinderbilletjes steken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Je bent net terug.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Rekt 't niet dan scheurt 't welquote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
Zie hier, nog een liefhebber van het levenslied en haar 10-jarige zangeressen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tienjarige meisjes met dat soort teksten op hun kledij.
Ach kijk nou, en Pedo Ad maar roepen dat er van hem geen foto's meer bestaan uit zijn jonge jarenquote:
Jeroen moet het bij zingen houden. Als hij zich met zulke anti-muzikanten inlaat gaat dit slecht worden voor zijn reputatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Gronkel het volgende:
Dit is het slechtste dat ik ooit gehoord en gezien heb.
Eindredactie: Jeroen Stevens
quote:is een nummer voor me zoontje die in februari geboren word en ik niks mee te maken mag hebben me ex vind het normaal m. volbeda
Gevoelige jongen die Dennis, recht uit het hart. Zo gewoon gebleven.quote:
quote:
Dat is geen nieuwe ster. Die is een jaar geleden al eens gepost.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Er is een nieuwe held ontdekt: Zanger Modest!
Hoe heet jij dan op YouTube?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe ster. Die is een jaar geleden al eens gepost.
Heb je dit trouwens door mijn youtube-favorieten ontdekt?
Dit nummer van hem is trouwens ook goed:
Wat een walrus op 0:45quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Zomerhits uit het land van dutchmantrainserie22:
Ellende zeg, echt iedereen probeert je te bestelen als je succesvol bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik van Wesley vernomen heb.
Waarom Duitse muziek in dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Versta er nog minder van dan van Duits.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat is Limburgs, het dialect der debielen.
Dat die treinautist zelfs buiten de treinentopics nog beroemd begint te wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Wegens rijds enzulks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja hoor Peter Bresil heeft er voor gezorgd dat mijn YouTube-account verwijderd is.
Wat een onaardige zanger zonder enig gevoel voor humor
Een beetje jatten van The Hoff!!! Hoe durft ie! :quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Zanger_Bobquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dan Bob Offenberg nooit echt doorgebroken is.
Hij is toch wel semi bekend en zijn bazen actie als eric Cartman daar kan je natuurlijk alleen maar respect voor hebben. Al zou ik hem aanraden zijn site beheerder te ontslaan die heeft nog steeds Als de zon weer gaat schijnen als nieuwste clip.
Wegens rights motherfucker. Dit zal je leren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja hoor Peter Bresil heeft er voor gezorgd dat mijn YouTube-account verwijderd is.
Wat een onaardige zanger zonder enig gevoel voor humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |