Vind ik ook , misschien het volgende deel openen in MUZ ::?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens niet eens tijd voor een schop naar Muz
Reeks heeft al eens in MUZ gestaan. Werd toen meteen weer naar KLB geschopt. In MUZ hebben ze blijkbaar alleen maar waardering voor langharig gitaartuig.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens niet eens tijd voor een schop naar Muz
Godverdomme zeg, die kerel is in 2 jaar tijd echt wel 30kg aangekomenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Grunge. het volgende:
Ziehier de nieuwe Ricky, ook bekend van Genot en Pienebuleg.
Wat een man, wat een stem, wat een video en vooral: wat een boodschap. Wat staat deze god positief in het leven. Ik denk dat ik 'em maar eens opzoek aangezien we in dezelfde stad wonen. Zo te zien staat de kroeg die altijd centraal staat in de hoerenbuurt in Leeuwarden.
Het goede leven, hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, die kerel is in 2 jaar tijd echt wel 30kg aangekomen
Dat maakt Ricky allemaal niet uit, joh. Laat iedereen maar naar zichzelf kijken, want hij bepaalt toch zelf wat-ie wil. De mensen zullen altijd blijven zeiken. Alleen voor een pak geld houd je ze stilquote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Patrickovik het volgende:
van zijn hyves: [ afbeelding ]
Misschien isie ook wel 50kg aangekomen dan
Slechte cover van Rickyquote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Grunge. het volgende:
Ziehier de nieuwe Ricky, ook bekend van Genot en Pienebillug.
Wat een man, wat een stem, wat een video en vooral: wat een boodschap. Wat staat deze god positief in het leven. Ik denk dat ik 'em maar eens opzoek aangezien we in dezelfde stad wonen. Zo te zien staat de kroeg die altijd centraal staat in de hoerenbuurt in Leeuwarden.
Hè gets, Genot zal toch wel helemaal des Ricky's zijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Slechte cover van Ricky
Origineel van zanger Jim
Henk Nijenhuis heeft 'm ook nog opgenomen (waardeloze zanger BTW)
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat maakt Ricky allemaal niet uit, joh. Laat iedereen maar naar zichzelf kijken, want hij bepaalt toch zelf wat-ie wil. De mensen zullen altijd blijven zeiken. Alleen voor een pak geld houd je ze stil. Hij neemt er nog een biertje en een bak patat op. Wel tien.
Jij bent godverdomme een lekker wijf trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat maakt Ricky allemaal niet uit, joh. Laat iedereen maar naar zichzelf kijken, want hij bepaalt toch zelf wat-ie wil. De mensen zullen altijd blijven zeiken. Alleen voor een pak geld houd je ze stil. Hij neemt er nog een biertje en een bak patat op. Wel tien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal superquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Rectum het volgende:
Simon en Garfunkel worden hard van achteren genomen door Marlous.
Dank je, maar laten we wel realistisch blijven. Vergeleken met Aukje val ik in het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent godverdomme een lekker wijf trouwens.
Zo. Dan is dat ook maar gezegd.
Doe maar, ja. Al vind ik het schandalig dat je het blijkbaar voor de grap hebt gedaan. Petro komt hier ook, hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Wij hebben zanger petro pas gebeld en een (nep) optreden geregeld. Bij veel interesse wil ik het wel uploaden.
Doe even normaal man.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Wij hebben zanger petro pas gebeld en een (nep) optreden geregeld. Bij veel interesse wil ik het wel uploaden.
Doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Hier heb ik dus echt geen zin in, zeer laag niveau.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Jouw daden zijn gemeld bij Peter Bresil en John en Willeke wegens het schenden van rights van hardwerkende entertainers.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:10 schreef Zolder het volgende:
Doe mij maar de dames van Readyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Lysdexie het volgende:
Wederom een nieuwe topper van Lisa, Amy en Shelley.
De website van John en Willeke is offlinequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Jouw daden zijn gemeld bij Peter Bresil en John en Willeke wegens het schenden van rights van hardwerkende entertainers.
/ 2 * 0 + 14.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat was die vuistregel ook al weer? Eigen leeftijd / 7 + 2 toch?
/2+5 manquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat was die vuistregel ook al weer? Eigen leeftijd / 7 + 2 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |