quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tienjarige meisjes met dat soort teksten op hun kledij.
Ach kijk nou, en Pedo Ad maar roepen dat er van hem geen foto's meer bestaan uit zijn jonge jarenquote:
Jeroen moet het bij zingen houden. Als hij zich met zulke anti-muzikanten inlaat gaat dit slecht worden voor zijn reputatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Gronkel het volgende:
Dit is het slechtste dat ik ooit gehoord en gezien heb.
Eindredactie: Jeroen Stevens
quote:is een nummer voor me zoontje die in februari geboren word en ik niks mee te maken mag hebben me ex vind het normaal m. volbeda
Gevoelige jongen die Dennis, recht uit het hart. Zo gewoon gebleven.quote:
quote:
Dat is geen nieuwe ster. Die is een jaar geleden al eens gepost.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Er is een nieuwe held ontdekt: Zanger Modest!
Hoe heet jij dan op YouTube?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe ster. Die is een jaar geleden al eens gepost.
Heb je dit trouwens door mijn youtube-favorieten ontdekt?
Dit nummer van hem is trouwens ook goed:
Wat een walrus op 0:45quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Zomerhits uit het land van dutchmantrainserie22:
Ellende zeg, echt iedereen probeert je te bestelen als je succesvol bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat ik van Wesley vernomen heb.
Waarom Duitse muziek in dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Versta er nog minder van dan van Duits.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat is Limburgs, het dialect der debielen.
Dat die treinautist zelfs buiten de treinentopics nog beroemd begint te wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
Wegens rijds enzulks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja hoor Peter Bresil heeft er voor gezorgd dat mijn YouTube-account verwijderd is.
Wat een onaardige zanger zonder enig gevoel voor humor
Een beetje jatten van The Hoff!!! Hoe durft ie! :quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef Gronkel het volgende:
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Zanger_Bobquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dan Bob Offenberg nooit echt doorgebroken is.
Hij is toch wel semi bekend en zijn bazen actie als eric Cartman daar kan je natuurlijk alleen maar respect voor hebben. Al zou ik hem aanraden zijn site beheerder te ontslaan die heeft nog steeds Als de zon weer gaat schijnen als nieuwste clip.
Wegens rights motherfucker. Dit zal je leren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja hoor Peter Bresil heeft er voor gezorgd dat mijn YouTube-account verwijderd is.
Wat een onaardige zanger zonder enig gevoel voor humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |