Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Zeeland het volgende:
TOTO heeft zo'n klagerige sound, niet mijn favo muziek
Nice, very nice.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we zo lekker bezig zijn, is dit niet een van de dagen waarop de meeste delen van de SC zijn gepasseerd?
Jammer dat ze Tristan van der Vlis niet meer kunnen interviewen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
Het nieuwe dieptepunt op TV:
http://mediablogger.nl/we(...)ei-te-zien-op-rtl-4/
Die mensen die daar aan meedoen zijn niet echt gepest, echt pesten valt onder terroriseren. Dat kom je niet te boven je zult die mensen die je dat aandeden altijd haten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer dat ze Tristan van der Vlis niet meer kunnen interviewen.
Ja, PVV-stemmer, kleinkind van een NSB'er en wapentokkie, geeft vast een mooi beeldquote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij lijkt me vast ook anti-militaristisch te zijn (schande! maar dat terzijde), in dat geval zal je het gegeven dat een oom van Tristan als generaal gediend heeft vast ook interesseren.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, PVV-stemmer, kleinkind van een NSB'er en wapentokkie, geeft vast een mooi beeld.
Even luisteren. Mijn favo's; georgy porgy, Waiting for your love, Can't stop loving you.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
M'n favoriete Toto-nummer:
Sorry Erik, 70s, geen 80s
Het zou de kroon op het oeuvre van Clairy Polak zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik verhuis mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Toto![]()
Het wordt geloof ik echt tijd om een nieuwe SC op te zoeken.
Door die jankerige film??quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
Weliswaar geen 80s, maar dit nummer stemt wel tot nadenken:
Altijd gebruikt door Unicef reclames, danwel milieu defensie.quote:
Nee, maar ik kom wel uit een militair nest (opa officier, oom & vader reserve-officier geweest) dus ik heb zeker wel een plekje voor het groen in mijn hart.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen, zit je in militaire dienst??
Nee, dat jaar is een oom van mij op een heel ellendige en mensonterende wijze aan Aids overleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |