Als ik die 100.000 euro mocht uitlenen aan 10 anderen, tegen eveneens 5% rente, zou ik een verboden piramidespel initieren. Dit mag niet als particulier, maar wel als bank. En ik reageerde naar aanleiding van de stelling dat het simpel is dat de economie gestimuleerd wordt door één dode. Dit vind ik niet, die dode man vertegenwoordigde namelijk meer economische waarde of instabiliteit dan een hoop andere individuen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je geen conclusies trok. Jij stelt iets en dan moet ik gaan bedenken wat jij wellicht zou kunnen bedoelen. Het hebben van een hogere schuld dan bezittingen kan zoveel oorzaken hebben. Als jij 100.000 euro van mij leent tegen 5% rente, dan kan jouw schuld ook meer zijn dan jouw bezittingen.
Laten we eerlijk wezen, er zijn enkele grote partijen op de beurs actief die wel met beleid handelen, en weten dat ze door hun massa bepaalde bewegingen tot stand kunnen brengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen met aandelen zit bij een geheim genootschap die een dobbelsteen werpt om daarmee het lot van NV's te beslissen?
Je kan het welquote:
Zeker, phil collins, toto, bruce springsteen, maar ook 2 unlimited. En als ik in hele drukke bui ben zelfs angerfist. Overigens wel jeugdsentiment dat laatste.quote:
Uiteraard, als een grote aandeelhouder z'n aandelen dumpt, weet hij wat dit voor gevolgen voor de koers heeft. Maar dat maakt niet elke actor op de beurs een hersenloze dobbelkoning.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, er zijn enkele grote partijen op de beurs actief die wel met beleid handelen, en weten dat ze door hun massa bepaalde bewegingen tot stand kunnen brengen.
Joepie de poepie en z'n vriendjes waren daar ook niet vies van.
Die 5 zetels zijn gebaseerd op...Sowieso standpunten innemen omdat ze scorenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen, tenzij je 5 pvda zetels wil verliezen natuurlijk.
Jeugdsentiment?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, phil collins, toto, bruce springsteen, maar ook 2 unlimited. En als ik in hele drukke bui ben zelfs angerfist. Overigens wel jeugdsentiment dat laatste.
Sowieso dat juridische gehannes met voorkennis altijd. Waar ligt de grens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, er zijn enkele grote partijen op de beurs actief die wel met beleid handelen, en weten dat ze door hun massa bepaalde bewegingen tot stand kunnen brengen.
Joepie de poepie en z'n vriendjes waren daar ook niet vies van.
Dat vind ik weer wel een hele goeiequote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso dat juridische gehannes met voorkennis altijd. Waar ligt de grens.
De grens ligt exact daar waar justitie het of niet ziet of niet kan bewijzen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso dat juridische gehannes met voorkennis altijd. Waar ligt de grens.
Je kan de stem van Bobby Kimball niet waarderen. Ik wel. Een van de beste stemmen in popmuziek.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Zeeland het volgende:
TOTO heeft zo'n klagerige sound, niet mijn favo muziek
Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Zeeland het volgende:
TOTO heeft zo'n klagerige sound, niet mijn favo muziek
Nice, very nice.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |