En hoe denk je dat het voor haarzelf gaat uitpakken? Ze gaat nu zelf ook publiekelijk door het slijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Mwah, als een beroemd persoon mij zou proberen te verkrachten en had mishandeld zou ik dat op den duur ook wel in de media brengen, sowieso. Het kan dan alleen maar slecht uitpakken voor dat beroemde persoon en dan leidt die persoon er meer onder, dus waarom niet?
quote:
Al zou je alleen aangifte doen en de media niet inlichten dan zou het alsnog wel naar buiten komen. Maar ik zou het wel doen en de consequenties zijn dan naar maar 't is niet anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het voor haarzelf gaat uitpakken? Ze gaat nu zelf ook publiekelijk door het slijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:
Een rancuneuze ex-minnares die haar gram moet halen.
Ik moest lachen.
Ik zou zuipende en snuivende BN'ers mijden, geloof ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Al zou je alleen aangifte doen en de media niet inlichten dan zou het alsnog wel naar buiten komen. Maar ik zou het wel doen en de consequenties zijn dan naar maar 't is niet anders.
Ik niet. Zeker niet een week nadat het gebeurde. IK zou wel aangifte doen en er een zaak van maken omdat dergelijk gedrag gestraft moet worden. Maar ik zou niet met mijn vuile was op tv willen zodat mijn werkgever, klanten of toekomstige werkgevers me als een een onbetrouwwbaar viswijf zien. Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Mwah, als een beroemd persoon mij zou proberen te verkrachten en had mishandeld zou ik dat op den duur ook wel in de media brengen, sowieso. Het kan dan alleen maar slecht uitpakken voor dat beroemde persoon en dan leidt die persoon er meer onder, dus waarom niet?
vooral als ze in De Bus hebben gezeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Lienekien het volgende:
![]()
[..]
Ik zou zuipende en snuivende BN'ers mijden, geloof ik.
Maar hoezo onbetrouwbaar? Als het toch de waarheid is; en het lijkt me niet dat je over zoiets groots gaat liegen aangezien de waarheid bij zulke situaties vaak wel naar boven komt. Heb ik iets gemist van haar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet. Zeker niet een week nadat het gebeurde. IK zou wel aangifte doen en er een zaak van maken omdat dergelijk gedrag gestraft moet worden. Maar ik zou niet met mijn vuile was op tv willen zodat mijn werkgever, klanten of toekomstige werkgevers me als een een onbetrouwwbaar viswijf zien. Alsjeblieft zeg.
Er wordt regelmatig gelogen over dit soort dingen, als het om celebs gaat. Dat wil niet zeggen dat dat nu ook zo is hoor, wie weet heeft ze gelijk. Maar dan nog spreekt haar gedrag niet voor haar.En onbetrouwbaar als niet discreet, ik zou als werkgever niet direct met iemand geassocieerd willen worden met iemand die zo ontzettend de vuile was buiten hangt voor heel Nederland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar hoezo onbetrouwbaar? Als het toch de waarheid is; en het lijkt me niet dat je over zoiets groots gaat liegen aangezien de waarheid bij zulke situaties vaak wel naar boven komt. Heb ik iets gemist van haar?
Met een vreselijke stem.. Streng en heftigquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:04 schreef merel1986 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d-voor-verkrachting/
..met elke zin die ze uitkraamt wordt ze een stuk ongeloofwaardiger... vreselijk mens.
Pro Deo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef bloodymary het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n wijf Spong kan betalen. Of zou dat door iemand anders gedaan worden
Dan geloof je het niet. De publiciteit is zijn salaris al.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef bloodymary het volgende:
Geloof ik niks van. Ik denk eerder dat hij misschien betaald wordt door een bepaald roddelblad.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:04 schreef merel1986 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d-voor-verkrachting/
..met elke zin die ze uitkraamt wordt ze een stuk ongeloofwaardiger... vreselijk mens.
Ik denk dat wat ze over Amanda zegt wel waar is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef roos85 het volgende:
zat nog haar eerste item in rtl boulevard terug te kijken, wat een zuur wijf..
vooral hoe ze over Amanda praat
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7e4c56b7-fb53-43c1-8baa-68bb637779a7/
Ik dacht dat ze vreemdging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Wat wil dat eigenlijk zeggen, dat Amanda niet binnen de lijntjes kan kleuren. Is Amanda niet al te snugger?
ongetwijfeld, maar de manier waarop, zo vol jaloezie en minachtingquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat wat ze over Amanda zegt wel waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |