100% zeker dat hij het wel doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat Martijn dat ook doet...
bronquote:Tessa van Leijenhorst gaat op korte termijn aangifte doen tegen presentator Martijn Krabbe wegens verkrachting. Ze zegt dit vanavond tegen Shownieuws.
'De aanklacht zal worden: niet poging tot verkrachting, geen aanranding, maar verkrachting. Dat is een groot begrip, waar zoveel zaken onder vallen, dat Martijn aangeklaagd wordt voor verkrachten,' zegt Tessa telefonisch in het tv-programma. 'Ik walg en kots van die jongen.'
Afspraak zedenpolitie
Gerard Spong, de advocaat van Tessa, zei eerder vanavond al tegen RTL Boulevard dat ze een afspraak hebben gemaakt met de zedenpolitie om volgende week aangifte te doen.
Gisteren meldde Tessa al in verschillende media dat Martijn Krabbé haar vorige week woensdag had aangerand. Ze had tien jaar geleden een relatie met de presentator en onderhield nog steeds een vriendschap met hem.
'Fles wodka en cocaïne'
Volgens Tessa stond Krabbé vorige week voor haar deur 'met een fles wodka en cocaïne'. 'Hij wilde seks, toen ik dat weigerde, heeft hij geprobeerd mij aan te randen. Hij ging onder invloed van harddrugs en drank op mij zitten en pakte mijn keel vast. Zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.'
'Ik heb hem vervolgens, om hem van me af te krijgen, met zijn eigen lege fles wodka op z'n kop geslagen en hem verder geprobeerd te raken waar ik hem maar raken kon,' zei Tessa gisteren tegen het AD.
'Verhaal onwaarschijnlijk'
Martijn Krabbé ontkent de beschuldiging. 'We wachten de aangifte af. Gerard Spong had al aangekondigd dat er een aangifte zou komen. Opvallend is dat het verhaal steeds veranderd wordt. Eerst was het aanranding, toen poging tot verkrachting en toen verkrachting. Dat maakt het verhaal niet waarschijnlijker. Tessa doet hiermee opnieuw een poging om Martijn Krabbé te beschadigen', aldus de advocaat van de presentator, Stefan Kalff, tegen Boulevard.
Martijn Krabbé heeft inmiddels aangifte gedaan van laster.
Dan heeft hij wel sterke tongspieren als hij daarmee die blauwe plekken heeft veroorzaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef JaneDoe het volgende:
wat ik me zit te bedenken nu: een tongzoen valt al onder verkrachting heh
verkrachting is juridisch het binnendringen van het lichaam
misschien heeft poppetijn idd in een dronken bui op de stoep gestaan bij tes met een fles wodka
gewoon vrinden/ex-flingers onder elkaar, poppetijn met alle frustraties over met name de laatste tijd mbt zijn relatie met amanda
komt wat te kort, door de wodka iets ontremt en zoent tessie MET de tong >>> verkrachting
ik ben er uit
dat is natuurlijk door het in het bedwang proberen te houden van tessie, die zich hevig maar kordaat verzettequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel sterke tongspieren als hij daarmee die blauwe plekken heeft veroorzaakt
quote:
Ik geloof Tessaquote:'Fles wodka en cocaïne'
Volgens Tessa stond Krabbé vorige week voor haar deur 'met een fles wodka en cocaïne'. 'Hij wilde seks, toen ik dat weigerde, heeft hij geprobeerd mij aan te randen. Hij ging onder invloed van harddrugs en drank op mij zitten en pakte mijn keel vast. Zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.'
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef doeka het volgende:
DieEukalipta maakt zichzelf toch volslagen belachelijk met dit verhaal?
Ik geloof best dat er wat gebeurd is en misschien zelfs dat hij daar met cocaïne en wodka voor de deur heeft gestaan en haar heeft lastig gevallen, maar..... waarom eerst roepen dat je bent aangerand, even later dat het een poging tot verkrachting is en weer later is het ineens verkrachting.
Waarom pas volgende week aangifte doen, als zij echt verkracht is moet zij dat toch kunnen bewijzen-CSI modus- met een rape kit? Hmmm.
Spong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef doeka het volgende:
Ik geloof best dat er wat gebeurd is en misschien zelfs dat hij daar met cocaïne en wodka voor de deur heeft gestaan en haar heeft lastig gevallen, maar..... waarom eerst roepen dat je bent aangerand, even later dat het een poging tot verkrachting is en weer later is het ineens verkrachting.
Waarom pas volgende week aangifte doen, als zij echt verkracht is moet zij dat toch kunnen bewijzen-CSI modus- met een rape kit? Hmmm.
Ja, dat zou natuurlijk kunnen. En dan kijken wat ze eruit kan slepen. Dan kan ze nog meer cocaïne kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Spong.
Zelf dacht ze waarschijnlijk dat het normaal was dat die gladjakker af en toe met zijn kratje wodka en pondje coke langs kwam om haar te mishandelen.
Mwah, ik denk serieus dat die gast té ver is gegaan en dat ze gedacht heeft 'Fuck you en die Amanda van je.'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef doeka het volgende:
Ja, dat zou natuurlijk kunnen. En dan kijken wat ze eruit kan slepen. Dan kan ze nog meer cocaïne kopen
Doe maar geen adresgegevens openen, you never know.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er even langs Martijn
Gall en Gall Rijnstraat Amsterdam zuid
Even de flessen wodka tellen
Welke foto's had ze al dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Hopelijk heeft ze nog andere leuke foto's van Martijn met een witte snor ofzo
Die kamelenvoet.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef static het volgende:
Doe maar geen adresgegevens openen, you never know.
Hij is er vrij eerlijk over dat hij met alles geexperimenteerd heeft en het is een publiek geheim dat dat nog steeds aan de gang is. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkrachter is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tessa snuift, zuipt & slikt.
Ik geloof gewoon niet dat Martijn dat ook doet...
Het is nu alleen geen geheim meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is er vrij eerlijk over dat hij met alles geexperimenteerd heeft en het is een publiek geheim dat dat nog steeds aan de gang is. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkrachter is.
HDHDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Vroeger als jonge jongen moesten zijn ouders Martijn aan een boom vastbinden vertelde zijn vader als ze bij vrienden op visite gingen dus namen ze de kinderen meeHij had een soort HDHD
ómdat je na de eerste aangifte een verplichte afkoelperiode krijgt en dan pas 4 (iirc) werkdagen later pas daadwerkelijk de aangifte kan doen. Het hoe en waarom het nu verkrachting heet, tsja, weet niet en hoewel het bij mij ook niet geloofwaardig overkwam, het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef doeka het volgende:
Inderdaad, dat is meestal de definitie van de standaard vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:
Een rancuneuze ex-minnares die haar gram moet halen.
Ik moest lachen.
Ik denk dat je het puntje mist ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Deckard het volgende:
Inderdaad, dat is meestal de definitie van de standaard vrouw.
Ik haal mijn neus op voor dat soort types.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:
Een rancuneuze ex-minnares die haar gram moet halen.
Ik moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |