Hij is er vrij eerlijk over dat hij met alles geexperimenteerd heeft en het is een publiek geheim dat dat nog steeds aan de gang is. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkrachter is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tessa snuift, zuipt & slikt.
Ik geloof gewoon niet dat Martijn dat ook doet...
Het is nu alleen geen geheim meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is er vrij eerlijk over dat hij met alles geexperimenteerd heeft en het is een publiek geheim dat dat nog steeds aan de gang is. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkrachter is.
HDHDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Vroeger als jonge jongen moesten zijn ouders Martijn aan een boom vastbinden vertelde zijn vader als ze bij vrienden op visite gingen dus namen ze de kinderen meeHij had een soort HDHD
ómdat je na de eerste aangifte een verplichte afkoelperiode krijgt en dan pas 4 (iirc) werkdagen later pas daadwerkelijk de aangifte kan doen. Het hoe en waarom het nu verkrachting heet, tsja, weet niet en hoewel het bij mij ook niet geloofwaardig overkwam, het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef doeka het volgende:
Waarom pas volgende week aangifte doen, als zij echt verkracht is moet zij dat toch kunnen bewijzen-CSI modus- met een rape kit? Hmmm.
Inderdaad, dat is meestal de definitie van de standaard vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:
Een rancuneuze ex-minnares die haar gram moet halen.
Ik moest lachen.
Ik denk dat je het puntje mist ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Deckard het volgende:
Inderdaad, dat is meestal de definitie van de standaard vrouw.
Ik haal mijn neus op voor dat soort types.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Copycat het volgende:
Een rancuneuze ex-minnares die haar gram moet halen.
Ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |