Daarom had ik ook geschreven: "Áls het waar is..."quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar bij Marco Bakker was het bewezen EN heeft ie zelf bekend. In al die andere gevallen ging het gewoon om beschuldiging van....
Nou, stel: martijn is van de kert en duwt zijn hand in haar broek en dringt eventueel met zijn vinger bij haar binnen, dan is toch spraken van verkrachting en niet van aanranding? Dus dan hoeft het slachtoffer niet onderzocht te worden door een dokter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het maar een twijfelachtig verhaal. Ten eerste doe je toch bij een verkrachting meteen aangifte nadat het gebeurd is zodat er geconstateerd kan worden dat er sprake is van een verkrachting en dat er sporen vastgesteld kunnen worden. Ik geloof wel dat Martijn niet vies is van een snuifje coke en wat sterke drank.
Vermoed het ook. Veel verder zal het niet gaan, of Martijn moet bekennen. Tessa zal haar verhaal niet intrekken, denk ik zo.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachtingquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:06 schreef opgebaarde het volgende:
serieus?
ow ik ga mijn weekenden drastisch anders plannen
Martijn heeft de bus niet gepresenteerd toch? Die heeft nooit bij SBS gezeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze kennen elkaar omdat hij de Bus presenteerde, geloof ik.
Daarin was Tessa trouwens nog een enorm suffertje. Een toen al wat vreemd suffertje, dat wel. Veel drama, veel huilen. Ging allemaal nergens over.
Jawel. Hij heeft zelfs nog overnacht in die Bus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
Martijn heeft de bus niet gepresenteerd toch? Die heeft nooit bij SBS gezeten?
Nee, werd gepresenteerd door Sylvana.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Martijn heeft de bus niet gepresenteerd toch? Die heeft nooit bij SBS gezeten?
Dat heb ik verdrongen dan! De wiki zegt Sylvana en tweede seizoen Ton van Royen, maar ja, wiki. Ik wist ook niet meer dat sylvana ooit bij sbs had gezeten btw!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft zelfs nog overnacht in die Bus.
Ze ging zelf uit van aanranding. Haar advocaat heeft, na haar verhaal gehoord te hebben, gezegd dat het om verkrachting gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:11 schreef mariska87 het volgende:
Een verkrachting die van 1 uur 's nachts tot in de vroege ochtend duurt? De meeste mannen zijn na een paar minuten toch al klaar?
En dan die uitspraken.. "Martijn je hoeft me zeker niet meer te bellen." Dat past gewoon niet bij een verkrachting. Als iemand je verkracht dan ga je niet op tv zeggen dat die persoon je niet meer hoeft te bellen.
BB4?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martijn heeft BB4 gepresenteerd en een nachtje met de bewoners doorgebracht.
It's one big blur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
En daar dacht ik ook al wel dat hij een oogje had op een van de deelneemsters. Alleen geen idee meer wie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Binnen RLS is niemand populair dus dat zegt niks. Elke deelnemer wordt begroet met:"quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef easy-going het volgende:
Ze was toen ook al populair:
Tessa de hypocriete trut.
(hier het subforum: De Bus Archief)
Klopt. Ik herinner me een scène in de jacuzzi waar hij slechts voor jonge en vrouwelijke deelnemers oog en oor had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En daar dacht ik ook al wel dat hij een oogje had op een van de deelneemsters. Alleen geen idee meer wie.
Ja, dat herinner ik me ook! Misschien presenteerde hij dan niet, maar kwam hij als BN'er op bezoek of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft zelfs nog overnacht in die Bus.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:21 schreef Mula het volgende:
Mijn speculatie;
Tessa en Martijn duiken het bed in terwijl Amanda aan het varen is. Zij denkt dat ze een relatie hebben, want ze hebben seks, zij komt bij hem thuis, gaat met zijn kinderen om. Dan komt Amanda terug en gaat Martijn weer netjes terug naar Amanda. Tessa wordt boos als blijkt dat Martijn voor de deur staat voor seks terwijl hij niet voor haar gaat. Martijn snapt het niet, want tja, ze hadden toch aldoor seks? Wat is er nu anders? Hij probeert haar te zoenen (volgens haar aanranding, volgens haar advocaat verkrachting!) en ze wordt boos. Er ontstaat ruzie, blauwe plekken en een mooi drama voor ons om te volgen.
En deze meiden heeft hij allemaal niet gesloopt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit de filmpjes begrijp ik: eerst met Daniela, daarna met Jeannette en daarna komt Judith er ook nog eens bij.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
En deze meiden heeft hij allemaal niet gesloopt?
Nou, dan ligt het vast aan Tessa!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Smikke het volgende:
Tessa is ondergedoken opgenomen, las ik?
Dan hebben ze haar toch tegen zichzelf in bescherming genomen. Zeer wijs.
T'is vreselijk en verschrikkelijk voor arme Tes.quote:do 05 mei 2011, 12:34
Tessa van Leijenhorst zit ondergedoken
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Tessa van Leijenhorst is gevlucht voor de reacties die haar voornemen om aangifte te doen tegen Martijn Krabbé hebben teweeggebracht.
Foto: Foto Anko Stoffels
"Het is verschrikkelijk", vertelt Tessa met gebroken stem. "Ik zit ondergedoken én heb beveiliging ingeschakeld. Zó erg is het."
De voormalig deelneemster van De Bus is nationaal nieuws omdat ze Martijn Krabbé ervan beschuldigt dat hij zou hebben geprobeerd haar te dwingen tot seks.
"Het komt erop neer dat mijn cliënt Martijn Krabbé beschuldigt van verkrachting of poging tot verkrachting en/of mishandeling", liet mr. Spong weten. Tessa's voornemen is om aanstaande maandag aangifte tegen Martijn te doen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef vencodark het volgende:
Gut, zelfs beveiliging ingeschakeld.![]()
Ah, en a.s. maandag pas aangifte doen. Ze had het natuurlijk te druk met interviews geven.
En uitstel is afstel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad. Als je verkracht bent en geslagen ga je niet eerst ff koddig met RTL Boulevard en de Story zitten kakelen en pas eens op je gemakje daaaagen later aangifte doen.
Misschien wordt het pliesiebureau verbouwd in haar woonplaats.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
En uitstel is afstel.Ze neemt zich tenslotte voor om maandag aangifte te doen, wil niet zeggen dat ze het straks gedaan heeft. Ben benieuwd.
Misschien stonden Jeroen en Jasper met alpinopet op en vervaarlijk met kwasten zwaaiend voor de deur?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:03 schreef Lovechild het volgende:
Maar waar is ze nou precies voor ondergedoken? Voor de pers die ze wel nog steeds te woord staat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien stonden Jeroen en Jasper met alpinopet op en vervaarlijk met kwasten zwaaiend voor de deur?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien stonden Jeroen en Jasper met alpinopet op en vervaarlijk met kwasten zwaaiend voor de deur?
Hier heb je gelijk in, maar op het einde weer ongelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Smikke het volgende:
Tessa is ondergedoken, las ik?
Dan hebben ze haar toch tegen zichzelf in bescherming genomen. Zeer wijs.
En off-topic: ik gruwel er werkelijk van dat tongzoenen tegen je wil, verkrachting genoemd mag worden, terwijl bij de Amsterdamse misbruikzaak (Hofnarretje) er serieus beweerd wordt dat de kinderen niet verkracht zijn omdat ze niet aangegeven hebben dat niet te willen. De wet is zo krom en zo oneerlijk.
Ik las op een ander forum dat ze een beautysalon heeft. "Beauty by Tess"oid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef doeka het volgende:
Heeft Tessa ook nog andere bezigheden dan SMS-en met Poppetijn? Heeft ze ook een baan of zo? Of kan ze leven van "ikzatooitindebusenikkenmartijnkrabbe"?
quote:Voor de liefhebbers van X-Factor.
Martijn Krabbé gewoon in X Factor
Martijn Krabbé zal vrijdagavond gewoon de liveshow van X Factor presenteren op RTL 4, ondanks de controverse rondom zijn privéleven. Dat heeft een zegsman van RTL laten weten aan SBS Shownieuws. Imagodeskundige Astrid van de Broek denkt dat kijkers wel met een ander oog naar de uitzending zullen kijken, nu hij door zijn ex-vriendin wordt beschuldigd van verkrachting. “Mensen denken altijd: waar rook is, is vuur. Ze gaan altijd denken: hé, hoe kan dit?“, vertelt de deskundige.
Voor sommige mensen heeft Krabbé al de schijn tegen, denkt Van de Broek. “Mensen die al denken dat het een gladde jongen is en dat er altijd wel wat is met sterren, nemen gauw aan dat er best iets van waar is. En dan loop je veel schade op.”
Van de Broek vindt het goed dat Krabbé uitsluitend via zijn advocaat spreekt. “Ik heb begrepen dat hij vooral via zijn woordvoerder spreekt. Dat getuigt ook van professionaliteit. Daarmee laat je zien: dit is waar ik voor sta in mijn vak, en wat er gebeurt in mijn privé, dat laat ik aan anderen over.”
Ze adviseert Krabbé om rekening te houden met het ergste. “In imagoland blijft zoiets als spek aan je kleven. Het gaat er vooral om hoe hij hiermee omgaat. Maar als er voldoende bewijs is dat het niet zo is, wordt hij wel weer gezuiverd van dit voorval.”
bron
Oh da's handig, kan ze mooi d'r eigen blauwe plekken maskerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat ze een beautysalon heeft. "Beauty by Tess"oid.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef hexje het volgende:
Zou leuk zijn als er mensen op de eerste rij t-shirts met de tekst Poppetijn zouden dragen
Nee ik niet, waarom niet, omdat ik nooit naar X-Factor kijk..hoor je morgen toch wel bij Mister Boulevard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:12 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zap morgen speciaal even naar X factor, alleen om te kijken hoe hij er uit ziet nu.
Dan zal ze wel bijna failliet zijn want ze ziet er zelf hartstikke onverzorgd uit met dat ongekamde haar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat ze een beautysalon heeft. "Beauty by Tess"oid.
Ja hallo, ze is net verkracht he? Dan is je haren kammen echt wel het laatste waar je aan denkt hoor! Daar heb je toch ook heulemaal geen tijd voor als al die tv-stations voor je deur staan te wachten voor een interview!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan zal ze wel bijna failliet zijn want ze ziet er zelf hartstikke onverzorgd uit met dat ongekamde haar.
quote:
Ze is niet verkracht in de 'normale' zin van het woord. Ze vond zelf dat ze aangerand is door Martijn, maar volgens haar advocaat valt het wel onder de noemer verkrachting. Waarschijnlijk heeft hij haar een zoen gegeven en is daarbij haar mond binnengedrongen met zijn tong oid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
"verkracht" worden en dan een week later aangifte doen? Dat zal nog lekker te bewijzen zijnOf laat ze zich zondag even door 5 negerts uitwonen ofzo?
Daar zou ik in het geval van Poppetijn ook een ernstig gevoel van bezoedeling aan overhouden...quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Ze is niet verkracht in de 'normale' zin van het woord. Ze vond zelf dat ze aangerand is door Martijn, maar volgens haar advocaat valt het wel onder de noemer verkrachting. Waarschijnlijk heeft hij haar een zoen gegeven en is daarbij haar mond binnengedrongen met zijn tong oid.
Wat stom van me! Prioriteiten stellen, dat heeft ze gedaan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is net verkracht he? Dan is je haren kammen echt wel het laatste waar je aan denkt hoor! Daar heb je toch ook heulemaal geen tijd voor als al die tv-stations voor je deur staan te wachten voor een interview!![]()
Zal die achtergrondfoto van afgelopen koninginnedag zijn? Dan staat ze toch lekker feest te vieren terwijl ze een paar dagen daarvoor zou zijn verkracht en de avond daarvoor een bezoekje aan de politie te hebben gebracht. Geloof niet dat ik er dan zo vrolijk bij zou hebben gestaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Pulzzar het volgende:
http://tesje7.hyves.nl/
vraag het haar zelf
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Zal die achtergrondfoto van afgelopen koninginnedag zijn? Dan staat ze toch lekker feest te vieren terwijl ze een paar dagen daarvoor zou zijn verkracht en de avond daarvoor een bezoekje aan de politie te hebben gebracht. Geloof niet dat ik er dan zo vrolijk bij zou hebben gestaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef hexje het volgende:
Zou leuk zijn als er mensen op de eerste rij t-shirts met de tekst Poppetijn zouden dragen
Klopt maar dat komt zo dat komt Krabbe is een geheim onderzoeker in dienst van de Duitse regering en als Aman naar de walvissen is gaat de vader van het jaar naar Ethiopië voor zijn stiekeme onderzoekjes het is toch eigenlijk één altruïstische pot nat daar in hilversum maarja daar hoor je zo niet over de media!!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:15 schreef benstampy het volgende:
Mishandeling verkrachting is allemaal onzin volgens Krabbe maar de coce hoor ik de vader van het jaar niet over is dat wel waar dan
Nico van Eigen Huis & Tuin werd toch ook eens beschuldigd door zo'n Eucalypta-type?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat laatste wel mee.
Welke BN-ers zijn er nou afgeserveerd wegens dat soort dingen? Ik denk even snel aan Patrick Kluivert, Marco Bakker, Robin van Persie, Johnny Kraaijkamp. Verkrachting, iemand doodrijden, mishandeling, al dan niet bewezen, en ze doen nog allemaal gewoon wat ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |