Die spoort nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:23 schreef Copycat het volgende:
![]()
Martijn kon het goedmaken door één keer geen X-Factor te presenteren, uit respect voor haar ex-vriend?
Seki! Nog eens wat anders dan die slome duikelaars in SST.quote:
alle woede en frustratie over amanda die hij niet (durft) tot haar te richten misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Seki! Nog eens wat anders dan die slome duikelaars in SST.
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat Martijn een vrouwenmepper is, hij lijkt zo aardig, maar ja, je weet maar nooit natuurlijk
Je weet niet wat er is gebeurd. Misschien heeft die Tessa hem wel zo op lopen fokken dat hij alle zelfbeheersing verloor. Dat zelfs moeder Theresa haar in die omstandigheden had geslagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat Martijn een vrouwenmepper is, hij lijkt zo aardig, maar ja, je weet maar nooit natuurlijk
Ik geloof er ook niks van ..Zal wel om het geld te doen zijn bij Tessa.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Kaat38 het volgende:
Op een of ander manier geloof ik er niets van, ik zie Martijn hier niet voor aan.
Eerder andersom.
Dat vroeg ik mij ook af. Wat deed hij daar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Felixa het volgende:
Ik heb Boulevard gisteren niet gezien maar werd ook nog duidelijk waarom ze elkaar ontmoet hadden? Wat moet je nou nog met een (labiele) ex met wie je een paar keer in bed bent gedoken tien jaar geleden?
Ja dat hoorde ik vanavond bij boulevard #LOL Zij heeft advocaat Spong, en die doet zijn woord als ze iets willen weten..Tessa zegt er niks meer over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:23 schreef Copycat het volgende:
![]()
Martijn kon het goedmaken door één keer geen X-Factor te presenteren, uit respect voor haar ex-vriend?
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef JaneDoe het volgende:
hij staat in dr telefoon onder de naam "poppetijn"
Wow, brings back memories!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef Pulzzar het volgende:
Ik kan niet zoveel vinden, behalve dit:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BB, CBML , TBO en DGK'ers #41
Ze liet toch ook een sms'je zien dat begon met 'Lieve Tessa, ik wil je heel graag helpen maar' of zoiets? Nou ik denk:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Wat deed hij daar.
volgens hun beider versie hebben ze na hun 'fling' contact gehouden en kennelijk kwam martijn nog wel eens bij haar over de vloer..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Wat deed hij daar.
Ik zag wel een smsje bij boulevard maar dat ging zo snel ..Die Albert en Winston vinden het toch moeilijk om zo over hun collega Martijn te pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ze liet een smsje via haar telefoon zien dat hij haar gestuurd zou hebben
Albert deed het tegen mijn verwachtingen in, goed. Koos niet meteen partij voor Martijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zag wel een smsje bij boulevard maar dat ging zo snel ..Die Albert en Winston vinden het toch moeilijk om zo over hun collega Martijn te praten
óf albert weet er meer over bv "de voorliefde voor wodka en andere versnaperingen", maar wil martijn niet gelijk in discrediet brengen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Albert deed het tegen mijn verwachtingen in, goed. Koos niet meteen partij voor Martijn.
Kennelijk heeft Tessiepessie wat aandeeltjes in zijn musical company.
Ja dat slaat ook nergens op, Tessa probeert hem echt te beschadigenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:23 schreef Copycat het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |