bron: telegraafquote:Martijn Krabbé doet aangifte tegen ex
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Martijn Krabbé heeft aangifte gedaan tegen een ex-vriendin. Tessa: „Hij ging afgelopen week, onder invloed van harddrugs en drank, op mij zitten en pakte mijn keel vast, zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.” Volgens Tessa wilde Martijn niet vertrekken en heeft ze hem hardhandig haar huis uit moeten werken. De presentator laat via zijn advocaat weten: „Van de lasterlijke en zeer merkwaardige beschuldigingen van mevrouw klopt niets.”
Tessa houdt echter aan haar verhaal vast. „Ik zit onder de blauwe plekken, uit zelfverdediging. Hij heeft me bestookt met sms’jes om zijn excuses aan te bieden.” De vrouw, die in het verleden deelneemster was aan het realityprogramma De Bus, zegt dat ze een relatie heeft gehad met Martijn.
Zijn advocaat S. Kalff laat weten: „Mevrouw en Krabbé kennen elkaar inderdaad al langer. Zij hebben tien jaar geleden ook een kortstondige relatie gehad met elkaar. Van de lasterlijke en zeer merkwaardige beschuldigingen van mevrouw klopt niets.”
„Mevrouw heeft cliënt die woensdag zonder enige reden geschopt en geslagen en bij herhaling bedreigd. Later heeft mevrouw daar haar herhaalde malen haar excuses voor aangeboden aan cliënt in niet mis te verstane bewoordingen. Cliënt heeft echter onmiddellijk aangifte gedaan bij de politie toen de bedreigingen en chantagepogingen van mevrouw toch bleven doorgaan. Cliënt ziet een eventueel onderzoek door justitie dan ook met vertrouwen tegemoet.”
Dat viel mij ook meteen op!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Flinke cameltoe op foto rechtsboven trouwens
En dan nog wel de Storyquote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, wat moet je van zoiets geloven. Géén aangifte doen, maar wél de media opzoeken. En wat bewijzen een paar blauwe plekken nou?Alsof een ander / zijzelf dat niet gedaan kan hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo! Niet te zuinig. Verlopen. En vreemd verhaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt nu ook wel onder flinke invloed
Wat een raar wijf, zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo! Niet te zuinig. Verlopen. En vreemd verhaal.
Dat weet ik wel zeker. En Amanda ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Overigens geloof ik dan wel weer dat ook Martijn Krabbe niet vies is van wat snuif- en drankpraktijken
Smeerpijp!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo zien mijn benen er ook uit na een klungelige middag werken.
bronquote:Ex Martijn Krabbé: 'Hij probeerde me te dwingen tot seks'
AMSTERDAM - Tessa, de ex van Martijn Krabbé tegen wie de presentator aangifte deed wegens mishandeling en bedreiging, denkt er aan om aangifte te doen omdat hij haar zou hebben proberen te dwingen tot seks.
Tessa heeft haar verhaal afgelopen vrijdag verteld aan de politie. "Wij gaan eind van de week de tussenstand opmaken. Mijn cliënte is afgelopen vrijdag naar het politiebureau geweest en heeft daar haar verhaal verteld. Ze heeft formeel geen aangifte gedaan”, laat haar advocaat Mr. Gerard Spong weten.
De brunette zelf vertelt: "Iemand probeert je tot seks te dwingen terwijl je niet wil en continu 'niet doen, niet doen' zegt. Ik heb hem meerdere keren geslagen, tot met een wodka fles aan toe en toch bleef hij doorgaan. Ik heb hem mijn huis moeten uit slaan."
Mr. Kalff de advocaat van Martijn laat in een reactie op de aantijgingen weten: "Die aangifte zou eerst moeten gebeuren, voordat we daar een reactie op geven. Mijn cliënt betwist dit uiteraard. Dat blijkt ook uit dat hij zelf al aangifte heeft gedaan van mishandeling en bedreiging. Daarvoor heeft mevrouw haar excuses aangeboden. Ik zie dit als een poging om hem te beschadigen.”
Je moet wel heel wanhopig zijn om seks te willen met zo'n vrouw.quote:
Je kan ook zo zien dat ze van Krabbé zijn, geen twijfel mogelijk! Mooi achter slot en grendel die gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef mandatory het volgende:
De ex van Martijn Krabbé, Tessa van Leijenhorst, heeft maandag haar blauwe plekken getoond. Deze moeten volgens haar aantonen dat zij wel degelijk door de presentator is mishandeld.
:-D mooi verhaalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Pulzzar het volgende:
Zou het scenario niet zo geweest kunnen zijn?:
Martijn: "Ik voel me zo klote door de problemen met Amanda."
Tessa: "Och, schatje toch! Hier heb je een glaasje wijn. Ik heb ook nog iets te snuiven als je wilt. Hier, neem maar. Dan voel je je beter."
Martijn: "Wat ben je lief voor me."
Tessa: "Maar ik hou ook van je. Vergeet die Amanda en kom bij me terug!"
Martijn: "Tessa, ik wil graag vriendschap met je. Maar ik ben niet verliefd op je. We hebben samen een paar keer geslapen. Maar dat betekent niet dat we een relatie hebben gehad."
Tessa: "Nee! Laat me niet in de steek! Ik ben zo ongelukkig! Ik ben de enige die van je houdt.! Geef me een kans, dan hou je ook van mij!!! Boehoehoehoe!!!"
Martijn: "Blijf van me af, raar wijf!" (Duwt haar weg. Tessa valt ergens tegenaan en krijgt er blauwe plekken van.)
Tessa: "Kijk eens wat je gedaan hebt, klootzak! Hier ga ik je op pakken, lul! Ik ga zeggen dat je me mishandeld hebt en ik maak je helemaal kapot! En nou opgesodemieterd!"
Martijn: "Ik ben al weg. Je ziet me nooit meer, gefrustreerde domme trut! Stik in die coke van je!"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:00 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben allebei bruin haar en een acteur als vader? Spitting images inderdaad.
Ze had beter met Sjekkie kunnen aanpappen (vamos)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:22 schreef Smikke het volgende:
Ten tijde van 'de Bus' kon ik Tessa al wel slaan, dus ik begrijp Martijn wel. (Als hij het gedaan zou hebben.) Een héél naar ding, destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |