quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Een plek waar miljoenen mensen/toeristen rondlopen met camera's, versus een militair gebouwquote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
Een rechtszaak door de VS zou ook weinig meer dan een showproces worden. Dat is geen goed excuus uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef Morendo het volgende:
Ik kan wel begrijpen waarom de VS geen zin had in een rechtszaak, dat zou nogal wat spanningen hebben opgeleverd. Maar om hem nu te executeren zonder enige rechterlijke tussenkomst gaat mij een beetje te ver.
Veel Fokkers zijn argwanend van nature.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat allerlei terroristen wereldwijd Bin-Ladens dood wel geloven en zijn dood willen wreken, terwijl een stel FOK!-kertjes nog steeds twijfelen.
"Ja kijk dan! Die belichting is veel te goed! Dit is gewoon in een studio gefilmd! En kijk, je ziet duidelijk dat Bin zijn baard hier een stukje los laat en dat het Obama zelf is!".quote:
Het geeft maar aan dat beschaving een dun laagje vernis is.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja iedereen is nu vogelvrij!![]()
De rechtzaak van Saddam had je dan ook wel even over kunnen zeuren.
Er zijn ook foto's maar deze moeten ze natuurlijk eerst shoppen voordat ze vrijgegeven worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar hoezo is 'ie meteen in zee gedumpt? Van Saddam Hussein had je toch ook pics van z'n lijk?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef plonsikduik het volgende:
hij is gedumpt in DE DODE ZEE natuurlijk !!!
Ik hoop dat ze daar ook even mee wachten tot ik terug van vakantie ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste vergeldingsaanslagen verwachten? Ik hoop dat ze daar nog even mee wachten, ik heb geen bier en chips in huis.
misschien zijn ze het fotorolletje kwijtquote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar hoezo is 'ie meteen in zee gedumpt? Van Saddam Hussein had je toch ook pics van z'n lijk?
Saddam had dan ook een, Iraakse, rechtszaak en werd niet ad hoc bestraft door een stel alpha males uit Texas.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Montov het volgende:
Maar executeren... Ze hebben een inval gedaan bij een zwaarbewapend huis, waarbij je weinig ruimte hebt om je doelwit te arresteren, zeker als iemand zich 'verzet'. Gelukkig is voor deze optie gekozen in plaats van een bombardement, waar meer (onschuldige) omstanders door zouden zijn vermoord en er meer onduidelijkheden over het lot van Osama zouden bestaan. Dat plan was in maart afgewezen door Obama, las ik vandaag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef sacha het volgende:
voordat ik 8 topics ga doorlezen...
in welke zee?
Wat is zwaarbewapend? Ze hadden wrs wel wat ak47's.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het was alles behalve een zwaarbewapend huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |