quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Een plek waar miljoenen mensen/toeristen rondlopen met camera's, versus een militair gebouwquote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Alleskids het volgende:
waarom zijn er wel tientallen video's van de WTC, maar wordt elk beeldmateiraal van het Pentagon verborgen gehouden?
Een rechtszaak door de VS zou ook weinig meer dan een showproces worden. Dat is geen goed excuus uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef Morendo het volgende:
Ik kan wel begrijpen waarom de VS geen zin had in een rechtszaak, dat zou nogal wat spanningen hebben opgeleverd. Maar om hem nu te executeren zonder enige rechterlijke tussenkomst gaat mij een beetje te ver.
Veel Fokkers zijn argwanend van nature.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat allerlei terroristen wereldwijd Bin-Ladens dood wel geloven en zijn dood willen wreken, terwijl een stel FOK!-kertjes nog steeds twijfelen.
"Ja kijk dan! Die belichting is veel te goed! Dit is gewoon in een studio gefilmd! En kijk, je ziet duidelijk dat Bin zijn baard hier een stukje los laat en dat het Obama zelf is!".quote:
Het geeft maar aan dat beschaving een dun laagje vernis is.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja iedereen is nu vogelvrij!![]()
De rechtzaak van Saddam had je dan ook wel even over kunnen zeuren.
Er zijn ook foto's maar deze moeten ze natuurlijk eerst shoppen voordat ze vrijgegeven worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar hoezo is 'ie meteen in zee gedumpt? Van Saddam Hussein had je toch ook pics van z'n lijk?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef plonsikduik het volgende:
hij is gedumpt in DE DODE ZEE natuurlijk !!!
Ik hoop dat ze daar ook even mee wachten tot ik terug van vakantie ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef ElectraPlectra het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste vergeldingsaanslagen verwachten? Ik hoop dat ze daar nog even mee wachten, ik heb geen bier en chips in huis.
misschien zijn ze het fotorolletje kwijtquote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar hoezo is 'ie meteen in zee gedumpt? Van Saddam Hussein had je toch ook pics van z'n lijk?
Saddam had dan ook een, Iraakse, rechtszaak en werd niet ad hoc bestraft door een stel alpha males uit Texas.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Montov het volgende:
Maar executeren... Ze hebben een inval gedaan bij een zwaarbewapend huis, waarbij je weinig ruimte hebt om je doelwit te arresteren, zeker als iemand zich 'verzet'. Gelukkig is voor deze optie gekozen in plaats van een bombardement, waar meer (onschuldige) omstanders door zouden zijn vermoord en er meer onduidelijkheden over het lot van Osama zouden bestaan. Dat plan was in maart afgewezen door Obama, las ik vandaag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef sacha het volgende:
voordat ik 8 topics ga doorlezen...
in welke zee?
Wat is zwaarbewapend? Ze hadden wrs wel wat ak47's.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het was alles behalve een zwaarbewapend huis.
Dat is een gezocht argument. Ze hadden de bewoners van dat pand makkelijk kunnen uitschakelen met slaapgas bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Montov het volgende:
Maar executeren... Ze hebben een inval gedaan bij een zwaarbewapend huis, waarbij je weinig ruimte hebt om je doelwit te arresteren, zeker als iemand zich 'verzet'. Gelukkig is voor deze optie gekozen in plaats van een bombardement, waar meer (onschuldige) omstanders door zouden zijn vermoord en er meer onduidelijkheden over het lot van Osama zouden bestaan. Dat plan was in maart afgewezen door Obama, las ik vandaag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is een gezocht argument. Ze hadden de bewoners van dat pand makkelijk kunnen uitschakelen met slaapgas bijvoorbeeld.
En we willen osama niet dood omdat?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is een gezocht argument. Ze hadden de bewoners van dat pand makkelijk kunnen uitschakelen met slaapgas bijvoorbeeld.
een eerlijk proces?quote:
Beter, dan drijft ie nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef plonsikduik het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef MouzurX het volgende:
Wat boeit het nou dat zijn lijk er niet is?
Hij is dood totdat het tegendeel wordt bewezen, klaar.
quote:Bin Laden was born in 1957, reportedly the 17th of the 57 children of Mohammed bin Laden.
misschien is hij niet in zee gedumpt, het kan een afleidingsmanoeuvre zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden hem nooit in zee mogen gooien. Megafaal van het jaar.
Nou.... er stonden muren omheen van 3 tot 4 meter hoog met prikkeldraad er om heen, er liepen bewapende mensen rond, en uit veiligheidsoverwegingen is er geen internet aansluiting, geen telefoonaansluiting (aangenomen wordt dat satelliettelefonie werd gebruikt), en zelfs de vuilnis verliet het complex niet: het werd verbrand.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef Confetti het volgende:
Het was alles behalve een zwaarbewapend huis.
Omdat in een beschaafde maatschappij een onafhankelijke rechter zich daarover moet buigen. Waarom zouden we die pedofiel van het Hofnarretje anders niet in zee gooien. Bespaart zeer veel geld.quote:
bewijs komt vanzelf boven drijven!!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef plonsikduik het volgende:
Ze hebben al gezegd dat de DNA-match "een zeer trefzekere overeenstemming" is.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik lach me kapot als de USA een negative match krijgt met de DNA test, dan zie je snel een bullshit verhaal verzinnen omdat ze anders echt voor schut staan, stel dat ze hem al in zee hebben gedumpt omdat ze wisten dat die het niet was.
Speculatie, speculatie..
Dode varkens drijven niet.quote:
Volgens Joran niet..quote:
Denken dat wij een beschaafde maatschappij zijn, pulease.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat in een beschaafde maatschappij een onafhankelijke rechter zich daarover moet buigen. Waarom zouden we die pedofiel van het Hofnarretje anders niet in zee gooien. Bespaart zeer veel geld.
ja niet zo makkelijk he, die is geen moslimquote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat in een beschaafde maatschappij een onafhankelijke rechter zich daarover moet buigen. Waarom zouden we die pedofiel van het Hofnarretje anders niet in zee gooien. Bespaart zeer veel geld.
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef msnk het volgende:
De berichten dat de taliban ontkent dat OBL dood is zijn al meer dan 10 uur oud, zijn er recentere nieuwsberichten waarbij taliban het nu wel erkent?
Wel een allochtoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef Manono het volgende:
[..]
ja niet zo makkelijk he, die is geen moslim
Tja, zo ben je niet veel beter dan de tegenstander.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Denken dat wij een beschaafde maatschappij zijn, pulease.
Het is een betere oplossing dan een bedevaartsoord creëren voor een martelaar. In zee is de enige echte goede oplossing in dit geval.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden hem nooit in zee mogen gooien. Megafaal van het jaar.
met wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat de DNA-match "een zeer trefzekere overeenstemming" is.
Hmm, zit wat in nu je het zegt..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is een betere oplossing dan een bedevaartsoord creëren voor een martelaar. In zee is de enige echte goede oplossing in dit geval.
Je kunt natuurlijk wel de vraag stellen waarom ze het zo snel hebben gedaan, maar dat is denk ik om te voorkomen dat moslims - voor wie het begraven binnen 24 uur heel belangrijk is - zich kwaad maken.
Martelaar voor wiequote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is een betere oplossing dan een bedevaartsoord creëren voor een martelaar. In zee is de enige echte goede oplossing in dit geval.
Je kunt natuurlijk wel de vraag stellen waarom ze het zo snel hebben gedaan, maar dat is denk ik om te voorkomen dat moslims - voor wie het begraven binnen 24 uur heel belangrijk is - zich kwaad maken.
En die zijn nu niet kwaad denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit wordt al heel de dag gezegd behalve door mensen die er teveel achter zoeken.quote:
Wat een onzinquote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, eerst ontkenden ze het in alle toonaarden. Nu niet meer; nu zweren ze wraak.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef msnk het volgende:
De berichten dat de taliban ontkent dat OBL dood is zijn al meer dan 10 uur oud, zijn er recentere nieuwsberichten waarbij taliban het nu wel erkent?
Niet op die gronden in ieder gevalquote:
Bin Laden een kogel door z'n kop is okee, zolang je hem maar wel binnen 24 uur de zee in flikkert, anders gaan we aanslagen plegen.quote:
Zoals ik in een eerder topic al zei: Het is geen optie dat de DNA test geen positieve match geeft. Het wordt een positieve match, het onderzoek wordt in beslag genomen en nooit publiek gemaakt, en over een half jaar staat er een 'wetenschapper' bij Alex Jones te verkondigen dat hij de DNA test van Bin Laden heeft vervalst. Dit wordt een leuke conspiracy om te volgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik lach me kapot als de USA een negative match krijgt met de DNA test, dan zie je snel een bullshit verhaal verzinnen omdat ze anders echt voor schut staan, stel dat ze hem al in zee hebben gedumpt omdat ze wisten dat die het niet was.
Speculatie, speculatie..
ja en om misverstanden met de moslimgemeenschap te voorkomen hebben ze dat heus wel gefilmd, moet alleen nog even geupped wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
nee hoor.quote:
again: als we niks meer horen van bin laden dan is alles toch oke?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerder topic al zei: Het is geen optie dat de DNA test geen positieve match geeft. Het wordt een positieve match, het onderzoek wordt in beslag genomen en nooit publiek gemaakt, en over een half jaar staat er een 'wetenschapper' bij Alex Jones te verkondigen dat hij de DNA test van Bin Laden heeft vervalst. Dit wordt een leuke conspiracy om te volgen.
We hoorden al 10 jaar niets meer van hem, en toch was niet alles okequote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
again: als we niks meer horen van bin laden dan is alles toch oke?
Ze hadden die conspiracy nuts gewoon te pakken gehad als het lijk er nu nog was geweest. Echt een ongelooflijke megafaal van epische proporties.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerder topic al zei: Het is geen optie dat de DNA test geen positieve match geeft. Het wordt een positieve match, het onderzoek wordt in beslag genomen en nooit publiek gemaakt, en over een half jaar staat er een 'wetenschapper' bij Alex Jones te verkondigen dat hij de DNA test van Bin Laden heeft vervalst. Dit wordt een leuke conspiracy om te volgen.
ja, mooie cover upquote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
zeer zeker niet, het is gewoon vrij logisch eerlijk gezegd. Het laatste wat je wil is een bedevaartsoord creeren.quote:
Zeer gevaarlijk wel, het waren dan ook commando'squote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Morendo het volgende:
Op zich wel stoer om deel uit te maken van die operatie, als militair. Ja, dat dan weer wel.
Dat hoeft ook niet per se.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Hathor het volgende:
Het laatste wat je wil is een bedevaartsoord creeren.
Ach boeiend, wat is daar eigenlijk mis mee?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
zeer zeker niet, het is gewoon vrij logisch eerlijk gezegd. Het laatste wat je wil is een bedevaartsoord creeren.
Je kan altijd wel ergens een bedevaartsoord van maken. Nu wordt dat zijn huis, geboorteplaats of een eiland in de Indische Oceaan. Dat is het laatste waar je je druk om hoeft te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
zeer zeker niet, het is gewoon vrij logisch eerlijk gezegd. Het laatste wat je wil is een bedevaartsoord creeren.
ja als je zo blijft ouwehoeren vooruit dan maar.quote:
Ik denk dat ze van hun moeder wel iets 'kogelvrij's' moesten aantrekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeer gevaarlijk wel, het waren dan ook commando's
Het is toch gewoon zo? Wat Athlon zegt klopt ook gewoon. Vertel dan 's waarom het wel klopt wat maartena zegt?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
ja als je zo blijft ouwehoeren vooruit dan maar.
Zijn zus, die recentelijk is overleden in Boston, en waarvan DNA materiaal is verkregen.quote:
Het is een acceptabele verklaring inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit wordt al heel de dag gezegd behalve door mensen die er teveel achter zoeken.
Ik blijf mezelf niet herhalen, ik heb al gezegd dat het gewoon een logische oplossing is en waarom.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo? Wat Athlon zegt klopt ook gewoon. Vertel dan 's waarom het wel klopt wat maartena zegt?
Het zijn keiharde jongens, ze hebben ook dat vrouwtje afgeschoten wat als menselijk schild werd gebruikt. Die gasten hebben no remorse.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van hun moeder wel iets 'kogelvrij's' moesten aantrekken.
Jij zegt "omdat het anders een bedevaartsoord wordt", toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf niet herhalen, ik heb al gezegd dat het gewoon een logische oplossing is en waarom.
Vooral dit punt is belangrijk voor je hé? Loop je daarom al heel de dag te trollen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
[..]
- Bovendien is het totaal respectloos tegenover moslims, terwijl zij anders doen voorkomen.
Nou, dan heb je een bedevaartsoord en dan? Niks toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Hij is voor ajax, die neem je toch niet serieusquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Vooral dit punt is belangrijk voor je hé? Loop je daarom al heel de dag te trollen?
Er is niks getroll aan. Saddam hebben ze toch ook niet de zee in gedumpt voordat het nieuws naar buiten kwam. En dat is ook geen bedevaartsoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Vooral dit punt is belangrijk voor je hé? Loop je daarom al heel de dag te trollen?
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij is voor ajax, die neem je toch niet serieus
Ik vind het zielig dat de regering van de VS weer hartjes probeert te winnen door zich anders voor te doen. En men trapt er nog in ookquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Fucking belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef -Techno- het volgende:
Een moslim moet toch altijd met zijn hoofd richting Mekka begraven worden? Hoe gaat dat dan op zee?
O.a ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef -Techno- het volgende:
Een moslim moet toch altijd met zijn hoofd richting Mekka begraven worden?
Als ze dat nou ook gewoon zelf zeggenquote:
Tsja, wat die "moslims" deden bij het WTC was ook niet echt respectvol, vind je niet? ik had persoonlijk liever gezien dat ze hem publiekelijk in een leeuwekuil hadden geflikkert, maar ik heb hier ook wel vrede mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij zegt "omdat het anders een bedevaartsoord wordt", toch?
- Dat kun je voorkomen.
- Die zul je sowieso hebben als mensen dat per se willen.
- Bovendien is het totaal respectloos tegenover moslims, terwijl zij anders doen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |