Waarvoor dank.quote:
Net op tijd. Ik was al doorverbonden met de redactie van Fok voor mijn verbale bombardement.quote:
Het lag er ook wel dik op he?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik lees net in Duitse media dat de foto van Osama een fake is, dus niet door de Amerikanen uitgeven maar door iemand anders het net op geslingerd.
Kopieerwinkel o.i.d.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens moet ik grote hoeveelheden text uitprinten, iemand een idee hoe ik dat snel en effectief kan doen zonder mijn eigen huis/tuin/keuken printer daarvoor te gebruiken?
Kopieer winkel in de stad.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens moet ik grote hoeveelheden text uitprinten, iemand een idee hoe ik dat snel en effectief kan doen zonder mijn eigen huis/tuin/keuken printer daarvoor te gebruiken?
Hij heeft tenslotte deze actie opogezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Bush een beetje baalt vandaag.
4Chan nerds en grapjassen, the bane of modern society.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik lees net in Duitse media dat de foto van Osama een fake is, dus niet door de Amerikanen uitgeven maar door iemand anders het net op geslingerd.
quote:
Dank!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kopieer winkel in de stad.
Lekker studentikoos.
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kopieer winkel in de stad.
Lekker studentikoos.
Werken die dingen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Momenteel zit ik ruim 160 kilometer van mijn universiteit af, dus dat gaat het hem niet worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Genieten altijd dat gezucht en gesteunquote:Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Altijd leuk om de stekker er uit te trekken, waardoor de software niet automatisch reboot bij herinschakeling en je je hele uni afdeling lam legt. En iedereen de beta studenten gaat lastigvallen met printen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Waar dan plots op gemaakt worden van 2,5 GB met 1,25 uur buffertime. Been there
Een plot uitprinten op een printerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Waar dan plots op gemaakt worden van 2,5 GB met 1,25 uur buffertime. Been there
Op de EUR hebben ze hetzelfde systeem. Sterker nog, als je gebruik wilt maken van de printers in de T-building moet je een speciaal pasje regelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef eriksd het volgende:
Bij ons kan je alleen chippen als je wil printen. Typisch UvA
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef GSbrder het volgende:
Of zelf in de prioriteitsdirectory gaan sleutelen zodat je jouw printje binnen 5 minuten met topprioriteit uit de printer laat rollen, tot grote ontsteltenis van de wachtende menigte.
Omslachtig. Tegen die tijd heb ik al een printer bij elkaar verdient.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef GSbrder het volgende:
Of zelf in de prioriteitsdirectory gaan sleutelen zodat je jouw printje binnen 5 minuten met topprioriteit uit de printer laat rollen, tot grote ontsteltenis van de wachtende menigte.
Held.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef GSbrder het volgende:
U bent op de uni aanwezig?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
As we speak staat er een leuk rijtje voor de printer met een vooraan een vrouw die van die vragende gebaren maakt en op wat knoppen drukt. In een gebloemd jasje.
Nou, hork, sta op en help die damsel in distress.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
As we speak staat er een leuk rijtje voor de printer met een vooraan een vrouw die van die vragende gebaren maakt en op wat knoppen drukt. In een gebloemd jasje.
Lost cause.quote:
Nerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Zeeland het volgende:
Ik zit hier in een lege hogeschool. Ik heb binnen 2 minuten geprint als ik dat wil.![]()
Officieel is het hier meivakantie.
Er zijn hier studenten die margins verwisselen met dpi. Dan krijg je dwgfiles (geen pdfs) met 1200 dpi op a4 en meer facepalm materiaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een plot uitprinten op een printer![]()
En dat zit dan op een uni.
quote:Massapsycholoog Hans van de Sande van de Rijksuniversiteit Groningen analyseert de gebeurtenissen van vanochtend. 'Voor de moslims is dit een bittere nederlaag. De dood van Osama bin Laden gaat gewroken worden. Dat is zo helder als wat', zegt hij.
Dat zou heel goed kunnen.quote:
Nerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn hier studenten die margins verwisselen met dpi. Dan krijg je dwgfiles (geen pdfs) met 1200 dpi op a4 en meer facepalm materiaal.
Technobabble.quote:Er zijn hier studenten die margins verwisselen met dpi. Dan krijg je dwgfiles (geen pdfs) met 1200 dpi op a4 en meer facepalm materiaal.
Laat ze maar komen, arm yourselves brethren, for the time has come to repell the muslim invaders!quote:
Het gaat mij meer om de opmerking dat dit een nederlaag is voor de moslims.quote:
Voor een deel van de Moslims zal dit ook beslist zo zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de opmerking dat dit een nederlaag is voor de moslims.
Want onder de slachtofffers van 9/11 waren geen moslims?quote:
Maar zonder telefoon- of internetaansluiting.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Dutchnative het volgende:
Hij had overigens wel een riante villa naar het schijnt.
Nee, alleen ongelovigen en martelaren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Want onder de slachtofffers van 9/11 waren geen moslims?
Dat wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar zonder telefoon- of internetaansluiting.
Nee, de gematigde moslims zien hem toch maar als "scape goat" en Amerika is wederom de schuldige. Lame-asses.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de opmerking dat dit een nederlaag is voor de moslims.
Soms kan ik niet meer verhullen dat ik op de TU/e zitquote:
Wij vullen in Twente nog een aanvraagdocument in in vijfvoud, met florijnen bijgeleverd en een bankstatement, waarna vervolgens de postkoets richting de bank vertrekt om dit krediet te verlenen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms kan ik niet meer verhullen dat ik op de TU/e zit. Gelukkig kan ik wel profiteren van geekstuff zoals printtegoed ophogen per smartphone.
Zie eerlijk gezegd niet in wat de gemiddelde moslim met Bin Laden heeft te schaften.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de gematigde moslims zien hem toch maar als "scape goat" en Amerika is wederom de schuldige. Lame-asses.
Mr. Copy/Paste 2.0quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef eriksd het volgende:
Nu moet ik nog bronnen gaan toevoegen aan mijn stuk. Dat wordt nog wat.
Al die belachelijke regeltjes voor voetnoten ook.
Dat zal best.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een deel van de Moslims zal dit ook beslist zo zijn.
In Amsterdam accepteren ze "het is zo omdat ik het zeg" niet als bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef eriksd het volgende:
En je punt is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een deel van de Moslims zal dit ook beslist zo zijn.
Postkoets?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vullen in Twente nog een aanvraagdocument in in vijfvoud, met florijnen bijgeleverd en een bankstatement, waarna vervolgens de postkoets richting de bank vertrekt om dit krediet te verlenen.
Weet ik ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie eerlijk gezegd niet in wat de gemiddelde moslim met Bin Laden heeft te schaften.
Dat die man voor 85 procent gelijk heeft.quote:
Dat is niets nieuws hoor, die regeling bestond ook in de periode '39 - '45, mijn overgrootvader heeft er voor zijn bedrijf gretig gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Vanaf vandaag kunnen Polen trouwens ook zonder minimumloon in Duitsland uitgebuit worden. Dag goedkope arbeidskrachten
Gevalletje van oneerlijke concurrentie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Vanaf vandaag kunnen Polen trouwens ook zonder minimumloon in Duitsland uitgebuit worden. Dag goedkope arbeidskrachten
Als je in een of ander gehucht woont, zal je dat beeld ongetwijfeld hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat die man voor 85 procent gelijk heeft.
Verrek dat is waar, maar in deze iets minder luxueuze varianten zitten geen schermen achterin voor het gepeupel, slechts een poepemmer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Postkoets?
Hadden we het gister niet al over koetsen en trekschuiten.
Helaas niet. Daar ben ik doorgaans zeer sterk inquote:In Amsterdam accepteren ze "het is zo omdat ik het zeg" niet als bron?
Ik zet mijn bronnen altijd tussen haakjes in de tekst. Later maak ik er eindnoten van, volgens de NEN blabla methode uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef eriksd het volgende:
De Paardentram schudde van mijn daverende gelach, die de cabine vulde. Ik ga zo een stadsschreeuwer ende avondcourant een telegram sturenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij vullen in Twente nog een aanvraagdocument in in vijfvoud, met florijnen bijgeleverd en een bankstatement, waarna vervolgens de postkoets richting de bank vertrekt om dit krediet te verlenen.
Ook van die idiote journalisten die nu bij een moskee naar binnen wandelen en de bezoekers gaan vragen wat ze vinden van de dood van OBL. Kom op zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Zelfs m'n ex zanikte er weer over, ugh.
Doe toch eens normaal man.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je in een of ander gehucht woont, zal je dat beeld ongetwijfeld hebben.
Ach ja. De NEN.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zet mijn bronnen altijd tussen haakjes in de tekst. Later maak ik er eindnoten van, volgens de NEN blabla methode uiteraard.
Haha, geweldig, die malle Westerlingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook van die idiote journalisten die nu bij een moskee naar binnen wandelen en de bezoekers gaan vragen wat ze vinden van de dood van OBL. Kom op zeg.
Ik zou zeggen: doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook van die idiote journalisten die nu bij een moskee naar binnen wandelen en de bezoekers gaan vragen wat ze vinden van de dood van OBL. Kom op zeg.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Paardentram schudde van mijn daverende gelach, die de cabine vulde. Ik ga zo een stadsschreeuwer ende avondcourant een telegram sturen
Ik hoop niet dat ze binnen 1,5 jaar dat invoeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach ja. De NEN.
Tegen de tijd dat je afgestudeerd bent moet je de Euronormen kennen
Ik wil z'n muismat!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef eriksd het volgende:
Wanneer gaat De Stentor eigenlijk falliet? Kom ik Koos zijn pc en koffiebeker uit de boedel shoppen.
Wat klopt er niet aan mijn opmerking? Verder ben jij wel degene die anderen aan mag spreken op hun gedrag.quote:
Nooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef eriksd het volgende:
Wanneer gaat De Stentor eigenlijk falliet? Kom ik Koos zijn pc en koffiebeker uit de boedel shoppen.
Oh, hij is de primus inter pares in FB tegenwoordigquote:Wat klopt er niet aan mijn opmerking? Verder ben jij wel degene die anderen aan mag spreken op hun gedrag.
quote:
Alsof er een verband bestaat tussen mijn mening en waar ik woon.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn opmerking? Verder ben jij wel degene die anderen aan mag spreken op hun gedrag.
Nee, juichen omdat de terrorist achter de moord op de club waar je je toevallig mee identificeert is doodgeschoten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Compatibel het volgende:
Het wij-zij denken draait alweer op volle toeren begrijp ik![]()
Ohw, en juichen omdat de club waar je je toevallig mee identificeert iemand heeft vermoord
Staan ze in dedemsvaart ook op straat te juichen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof er een verband bestaat tussen mijn mening en waar ik woon.
Als jij elke dag over de zwervers zou struikelen zou je automatisch een stuk linkser worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof er een verband bestaat tussen mijn mening en waar ik woon.
We hebben hier geen noemenswaardig aantal Moslims, en waar ik woon zijn sowieso geen Moslims.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Staan ze in dedemsvaart ook op straat te juichen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |