Waarvoor dank.quote:
Net op tijd. Ik was al doorverbonden met de redactie van Fok voor mijn verbale bombardement.quote:
Het lag er ook wel dik op he?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik lees net in Duitse media dat de foto van Osama een fake is, dus niet door de Amerikanen uitgeven maar door iemand anders het net op geslingerd.
Kopieerwinkel o.i.d.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens moet ik grote hoeveelheden text uitprinten, iemand een idee hoe ik dat snel en effectief kan doen zonder mijn eigen huis/tuin/keuken printer daarvoor te gebruiken?
Kopieer winkel in de stad.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens moet ik grote hoeveelheden text uitprinten, iemand een idee hoe ik dat snel en effectief kan doen zonder mijn eigen huis/tuin/keuken printer daarvoor te gebruiken?
Hij heeft tenslotte deze actie opogezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat Bush een beetje baalt vandaag.
4Chan nerds en grapjassen, the bane of modern society.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik lees net in Duitse media dat de foto van Osama een fake is, dus niet door de Amerikanen uitgeven maar door iemand anders het net op geslingerd.
quote:
Dank!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kopieer winkel in de stad.
Lekker studentikoos.
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kopieer winkel in de stad.
Lekker studentikoos.
Werken die dingen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Momenteel zit ik ruim 160 kilometer van mijn universiteit af, dus dat gaat het hem niet worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Genieten altijd dat gezucht en gesteunquote:Studentikoos zijn je universiteitsnetwerk-printers. Nemen je gestresste medestudenten je ook in dank af.
Altijd leuk om de stekker er uit te trekken, waardoor de software niet automatisch reboot bij herinschakeling en je je hele uni afdeling lam legt. En iedereen de beta studenten gaat lastigvallen met printen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Waar dan plots op gemaakt worden van 2,5 GB met 1,25 uur buffertime. Been there
Een plot uitprinten op een printerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Waar dan plots op gemaakt worden van 2,5 GB met 1,25 uur buffertime. Been there
Op de EUR hebben ze hetzelfde systeem. Sterker nog, als je gebruik wilt maken van de printers in de T-building moet je een speciaal pasje regelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef eriksd het volgende:
Bij ons kan je alleen chippen als je wil printen. Typisch UvA
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef GSbrder het volgende:
Of zelf in de prioriteitsdirectory gaan sleutelen zodat je jouw printje binnen 5 minuten met topprioriteit uit de printer laat rollen, tot grote ontsteltenis van de wachtende menigte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |