Nou uhhhquote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, na reprotage, ook altijd leuk.
Daar zouden ze streams op moeten zetten, geen script meer nodig en ook geen prijzengeld te verdelen. En geen cameramensen nodig, de beelden kunnen rechtstreeks van de camera`s die toch al draaien.
Ik snapte er inderdaad ook helemaal niks vanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn je posts niet heel duidelijk.
Pizza sjoelen met dank aan Stabilityquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoe komt Jo nou eigenlijk aan een tweede sticker? Of zie ik dat verkeerd?
eerste keer dat ik het zie maar ik word fan.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, na reprotage, ook altijd leuk.
Daar zouden ze streams op moeten zetten, geen script meer nodig en ook geen prijzengeld te verdelen. En geen cameramensen nodig, de beelden kunnen rechtstreeks van de camera`s die toch al draaien.
vertel ?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn je posts niet heel duidelijk.
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik snapte er inderdaad ook helemaal niks van
klopt volgens mij welquote:
dat dus ...wat begrijpen ze niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel niet teruggelezen, maar volgens mij zei Liesje dat er hier met walging over Mo werd gesproken (eensch) en heeft Noelle die indruk niet.
Kort maar krachtig.
Lijm he? Dat vliegt gelijk op haar bekquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoe komt Jo nou eigenlijk aan een tweede sticker? Of zie ik dat verkeerd?
Jij wil dat Lies met 'bewijzen' komt. En dat lijkt me nogal onnodig, er wordt hier overduidelijk met de nodige walging over de bewoners gesproken.quote:
Nee hoor maar als er al twee mensen zijn die het een beetje onduidelijk vinden ligt het dan aan ons ofwat?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...
Niet helemaalquote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel niet teruggelezen, maar volgens mij zei Liesje dat er hier met walging over Mo werd gesproken (eensch) en heeft Noelle die indruk niet.
Kort maar krachtig.
niet met bewijzen maar haar walging is onduidelijk.. heb het idee dat het richting users is?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wil dat Lies met 'bewijzen' komt. En dat lijkt me nogal onnodig, er wordt hier overduidelijk met de nodige walging over de bewoners gesproken.
De streams heb ik idd alleen 's nachts aan. Overdags lees ik soms wel eens in de COS. Als de zon niet schijnt dan hè!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
quote:
quote:
Knip wat niet belangrijke posts.quote:
Die walging die ik hier soms lees.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh, ik blijf er niet over doorgaan jij quote mij.
En ik heb geen walging, zoals ik al zei, zelfs niet voor Jo hoewel ik me erg aan haar erger.
Waaruit de walging voor Mo blijkt ga ik zoals ik al zei niet allemaal opzoeken, geen zin in.
Je komt hier regelmatig, dus misschien dat het je opgevallen was.
Zo lees ik regelmatig termen als smerige hoer, ranzig wijf, en ik neem aan dat ze ook valt onder de term in en inslechte secreten.
Ik walg ook weleens, best lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
niet met bewijzen maar haar walging is onduidelijk.. heb het idee dat het richting users is?
Je goed recht. Ik volg het in de avond en lees veel terug om een een idee te krijgen wat er gebeurt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
![]()
[..]
De streams heb ik idd alleen 's nachts aan. Overdags lees ik soms wel eens in de COS. Als de zon niet schijnt dan hè!
Je mening wil je niet zetten nu en snap dat als mod.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Knip wat niet belangrijke posts.
[..]
Die walging die ik hier soms lees.
dat is standaard op FOK ...dat risico nemen de deelnemers zelf als ze aan zon prog.. gaan meedoen en al helemaal als je als een hoogbegaafde 30 tiger gaat lopen te brullen en janken als een 5 jarige... Gerard daarintegen komt er goed vanafquote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wil dat Lies met 'bewijzen' komt. En dat lijkt me nogal onnodig, er wordt hier overduidelijk met de nodige walging over de bewoners gesproken.
Zeiden ze dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:21 schreef ToughLove het volgende:
Sharon en Jo weten ook al dat het rad op Mo komt
voorspellende geestquote:Op maandag 2 mei 2011 01:21 schreef ToughLove het volgende:
Sharon en Jo weten ook al dat het rad op Mo komt
Zucht. Ik heb geen walging. Ik had het over walging die ik hier soms lees. En mocht het je ontgaan zijn dat mensen hun walging over Mo hier soms uiten, dat heeft het ook geen zin om quotes aan te halen denk ik zomaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
niet met bewijzen maar haar walging is onduidelijk.. heb het idee dat het richting users is?
Ja. ze zeiden wij hebben nooit geluk het zal Monique wel worden.quote:
Je mening is bijgedraaid dus qua nacht streamers, ja het is zaaien en oogsten somsquote:Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je goed recht. Ik volg het in de avond en lees veel terug om een een idee te krijgen wat er gebeurt is.
Dus je doelt op hetzelfde als wat ik denk. zeg dat dan ipv zo omslachtig te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zucht. Ik heb geen walging. Ik had het over walging die ik hier soms lees. En mocht het je ontgaan zijn dat mensen hun walging over Mo hier soms uiten, dat heeft het ook geen zin om quotes aan te halen denk ik zomaar.
hierna zei JoJo dat ze het gedoe van Mo niet heeft vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ja. ze zeiden wij hebben nooit geluk het zal Monique wel worden.
Mijn God....quote:Op maandag 2 mei 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je mening wil je niet zetten nu en snap dat als mod.
Je walgt van mensen die hier iets posten zo komt het over bij mij.
Mening blijft hetzelfdequote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mening is bijgedraaid dus qua nacht streamers, ja het is zaaien en oogsten soms
zijn allemaal schapenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Doe jij even een quote waarin ik zeg dat ik walg van mensen die hier posten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Kom je morgen vroeg weer even ....quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Ik lees net 10 posts mee, en begreep precies wat Liesje bedoelde. Dus zo onduidelijk is ze nou ook weer niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dus je doelt op hetzelfde als wat ik denk. zeg dat dan ipv zo omslachtig te doen.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dus je doelt op hetzelfde als wat ik denk. zeg dat dan ipv zo omslachtig te doen.
quote:
ohw kut!! ik zie nu pas dat je blauw bentquote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 post.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Dat is dus wel cool een mening hebben, maar een andere respecteren gaat soms best moeilijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mening blijft hetzelfde![]()
Waardeer je wel.
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Morgenochtend 7 uur stream verslag van Liesje1979...heel obejctief.
Truste FOK!
Waar dan, ik hou me voor mijn gevoel juist altijd nog in.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 post.
Daarom gestopt ermee.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.
Arme Flipquote:Op maandag 2 mei 2011 01:29 schreef bull-sjitt het volgende:
maargoed
ontopic:
JoJo nog op dus morgen weer een bitch (nog groter dan normaal)
Braaf Liesje!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar dan, ik hou me voor mijn gevoel juist altijd nog in.
Ik lees alleen die van jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.
Respect verdien je.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus wel cool een mening hebben, maar een andere respecteren gaat soms best moeilijk.
Heb ik ook een handje van hoor
Nou ik dacht het dus niet. Jij zegt dat ik walg van de mensen die hier posten en ik wil graag een post van mij zien die dat bewijst. Ik moet morgen vroeg werken dus ik ga er niet op wachten, en lees het morgenvroeg wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
Lees je eigen post eens terug mens , nu de onschuld uithangenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik dacht het dus niet. Jij zegt dat ik walg van de mensen die hier posten en ik wil graag een post van mij zien die dat bewijst. Ik moet morgen vroeg werken dus ik ga er niet op wachten, en lees het morgenvroeg wel.
Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug mens , nu de onschuld uithangen
Niets is wat het lijkt en stem bepaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
Sharon zegt het al: met die spelletjes moet je geluk hebben ...waarop Jo haar aankijkt met een blik naar boven..... met ander woorden ....de stem bepaald ...
mamajo bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt en stem bepaald.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.![]()
Truste kutlui.
Je drukt je wel zo uit hier...lees eens terug.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.![]()
Truste kutlui.
Helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je drukt je wel zo uit hier...lees eens terug.
Truste, slaap lekker...
Notequote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste kutlui.
Zijn wij nu opeens kutlui, of is het een vergissing?quote:
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zijn wij nu opeens kutlui, of is het een vergissing?
die JoJo zweert me wat afquote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.
Kutlui is meervoud Lies!!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste kutlui.
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.
Ach gossie, nee toch.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Modje sollicitatie ...Ghehehehe..mislukt!
Is dat niet het zelfde dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
Maar Noelle, serieus, Liesje zegt nergens dat ze walgt van de posters. Ze heeft het over de walging die ze in de posts ziet.
Kutcoosquote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Kutlui is meervoud Lies!!Nu voel ik me ook aangesproken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |