Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug mens , nu de onschuld uithangen
Niets is wat het lijkt en stem bepaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
Sharon zegt het al: met die spelletjes moet je geluk hebben ...waarop Jo haar aankijkt met een blik naar boven..... met ander woorden ....de stem bepaald ...
mamajo bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt en stem bepaald.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.![]()
Truste kutlui.
Je drukt je wel zo uit hier...lees eens terug.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is helemaal goed met je, ik heb ze net overzichtelijk voor je in een quote gezet. Ik gebruikte het woord walging in een heel andere context. Maar als jij wil dat ik walg van de mensen hier, zoals je wilt.![]()
Truste kutlui.
Helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je drukt je wel zo uit hier...lees eens terug.
Truste, slaap lekker...
Notequote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste kutlui.
Zijn wij nu opeens kutlui, of is het een vergissing?quote:
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zijn wij nu opeens kutlui, of is het een vergissing?
die JoJo zweert me wat afquote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.
Kutlui is meervoud Lies!!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste kutlui.
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet voor iedereen herkenbaar.
Ach gossie, nee toch.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Modje sollicitatie ...Ghehehehe..mislukt!
Is dat niet het zelfde dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:37 schreef mootie het volgende:
Maar Noelle, serieus, Liesje zegt nergens dat ze walgt van de posters. Ze heeft het over de walging die ze in de posts ziet.
Kutcoosquote:Op maandag 2 mei 2011 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Kutlui is meervoud Lies!!Nu voel ik me ook aangesproken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |