quote:
ohw kut!! ik zie nu pas dat je blauw bentquote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Doe jij even een quote waarin ik zeg dat ik walg van mensen die hier posten.
Geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 post.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn God....![]()
![]()
![]()
Doe jij even een quote waarin ik zeg dat ik walg van mensen die hier posten.
Dat is dus wel cool een mening hebben, maar een andere respecteren gaat soms best moeilijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mening blijft hetzelfde![]()
Waardeer je wel.
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Morgenochtend 7 uur stream verslag van Liesje1979...heel obejctief.
Truste FOK!
Waar dan, ik hou me voor mijn gevoel juist altijd nog in.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geoordeeld, beoordeeld en veroordeeld in 1 post.
Daarom gestopt ermee.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.
Arme Flipquote:Op maandag 2 mei 2011 01:29 schreef bull-sjitt het volgende:
maargoed
ontopic:
JoJo nog op dus morgen weer een bitch (nog groter dan normaal)
Braaf Liesje!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar dan, ik hou me voor mijn gevoel juist altijd nog in.
Ik lees alleen die van jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Streamverslagen horen sowieso objectief te zijn, ongeacht wie ze schrijft.
Respect verdien je.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus wel cool een mening hebben, maar een andere respecteren gaat soms best moeilijk.
Heb ik ook een handje van hoor
Nou ik dacht het dus niet. Jij zegt dat ik walg van de mensen die hier posten en ik wil graag een post van mij zien die dat bewijst. Ik moet morgen vroeg werken dus ik ga er niet op wachten, en lees het morgenvroeg wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!
Lees je eigen post eens terug mens , nu de onschuld uithangenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik dacht het dus niet. Jij zegt dat ik walg van de mensen die hier posten en ik wil graag een post van mij zien die dat bewijst. Ik moet morgen vroeg werken dus ik ga er niet op wachten, en lees het morgenvroeg wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |