Nou uhhhquote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, na reprotage, ook altijd leuk.
Daar zouden ze streams op moeten zetten, geen script meer nodig en ook geen prijzengeld te verdelen. En geen cameramensen nodig, de beelden kunnen rechtstreeks van de camera`s die toch al draaien.
Ik snapte er inderdaad ook helemaal niks vanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn je posts niet heel duidelijk.
Pizza sjoelen met dank aan Stabilityquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoe komt Jo nou eigenlijk aan een tweede sticker? Of zie ik dat verkeerd?
eerste keer dat ik het zie maar ik word fan.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, na reprotage, ook altijd leuk.
Daar zouden ze streams op moeten zetten, geen script meer nodig en ook geen prijzengeld te verdelen. En geen cameramensen nodig, de beelden kunnen rechtstreeks van de camera`s die toch al draaien.
vertel ?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn je posts niet heel duidelijk.
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik snapte er inderdaad ook helemaal niks van
klopt volgens mij welquote:
dat dus ...wat begrijpen ze niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel niet teruggelezen, maar volgens mij zei Liesje dat er hier met walging over Mo werd gesproken (eensch) en heeft Noelle die indruk niet.
Kort maar krachtig.
Lijm he? Dat vliegt gelijk op haar bekquote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoe komt Jo nou eigenlijk aan een tweede sticker? Of zie ik dat verkeerd?
Jij wil dat Lies met 'bewijzen' komt. En dat lijkt me nogal onnodig, er wordt hier overduidelijk met de nodige walging over de bewoners gesproken.quote:
Nee hoor maar als er al twee mensen zijn die het een beetje onduidelijk vinden ligt het dan aan ons ofwat?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...
Niet helemaalquote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel niet teruggelezen, maar volgens mij zei Liesje dat er hier met walging over Mo werd gesproken (eensch) en heeft Noelle die indruk niet.
Kort maar krachtig.
niet met bewijzen maar haar walging is onduidelijk.. heb het idee dat het richting users is?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wil dat Lies met 'bewijzen' komt. En dat lijkt me nogal onnodig, er wordt hier overduidelijk met de nodige walging over de bewoners gesproken.
De streams heb ik idd alleen 's nachts aan. Overdags lees ik soms wel eens in de COS. Als de zon niet schijnt dan hè!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sommige volgen het alleen in de nacht uren ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |