niet alleen bij Moquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk en snap ook wel dat ze dat bij Mo echt wel een aantal keer gedaan hebben maar toch niet het gehele gedrag van een bepaald persoon?
Moet de bak weer naar buiten.. Ik zou nog even wachten tis best vroegquote:
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..quote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is andersom De cos is/was soms een nogo voor de mensen die Gerard niet zo zag zitten. Je kreeg van alles naar je hoofd
Vreemd hé als je om elf uur naar bed gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Sharon kan de slaap ook nog niet vatten.
omdat Mo opzich een leuke meid isquote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..
Dan heb ik geen verklaring voor proMo.
Weet ik maar Mo was gewoon een voorbeeld. Jo is ook een aantal keer jankend naar dkvdw gegaan en kwam toen ineens heel anders terug. Maar geloof je nou echt dat al die bewoners in het echte leven heel anders zijn?quote:
Best wel, maar het schijn dat dat een dag geestelijk voor hun als een week voelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd hé als je om elf uur naar bed gaat
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk heb ik met geen enkele bewoner moeite (of gehad) behalve met Jo.
Ja maar als de afgelopen twee keer gewoon gestemd was had ze er wel meer gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
omdat Mo opzich een leuke meid is
vinden de bewoners daar ook .....1 tegenstem gedurende 11 weken
ik denk dat dat ook de omslag in haar gedrag verklaardquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
Mo was in de eerste weken best te behappen totdat ze labiel gedrag ging vertonen en denk zelf door achter. Mo is nooit genomineerd ...reden ???
Mo heb geen inkomsten gehad voor SST.
Mijn idee is dat Mo als derde gaat met een koffertje, zo heb de stem bepaald dat ze in de finale komt als ze blijft.
Dat is niet helemaal waar .. Het maakte wel uit. Zie het gouden kruisjequote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..
Dan heb ik geen verklaring voor proMo.
Onzin.......lui lekkerland daar, thuis heb je meer zorgenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Best wel, maar het schijn dat dat een dag geestelijk voor hun als een week voelt.
meer met het nep huilen van JoJoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?
Gerard gezien in Daily afgelopen vrijdag?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin.......lui lekkerland daar, thuis heb je meer zorgen
wallen als vuilniszakken ( nee niet die van JoJo)quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard gezien in Daily afgelopen vrijdag?
Die man was op.
Gerard....tja.....die heeft misschien ook iets minder zorgen thuisquote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die man was op.
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?
Snap je quote niet ?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wallen als vuilniszakken ( nee niet die van JoJo)
Maar daar blijf je toch niet voor weg? Omdat mensen commentaar op je hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar .. Het maakte wel uit. Zie het gouden kruisje
Ik heb nog steeds geen klik met wat daar huist.. Meer met sommige dames in de jungle.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk heb ik met geen enkele bewoner moeite (of gehad) behalve met Jo.
de meeste "kreten "hier is schaapgedrag lekker met de meute meelopenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
Bij Alex was het ook goed te zien! Groot verschil met hoe hij het huis in ging.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die man was op.
Zeker wel, ervaring opdoen en winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gerard....tja.....die heeft misschien ook iets minder zorgen thuis![]()
Maar het zag er niet uit dat ie ook maar enige stress had ik het huis.
Ik ben er toch nogquote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar daar blijf je toch niet voor weg? Omdat mensen commentaar op je hebben?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet de bak weer naar buiten.. Ik zou nog even wachten tis best vroeg
ja maar komt natuurlijk ook door spanning en reis etc. hequote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Bij Alex was het ook goed te zien! Groot verschil met hoe hij het huis in ging.
Denk toch dat je geestelijk gesloopt wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
Bij Alex was het ook goed te zien! Groot verschil met hoe hij het huis in ging.
Vertel ???quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
hier zijn ze allemaal zo lief voor elkaarquote:Op maandag 2 mei 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk toch dat je geestelijk gesloopt wordt.
Ze verwachten wat van je en wij krijgen niet mee wat er achter de schermen gebeurt he.
Op DGK terug te komen ...respect voor de mensen die dat daar zolang hebben vol gehouden.
Ook niet zo sterk als bijv met DGK maar daar had ik langer de tijd. Ik vond Jurien wel aardig, Aafke grappig, Sofie heel in het begin ook wel ok. En Guido vond ik tof, want internetnerd die stoer deed.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen klik met wat daar huist.. Meer met sommige dames in de jungle.
Mee eens. Dat weten wij als rls kijkers maar zoals je daar ook hoort ze hebben zich er niet in verdiept en nooit geweten dat het zo zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het als een achtbaan(of vliegtuig)...je stapt in en laat je gaan. Invloed heb je toch niet
Nou daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het als een achtbaan(of vliegtuig)...je stapt in en laat je gaan. Invloed heb je toch niet
In begin DGK ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hier zijn ze allemaal zo lief voor elkaar
Beetje naief om in een serie van 3 maanden te stappen zonder dat je weet hoe het werktquote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat weten wij als rls kijkers maar zoals je daar ook hoort ze hebben zich er niet in verdiept en nooit geweten dat het zo zou zijn.
Idd. 4 keer in een uur als ze op bed ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
Als dat klaar is in Portugal moet Mo echt effe langs de uroloog. Dat is toch niet normaal meer hoe vaak die zeikerd moet zeiken.
totdat ze het spelletje doorkregenquote:
heb iets opgevangen van een niersteenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. 4 keer in een uur als ze op bed ligt.
ja dat vind ik dus ook. wij zitten ons hier druk te maken om de invloed van het prograama en de bwoners zijn iedere week weer aan het hopen om naar niet naar huis te hoeven, die hebben er schijnbaar niet zoveel last van dusquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje naief om in een serie van 3 maanden te stappen zonder dat je weet hoe het werkt
Nierstenen dan heb je aanvallen en is niet prettig. Kronkel je wel wat langer.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heb iets opgevangen van een niersteen
Zo naief is dus Mo, met haar iqquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje naief om in een serie van 3 maanden te stappen zonder dat je weet hoe het werkt
geheel niet, maar je post dat zo dus dacht waarom ?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt dat ik quotes ga opzoeken om het te bewijzen, Doei, dat lijkt me niet zo nodig.
Niet nodig...het lot bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou iig een advocaat naar het contract laten kijken
Precies...om er dan achter te komen dat hun alle regels bepalenquote:
Dat is mijn manke ik vond en vind niemand echt grappig of sympathiek. Meestal duurt het even maar ik geef het wat dat betreft op. Ik heb geen favoriet dus ik zing het wel uit en wie er wint zal me een worst zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet zo sterk als bijv met DGK maar daar had ik langer de tijd. Ik vond Jurien wel aardig, Aafke grappig, Sofie heel in het begin ook wel ok. En Guido vond ik tof, want internetnerd die stoer deed.![]()
Van de mensen die er nu nog inzitten heb ik het meeste (het is niet heel veel) met Karim en Sharon, en Phil als hij tegen Jo ingaat.
sorry ...verkeerd gelezen dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het woordje `nu` heb ik overigens niet gebruikt.
Ze deed toch iets met rechten?quote:
ja maar wilde switchen naar actrice..denk jank films inhuilen.quote:
Wat is het probleem nu eigenlijk? Dat er negatief over Mo gesproken word ofwat?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sorry ...verkeerd gelezen dan.
Maar verklaar je nader als je hier over door blijft gaan.
Waar is bij jou de walging begonnen dan ?
En dat is niet omdat ze allemaal zoooooo gestrest zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
Ontopic...Sharon kan haar draai niet vinden en niet slapen.
meester in de rechtenquote:
Kan ze ook maar beter doenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja maar wilde switchen naar actrice..denk jank films inhuilen.
omdat ze niet meer naar karim kan loerenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
Ontopic...Sharon kan haar draai niet vinden en niet slapen.
Dan zal ze wel uitgedoktert hebben dat ze kan winnen...mja ze zit er nog in dus........quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
meester in de rechten
toegespitst op fiscaal recht
Huh, ik blijf er niet over doorgaan jij quote mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sorry ...verkeerd gelezen dan.
Maar verklaar je nader als je hier over door blijft gaan.
Waar is bij jou de walging begonnen dan ?
lees even terug ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk? Dat er negatief over Mo gesproken word ofwat?
Deze dus Liesje!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ze voortaan gewoon om 20:00 uur naar bed sturenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh, ik blijf er niet over doorgaan jij quote mij.
En ik heb geen walging, zoals ik al zei, zelfs niet voor Jo hoewel ik me erg aan haar erger.
Waaruit de walging voor Mo blijkt ga ik zoals ik al zei niet allemaal opzoeken, geen zin in.
Je komt hier regelmatig, dus misschien dat het je opgevallen was.
Zo lees ik regelmatig termen als smerige hoer, ranzig wijf, en ik neem aan dat ze ook valt onder de term in en inslechte secreten.
Kort samengevat: Mo d'r kut ruikt nu naar viooltjes![]()
Ja dat was juist het probleem ik snapte het niet goed omdat er volgens mij nu niks over Mo gezegd is toch? Tenminste niks ergs toch? Daarom mijn reactie maargoeedquote:
Oh tv even kijken of ie het nog doetquote:
Te moeilijk ? Post het dan niet .quote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zucht....
Daar geef ik toch net antwoord op mens.
Volg ik ookquote:
Ja kut quote !! maar geen zin in correctiesquote:
iddquote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
zegt Jo nu dat Sharon het beslissende spel van het vissen heeft gewonnen?
Hoe je met een bakkie op vastgebonden op een soort van steekwagentje rondgereden wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volg ik ook![]()
Die docu daarvoor was ook heftig
Dan hebben Sharon en Flip dus voor dat spel nog een sticker gekregen.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef snetje het volgende:
zegt Jo nu dat Sharon het beslissende spel van het vissen heeft gewonnen?
Ja kijk ik altijd, na reprotage, ook altijd leuk.quote:
Klopt wel maar daar is toch niks aan te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef mootie het volgende:
Zonder iets terug te zoeken beweer ik ook dat er hier echt bakken walging doorheengaan. Op het debiele af. Of gewoon debiel eik.
Jij wint. Geen idee wat je punt nou precies was en wat je wilde horen maar je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij wint. Geen idee wat je punt nou precies was en wat je wilde horen maar je hebt helemaal gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |