Zo naief is dus Mo, met haar iqquote:Op maandag 2 mei 2011 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje naief om in een serie van 3 maanden te stappen zonder dat je weet hoe het werkt
geheel niet, maar je post dat zo dus dacht waarom ?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt dat ik quotes ga opzoeken om het te bewijzen, Doei, dat lijkt me niet zo nodig.
Niet nodig...het lot bepaaldquote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou iig een advocaat naar het contract laten kijken
Precies...om er dan achter te komen dat hun alle regels bepalenquote:
Dat is mijn manke ik vond en vind niemand echt grappig of sympathiek. Meestal duurt het even maar ik geef het wat dat betreft op. Ik heb geen favoriet dus ik zing het wel uit en wie er wint zal me een worst zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet zo sterk als bijv met DGK maar daar had ik langer de tijd. Ik vond Jurien wel aardig, Aafke grappig, Sofie heel in het begin ook wel ok. En Guido vond ik tof, want internetnerd die stoer deed.![]()
Van de mensen die er nu nog inzitten heb ik het meeste (het is niet heel veel) met Karim en Sharon, en Phil als hij tegen Jo ingaat.
sorry ...verkeerd gelezen dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het woordje `nu` heb ik overigens niet gebruikt.
Ze deed toch iets met rechten?quote:
ja maar wilde switchen naar actrice..denk jank films inhuilen.quote:
Wat is het probleem nu eigenlijk? Dat er negatief over Mo gesproken word ofwat?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sorry ...verkeerd gelezen dan.
Maar verklaar je nader als je hier over door blijft gaan.
Waar is bij jou de walging begonnen dan ?
En dat is niet omdat ze allemaal zoooooo gestrest zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
Ontopic...Sharon kan haar draai niet vinden en niet slapen.
meester in de rechtenquote:
Kan ze ook maar beter doenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja maar wilde switchen naar actrice..denk jank films inhuilen.
omdat ze niet meer naar karim kan loerenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Noelle06 het volgende:
Ontopic...Sharon kan haar draai niet vinden en niet slapen.
Dan zal ze wel uitgedoktert hebben dat ze kan winnen...mja ze zit er nog in dus........quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
meester in de rechten
toegespitst op fiscaal recht
Huh, ik blijf er niet over doorgaan jij quote mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
sorry ...verkeerd gelezen dan.
Maar verklaar je nader als je hier over door blijft gaan.
Waar is bij jou de walging begonnen dan ?
lees even terug ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk? Dat er negatief over Mo gesproken word ofwat?
Deze dus Liesje!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
Ik zou ze voortaan gewoon om 20:00 uur naar bed sturenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh, ik blijf er niet over doorgaan jij quote mij.
En ik heb geen walging, zoals ik al zei, zelfs niet voor Jo hoewel ik me erg aan haar erger.
Waaruit de walging voor Mo blijkt ga ik zoals ik al zei niet allemaal opzoeken, geen zin in.
Je komt hier regelmatig, dus misschien dat het je opgevallen was.
Zo lees ik regelmatig termen als smerige hoer, ranzig wijf, en ik neem aan dat ze ook valt onder de term in en inslechte secreten.
Kort samengevat: Mo d'r kut ruikt nu naar viooltjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |