niet alleen bij Moquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk en snap ook wel dat ze dat bij Mo echt wel een aantal keer gedaan hebben maar toch niet het gehele gedrag van een bepaald persoon?
Moet de bak weer naar buiten.. Ik zou nog even wachten tis best vroegquote:
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..quote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is andersom De cos is/was soms een nogo voor de mensen die Gerard niet zo zag zitten. Je kreeg van alles naar je hoofd
Vreemd hé als je om elf uur naar bed gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Sharon kan de slaap ook nog niet vatten.
omdat Mo opzich een leuke meid isquote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..
Dan heb ik geen verklaring voor proMo.
Weet ik maar Mo was gewoon een voorbeeld. Jo is ook een aantal keer jankend naar dkvdw gegaan en kwam toen ineens heel anders terug. Maar geloof je nou echt dat al die bewoners in het echte leven heel anders zijn?quote:
Best wel, maar het schijn dat dat een dag geestelijk voor hun als een week voelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vreemd hé als je om elf uur naar bed gaat
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk heb ik met geen enkele bewoner moeite (of gehad) behalve met Jo.
Ja maar als de afgelopen twee keer gewoon gestemd was had ze er wel meer gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
omdat Mo opzich een leuke meid is
vinden de bewoners daar ook .....1 tegenstem gedurende 11 weken
ik denk dat dat ook de omslag in haar gedrag verklaardquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
Mo was in de eerste weken best te behappen totdat ze labiel gedrag ging vertonen en denk zelf door achter. Mo is nooit genomineerd ...reden ???
Mo heb geen inkomsten gehad voor SST.
Mijn idee is dat Mo als derde gaat met een koffertje, zo heb de stem bepaald dat ze in de finale komt als ze blijft.
Dat is niet helemaal waar .. Het maakte wel uit. Zie het gouden kruisjequote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja ach, 't maakt niet uit voor wie je bent want er zijn toch genoeg mensen die je erom aanvallen. Daar zou ik niet voor wegblijven..
Dan heb ik geen verklaring voor proMo.
Onzin.......lui lekkerland daar, thuis heb je meer zorgenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Best wel, maar het schijn dat dat een dag geestelijk voor hun als een week voelt.
meer met het nep huilen van JoJoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?
Gerard gezien in Daily afgelopen vrijdag?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin.......lui lekkerland daar, thuis heb je meer zorgen
wallen als vuilniszakken ( nee niet die van JoJo)quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard gezien in Daily afgelopen vrijdag?
Die man was op.
Gerard....tja.....die heeft misschien ook iets minder zorgen thuisquote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard gezien in Daily afgelopen vrijdag?
Die man was op.
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat janken van Mo had je ook geen moeite mee?
Snap je quote niet ?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wallen als vuilniszakken ( nee niet die van JoJo)
Maar daar blijf je toch niet voor weg? Omdat mensen commentaar op je hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar .. Het maakte wel uit. Zie het gouden kruisje
Ik heb nog steeds geen klik met wat daar huist.. Meer met sommige dames in de jungle.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk heb ik met geen enkele bewoner moeite (of gehad) behalve met Jo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |