Wat geloof jij ervan danquote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze is bloedfanatiek
speelt een spel om te winnen
maar wil ook graag naar huis
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt 'zeggen wat hij zo leuk aan haar vindt'.
ik geloof dat als ze genomineerd wordt dat dat geen gehuil gaat opleverenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het huis he. Hier natuurlijk niet maar als zij dan weer gaat zitten janken en zeuren dat ze nu zeker naar huis gaat levert dat toch weer ergernis op hier toch
Te weinig inkomsten als ze genomineerd zal staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:19 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik geloof dat als ze genomineerd wordt dat dat geen gehuil gaat opleveren
misschien wat van spanning maar niet omdat ze genomineerd is
het is straks nog maar een week.. en ze schijnt al gezegd te hebben dat ze de finale in wil voor mensen die dat niet hebben gehaald.. echt dat zij wil winnen hoor! daar is ze al vanaf dag 1 mee bezig geweest!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze is bloedfanatiek
speelt een spel om te winnen
maar wil ook graag naar huis
ze wil graag naar huisquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:19 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik geloof dat als ze genomineerd wordt dat dat geen gehuil gaat opleveren
misschien wat van spanning maar niet omdat ze genomineerd is
slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Urb het volgende:
Ben pitten, over 5 uurtjes gaat de wekker alweer.![]()
Truste stre-amers.
Alsof ze geen 24 uur mocht aanvragen. Geloof daar nog steeds helemaal niks van. En zoals Geer ook al terecht aangaf als ze nou gewoon geweigerd had om te nomineren vorige week had dat waarschijnlijk als gevolg dat zij genomineerd stondquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze wil graag naar huis
maar via 24 uur ging niet
zichzelf nomineren mocht niet
en omdat ze zo fanatiek is ,is "uit handen geven "de beste optie voor haar
Welterustenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Urb het volgende:
Ben pitten, over 5 uurtjes gaat de wekker alweer.![]()
Truste stre-amers.
geld kwestie. Ze had al schulden toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:22 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Alsof ze geen 24 uur mocht aanvragen. Geloof daar nog steeds helemaal niks van. En zoals Geer ook al terecht aangaf als ze nou gewoon geweigerd had om te nomineren vorige week had dat waarschijnlijk als gevolg dat zij genomineerd stond
Ze jankt de hele boel uit elkaar en ligt nu nog in dat Portugese bed. Best knap. Fanatiek is ze door emotie, dat is niet echt handig. Ik weet het niet de uitslag kan er geen woord over zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze wil graag naar huis
maar via 24 uur ging niet
zichzelf nomineren mocht niet
en omdat ze zo fanatiek is ,is "uit handen geven "de beste optie voor haar
ze heeft vorige week zondag een gesprek gehad in de KVDWquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is straks nog maar een week.. en ze schijnt al gezegd te hebben dat ze de finale in wil voor mensen die dat niet hebben gehaald.. echt dat zij wil winnen hoor! daar is ze al vanaf dag 1 mee bezig geweest!
Truste Ruudjequote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welterusten allemaal en notte per chufi
Idd. maar ook dan gaat ze niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze heeft vorige week zondag een gesprek gehad in de KVDW
ze heeft toen op een gegeven ogenblik in de keuken gezegt dat ze het niet meer over naar huis gaan ging ( mocht) hebben er heeft ook langzaam een moodswing in de loop van de week
en daarna heb ik d'r alleen gisteren avond nog horen zeggen dat ze over 5 dagen naar huis gaat ( op het matje voor de deur tegen segredo)
dat ligt dan aan de regiequote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. maar ook dan gaat ze niet.
Ze gaat als derde... denk ik.
Dat dus , gebruikt door achter.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat ligt dan aan de regie
ik las vanmiddag een verhaal van iemand hier ( ex programma maker)
dat Mo makkelijk is in het programma veel emotie en makkelijk te sturen
Ja wat dat betreft hadden ze natuurlijk niks aan Gerard, die trapte daar natuurlijk niet in. Maar ik geloof nog steeds niet dat het door het programma komt dat Mo zich zo gedraagd.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat ligt dan aan de regie
ik las vanmiddag een verhaal van iemand hier ( ex programma maker)
dat Mo makkelijk is in het programma veel emotie en makkelijk te sturen
Mo is een zeer manipulatief meisje en daar hebben ze gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft hadden ze natuurlijk niks aan Gerard, die trapte daar natuurlijk niet in. Maar ik geloof nog steeds niet dat het door het programma komt dat Mo zich zo gedraagd.
Hoewel ik Aafke harstikke gezellig vind, vond ik haar toch wel een beetje zo overkomen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus , gebruikt door achter.
Aafke wilde dat al snel niet..ze wilde haar als hoerig mens neer zetten daar bedankte ze voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |