Neuh, schrale bedoelingquote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nog misstanden gesignaleerd? Heb je jezelf er kunnen vermaken?
Wij waren geile mannen omdat we vonden dat prostitutie een normale baan wasquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, ik wees de geile mannen op de kant van de zaak die onderbelicht bleef,,
Waarschijnlijk moet er enige motivatie aan te pas komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af voor hoeveel geld Whiskers haar moraal opzij zou zetten om met iemand naar bed te gaan. 10 euro? 100 euro? 1000? 1 miljoen? 10 miljoen?
Hangt natuurlijk ook van de 'cliënt' af.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af voor hoeveel geld Whiskers haar moraal opzij zou zetten om met iemand naar bed te gaan. 10 euro? 100 euro? 1000? 1 miljoen? 10 miljoen?
Klopt, alle respect voor hoeren. Geen "producten".quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Zeeland het volgende:
Ah, jij schijnt de TT nogal interessant te vinden.
Ook een van de mogelijke antwoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van de 'cliënt' af.
Nee tuurlijk niet..Da's normaal toch?? Studentjequote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij waren geile mannen omdat we vonden dat prostitutie een normale baan was?
Wij waren Homo economicus, niet homo testosteronus.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef JoaC het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal apen, dus we moeten onze ingewikkelde samenlevingen laten voor wat het is en bomen gaan beklimmen.
Voor 1 miljoen zal ik zelfs een avondje homo worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Is mijn dagbesteding relevantquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet..Da's normaal toch?? Studentje
Zou jij voor een miljoen euro geen seks hebben met Brad Pitt?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet..Da's normaal toch?? Studentje
Kapitalistquote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen zal ik zelfs een avondje homo worden.
We zullen het eens voorstellen aan VSquote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ook de postbode zie ik niet als een 'product'.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, alle respect voor hoeren. Geen "producten".
Precies, dat is ook mijn punt. Iedereen heeft een morele grens en Whiskers is er niet om dat voor anderen te bepalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:
Jij snapt hem.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn punt. Iedereen heeft een morele grens en Whiskers is er niet om dat voor anderen te bepalen.
Waarom?quote:
Dan heb ik ook jouw dagbesteding nodig.quote:
Maar wel voor zichzelf, en ze heeft het volste recht dat te bewakenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn punt. Iedereen heeft een morele grens en Whiskers is er niet om dat voor anderen te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |