Ik zou Doutzen Kroes ook wel een kusje willen gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat doutzen kroes mooi was, de rest zoek je maar zelf op.
Kindje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik zou Doutzen Kroes ook wel een kusje willen geven
Ik voel met je mee man, ik heb pijn in mijn rug na een duikeling met mijn fiets veroorzaakt door een dronken mongool. Geen pijnstillers in huis thoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, heb hoofdpijn en moet nog heel wat arbeit doen heute nachtdus ja
whutquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef SpecialK het volgende:
Your musical compatibility with linpunt is High
ging het nooit, stiekem ging het over dior sandalen.. wtf.. sandalen.. dat woord alleen doet mij al denken aan van die verpleegsters met gezondheidssandalen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit topic is kut omdat het niet meer over vechten gaat.
Ik heb nog wel wat liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man, ik heb pijn in mijn rug na een duikeling met mijn fiets veroorzaakt door een dronken mongool. Geen pijnstillers in huis tho
Je lastfm account. Je luistert wel erg veel naar de Plain White T's, zeg.quote:
oh haha, maar die staat nooit meer aan.. want mijn iphone doet niet aan scrobblen.. eigenlijk luister ik nog veul meer muziek..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je lastfm account. Je luistert wel erg veel naar de Plain White T's, zeg.
oh ja, we zijn helemaal vergeten te geilen op die dior sandalen (quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
whut
[..]
ging het nooit, stiekem ging het over dior sandalen.. wtf.. sandalen.. dat woord alleen doet mij al denken aan van die verpleegsters met gezondheidssandalen..
Verpleegsters met gezondheidssandalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
ging het nooit, stiekem ging het over dior sandalen.. wtf.. sandalen.. dat woord alleen doet mij al denken aan van die verpleegsters met gezondheidssandalen..
boehoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
oh ja, we zijn helemaal vergeten te geilen op die dior sandalen () en TS te adoreren omdat ze die heeft
En H&M maxi dresses?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
boehoe.
Bottega Veneta vind ik veel cooler dan Dior.
Pics van verpleegstersquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Verpleegsters met gezondheidssandalen.![]()
Verpleegsters op airmaxen.
Begin jij nou ook?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
boehoe.
Bottega Veneta vind ik veel cooler dan Dior.
dresses? er is maar 1tje nice. De rest heeft kutpanter-sailor-bloemtjesprintjes.quote:
Nog nooit gehad die shit, redt het wel zonder denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggenkom maar halen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
dresses? er is maar 1tje nice. De rest heeft kutpanter-sailor-bloemtjesprintjes.
Ready-to-wear is Dior nou eenmaal niet zo sterk, alleen de couture collectie is nais.
kom fegtuh dang a zemmelquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je wel het ziekenhuis in slaan.
Stalker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
achter de toonbank bij jeans centre ja
da was maar 2 maandjes.. toen kreeg ik meer betaald voor minder en leuker werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
achter de toonbank bij jeans centre ja
ik werk thuis en heb een breitling van 8K dus dat kan bestquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En die Cartier had je zeker ook omdat je schoonmaakte in een juwelier
Who are you fooling
ik heb lekker seiko moonphase indicator van 12kquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ik werk thuis en heb een breitling van 8K dus dat kan best
Ga jij je nou maar inschrijven bij James Boswellquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
hey, we horen GLC te bashen, niet die andere.
Nee want je vader werkt bij de blokkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik heb lekker seiko moonphase indicator van 12k
ja man, beetje horloges en sieraden fixen schoonmaken noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En die Cartier had je zeker ook omdat je schoonmaakte in een juwelier
Who are you fooling
Oh kut exposed @ fokquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Nee want je vader werkt bij de blokker
Tanden die dansenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wollah ik laat je tanden dansen aah kehba.
als 'vestigingsmanager' hoeft ie zich niet voor te schamen hoor, hij haalt alsnog een modaal inkomen binnen denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh kut exposed @ fok
FFFFFFFFUUUUUUUUUUU
wacht a mattie ik hep mo en ab al gebelt zemmalhooft, beter ga je nu wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wollah ik laat je tanden dansen aah kehba.
ik pak even een snickerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
als 'vestigingsmanager' hoeft ie zich niet voor te schamen hoor, hij haalt alsnog een modaal inkomen binnen denk ik
ja ik wil stiekem ook wel dat mijn moeder daar bij de kwaliteitsafdeling zat zoals jouwe dan kregen wij tenminste ook een pak snickers als kerstpakketquote:
Goudsmidquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja man, beetje horloges en sieraden fixen schoonmaken noemen
Daar ben je dan goudsmid voor.
sowieso goud..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Goudsmiddie bladgouden oorbellen die jij altijd draagt zijn zeker ook van de kermis
Heul nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Goudsmiddie bladgouden oorbellen die jij altijd draagt zijn zeker ook van de kermis
Als je pics nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ga er denk eentje openen over vadsige mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |