kom fegtuh dang a zemmelquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je wel het ziekenhuis in slaan.
Stalker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
achter de toonbank bij jeans centre ja
da was maar 2 maandjes.. toen kreeg ik meer betaald voor minder en leuker werkquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
achter de toonbank bij jeans centre ja
ik werk thuis en heb een breitling van 8K dus dat kan bestquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En die Cartier had je zeker ook omdat je schoonmaakte in een juwelier
Who are you fooling
ik heb lekker seiko moonphase indicator van 12kquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
ik werk thuis en heb een breitling van 8K dus dat kan best
Ga jij je nou maar inschrijven bij James Boswellquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
hey, we horen GLC te bashen, niet die andere.
Nee want je vader werkt bij de blokkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik heb lekker seiko moonphase indicator van 12k
ja man, beetje horloges en sieraden fixen schoonmaken noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En die Cartier had je zeker ook omdat je schoonmaakte in een juwelier
Who are you fooling
Oh kut exposed @ fokquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Nee want je vader werkt bij de blokker
Tanden die dansenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wollah ik laat je tanden dansen aah kehba.
als 'vestigingsmanager' hoeft ie zich niet voor te schamen hoor, hij haalt alsnog een modaal inkomen binnen denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh kut exposed @ fok
FFFFFFFFUUUUUUUUUUU
wacht a mattie ik hep mo en ab al gebelt zemmalhooft, beter ga je nu wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wollah ik laat je tanden dansen aah kehba.
ik pak even een snickerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
als 'vestigingsmanager' hoeft ie zich niet voor te schamen hoor, hij haalt alsnog een modaal inkomen binnen denk ik
ja ik wil stiekem ook wel dat mijn moeder daar bij de kwaliteitsafdeling zat zoals jouwe dan kregen wij tenminste ook een pak snickers als kerstpakketquote:
Goudsmidquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja man, beetje horloges en sieraden fixen schoonmaken noemen
Daar ben je dan goudsmid voor.
sowieso goud..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Goudsmiddie bladgouden oorbellen die jij altijd draagt zijn zeker ook van de kermis
Heul nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Goudsmiddie bladgouden oorbellen die jij altijd draagt zijn zeker ook van de kermis
Als je pics nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ga er denk eentje openen over vadsige mannen
Danny heeft ook foto's in zijn fobo toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als je pics nodig hebt hoor ik het wel.
FOK!'sters stalken om ze te kunnen bashen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was dan ook Jeroen aan het uitlachen
Nee ze kunnen alleen de iPhone betalen. Met abonnementquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Niks mis met Dior trouwens. Alle haters hier verdienen zeker lekker modaal en kunnen alleen hun iPad en iPhone betalen, maar geld voor andere leuke dingen hebben ze dan niet meer
aldus iemand met een nickname van een tekenfilmserie voor kinderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
FOK!'sters stalken om ze te kunnen bashen.
Royal Sadness.___!!!
Wat ben jij überhaupt denkendequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Royal Sadness.___!!!
Jep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
aldus iemand met een nickname van een tekenfilmserie voor kinderen
Applequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Niks mis met Dior trouwens. Alle haters hier verdienen zeker lekker modaal en kunnen alleen hun iPad en iPhone betalen, maar geld voor andere leuke dingen hebben ze dan niet meer
Op iemands FB kijken stalken noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Royal Sadness.___!!!
de horror, vooral de witte zijn kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ze kunnen alleen de iPhone betalen. Met abonnement
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Op iemands FB kijken stalken noemenmoet je maar geen fb aanmaken
Wil je de jouwe ruilen voor een bloedneus?quote:
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
wacht a mattie ik hep mo en ab al gebelt zemmalhooft, beter ga je nu weg
nice troll papiquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Apple_!
Leuk eind jaren '80 met de Macintosh, tegenwoordig waardeloos.
sukkelquote:
Ben je srsly zo achterlijk? Post ik haar fotos hier dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |