Wil je de jouwe ruilen voor een bloedneus?quote:
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
wacht a mattie ik hep mo en ab al gebelt zemmalhooft, beter ga je nu weg
nice troll papiquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Apple_!
Leuk eind jaren '80 met de Macintosh, tegenwoordig waardeloos.
sukkelquote:
Ben je srsly zo achterlijk? Post ik haar fotos hier dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?
Grote mond?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je srsly zo achterlijk? Post ik haar fotos hier dan?
Ik vecht niet. Ik ben een lief meisjequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wil je de jouwe ruilen voor een bloedneus?
[..]
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.
Hoeft ook niet je hoeft alleen te incasseren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik ben een lief meisje
ee sahbi je moet wel zeggen enzo, alles goed abi ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.
Kan ik net zo goed over jou zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Says Mr. Gary Oak vanachter zijn laptopje![]()
anders kan ik dat ook wel doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?
Denken dat ik jou niet zou afslaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet je hoeft alleen te incasseren.
Nee, de jouwe slaat ergens op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Maar jij hebt een nickname van iets uit een tekenfilmserie voor kindertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |